Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 24 ביוני, 2018

מועדון ארוחת הערב, נולד בסין, ברזיל, פוזה, המשוררת, תיקי טסלה, מיס לבנון, הצחוק האחרון, טעמים וצבעים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:00 מועדון ארוחת הערב | Suppertime, ערוץ Viceland 

השף-סלב מאטי מתיסון בתוכנית שכולה פאן וסודות קולינריים. התוכנית פונה אל חובבי הבישול הכבדים, אך גם למי שמידי פעם אוהבים להתפנק במתכון משובח. בין ספגטי לכדורי בשר, נקניקים, חצילים בפרמזן וכנפי באפלו מעוררי תיאבון, מאטי חושף גם את המרכיבים הסודיים שמוסתרים במתכונים הכי טובים שיש.

22:00 נולד בסין | Born in China, ערוץ Yes דוקו

נופי הפרא וחיי הבר של סין נחשפים לצופה כפי שלא נראו מעולם. דובת פנדה, נמר שלג, קוף קטן ועדר של אנטילופות הם הכוכבים של סרט תעודה שנעשה על ידי חברת Disney Nature, בהפקה סינית אמריקנית. איכות הפקה מושלמת, צילומים מרהיבים, ויכולת לארוג את דימויי הטבע לתוך סיפור המושך את הלב, שיש בו חיוך, אומץ חמלה ואפילו צער. בימוי: לו צ'ואן. 76 דקות, סין / ארה"ב, 2016.

22:00 ברזיל | Brazil, ערוץ Yes3

מאבקו הקפקאי של פקיד בעולם הנשלט על ידי בירוקרטים. סרט הנכלל ברשימת 100 הסרטים הטובים בכל הזמנים של מגזין אמפייר, ונכנס למקום 24 ברשימת הסרטים הבריטיים הטובים בכל הזמנים של מגזין טיים אאוט. שחקנים: ג'ונתן פרייס, בוב הוסקינס, קתרין הלמונד, קים גרייסט, רוברט דה נירו, איאן הולם, מייקל פאלין. במאי: טרי גיליאם. ארה"ב, 1985. קומדיה שחורה, מוזרה, יוצאת דופן וגאונית. ציון: 

22:00 פוזה | Pose, ערוץ Yes Edge

ממוחו היצירתי של ראיין מרפי מגיעה אנתולוגיה חדשה ל-FX, שתעסוק בסצינה הרוחשת והגועשת בניו יורק של אמצע שנות ה-80, במספר נקודות השקה בחברה הניו יורקית, עלייתו של עולם המותרות בעידן הטראמפ של העיר, הסצנה הספרותית בדאונטאון ועולם תרבות הנשפים הקווירי. אוון פיטרס ("אקס מן", "אימה אמריקאית") ו-קייט מארה ("בית הקלפים") יגלמו את סטאן ופטי, זוג מניו ג'רזי הנשאבים לאינטריגות הזוהרות של חיי החברה הניו יורקית, ג'יימס ואן דר ביק ("דוסון קריק") יגלם את מאט, הבוס של סטאן ותותח פיננסי ו-שרלין וודוורד תגלם מורה למחול מודרני המגלה עניין בתלמיד צעיר בשם דיימון (ראיין ג'מיל סווין). לצורך התפקיד וודוורד וסווין עבדו עם הכרואוגרף ראיין הפינגטון ("שנדליר" של סיה). הסדרה מציגה שיא חדש בייצוג לדמויות טרנסג'נדריות כשלא פחות מ-5 שחקניות טראנסיות לוהקו לתפקידים ראשיים בסדרה, הנכתבת ומופקת בשיתוף דמויות בולטות מסצינת הנשפים ויחד עם הסופרת והפעילה הטראנסית ג'אנט מוק, כשיש גם כוונה לשלב במאים טראנסים בסדרה.
22:05 המשוררת | The Poetess, ערוץ Hot8

על הבמה, בתכנית כישרונות טלוויזיונית, חיסה הלאל חושפת את נשמתה אבל לא את פניה: היא משוררת סעודית, וגם האישה היחידה שהגיעה אי פעם לגמר הלהיט הטלוויזיוני של אבו-דאבי 'משורר המיליון' (75 מיליון צופים). הלאל, נשואה ואם לארבעה, כתבה עד לתחרות בשם בדוי, ומעולם לא עלתה על הבמה. השירים שלה חתרניים ונועזים, כאלה שהמנחה מכנה בשם 'קריאה למרד', והיא מבקרת בהם בחריפות את דיכוי הנשים, הכוחניות והקיצוניות הדתית בעולם הערבי. התשואות מהקהל (הגברי כולו) מעניקות לה כוח לפרוץ מן הכלוב שבתוכו, לדבריה, מתנהלים חייה, כמו חיי כל הנשים בארצה. גרמניה / ערב הסעודית, 2017.

22:30 תיקי טסלה | The Tesla Files, ערוץ ההיסטוריה

מדוע הוחרמו עשרות תיבות וארגזים שהשתייכו למדען והממציא הגאוני ניקולה טסלה ב-1943 על ידי הממשל האמריקני? האם היו טמונים בהם פרוייקטים שהגה טסלה בנוגע לאספקת חשמל בחינם לכל העולם, או פיתוחים של כלי נשק קטלניים במיוחד? למי היה אינטרס להעלים את המידע? האם מישהו תכנן להעלים את טסלה מדפי ההיסטוריה, ומדוע? זמן קצר לפני שמת בבדידות בחדר בית מלון בניו יורק ב-1943, הממציא הגאוני והמסתורי טען כי ברשותו למעלה מ-80 ארגזים המלאים בתכולת עבודת חייו – החל מתכניות מפורטות כיצד ליצור חשמל אלחוטי, ועד לכלי נשק קטלניים בעלי פוטנציאל למחוק ערים שלמות מהמפה. אך לאחר מותו, דווח כי רק מעט מן הארגזים של טסלה נמצאו. במשך מספר עשורים, תוהים אנשים רבים מה עלה בגורל המסמכים שהיו בארגזים האבודים של טסלה. הייתכן כי היה במסמכים מידע חשאי ביותר – אולי אף סודות ותיאוריות מדעיות שבכוחם לשנות את העולם לעד? בסדרה יוצאים האסטרו-פיזיקאי ומהנדס האווירו-חלל ד"ר טרוויס טיילור והעיתונאי החוקר ג'ייסון סטייפלטון, למסע חיפוש במטרה למצוא כל פריט מידע אפשרי אודות אלפי התיקים האבודים של המדען והממציא האגדי – זאת בעקבות מסמכים סודיים של ה-CIA בנושא, שהותרו כעת לפרסום. השניים חושפים היסטוריה סודית המקשרת בין טסלה והמצאותיו, לשורת קונספירציות ממשלתיות, תקופת המלחמה הקרה, מטוסי ביון במלחמת העולם השנייה וכן לתקשורת עם יצורים מעולמות אחרים. טיילור וסטייפלטון אף עורכים בשטח ניסויים מרתקים לפי התיאוריות המדעיות של טסלה במטרה לאשש אותן, ולהוכיח כי הקדימו את זמנן בעשרות שנים.

22:50 מיס לבנון | Miss Lebanon, ערוץ החיים הטובים

הסרט עוקב אחר טקס תחרות היופי מיס לבנון שהתקיים בסידני, אוסטרליה ב-2017. אנו ניחשף לתקוות, החלומות, ההפסדים והניצחונות, ונלווה את מסעה של זוכת הטקס ב-2016 אל עבר התואר המיוחל בתחרות היופי של לבנון ב-2017.

הצחוק האחרון | The Last Laugh, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 04 בספטמבר, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

טעמים וצבעים | To Each, Her Own | Les Goûts et les couleurs, נטפליקס | Netflix

קומדיה רומנטית. דווקא כשסימון מצליחה סוף סוף לאזור את האומץ לספר למשפחתה היהודית השמרנית שהיא לסבית, היא מוצאת את עצמה פתאום נמשכת לגבר: שף ממוצא סנגלי. שחקנים: שרה סטרן, ז'אן-כריסטוף פולי, ג'וליה פיאטון. צרפת, 2018.

 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן