Skip to content

MORI DIGITAL ART MUSEUM – מוזיאון חדש בטוקיו

טוקיו לא מפסיקה להפתיע והפעם עם מוזיאון חדש לאמנות דיגיטלית. המוזיאון מציע חוויה רב חושית בתוך מולטימדיה ענקית תלת מימדית. המבקרים מוזמנים לגעת, לעקוב או להוסיף משל עצמם באמצעות אפליקציה בטלפון החכם. מזומנת חוויה אינטראקטיבית בעולם דמיוני, עליו ניתן להשפיע או לשנות, בכל רגע נתון.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קבוצת ה-TEAMAB שמציגים מזה שנים בסינגפור, לונדון, פריס ושנזן, פתחו סוף סוף בית משלהם במולדתם. בסיוע קבוצת האחזקות MORI, הוקם מוזיאון חדש באי המלאכותי אודייבה בטוקיו. פה הם מציגים תערוכה קבועה המתפרסת על שטח של 10,000 מ"ר ובה 50 מיצגים, 520 מחשבים ו-470 מקרנים. התערוכה אמנם קבועה, אבל מה שתראו לעולם אינו קבוע מאחר והוא מושפע מתנועת המבקרים. אין שני ביקורים זהים. ה-TEAMLAB הוא קולקטיב שהוקם ב-2001 במטרה לשלב אמנות, מדע, טכנולוגיה, עיצוב ומציאות. שותפים לפרויקט הם אמנים, מתכנתים, מהנדסים, אנימטורים, מתמטיקאים וארכיטקטים. כל זאת, על מנת ליצור אינטראקציה בין בני האדם לטבע ובין הפרט לכלל באמצעות האמנות, מתוך ההכרה כי האמנות הדיגיטלית משחררת עצמה מגבולות פיזיים ומוגדרים הקיימים במציאות.

לצפייה בסרטון התערוכה כאן

לקבוצה ערוץ ביוטיוב, מומלץ לצפייה! כאן

המוזיאון מחולק ל5 מתחמים: עולם ללא גבולות, היער האתלטי, הפארק העתידי, יער המנורות ובית התה. מתחם עולם ללא גבולות הוא הגדול ביותר. יש הרבה מה לחוות ולכן מומלץ להקדיש כמה שעות לביקור. כדאי לאכול לפני כן, מאחר ואין אפשרות לאכול בתוך המוזיאון. כמו כן, אין שילוט המורה על המסלול הנכון. המבקר תוהה, תועה וטועה.

כל הפרטים באתר המוזיאון שם ניתן לרכוש כרטיסים מראש.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן