Skip to content

אזעקות צבע אדום בעוטף עזה

הלילה הותקף במרכז הרצועה רכב ששייך לאחד ממפקדי החמאס. בחמאס הגיבו כי ירי יענה בירי ובסמוך לכך נשמעו אזעקות צבע אדום. צהל זיהה שיגור 12 רקטות ושתיים יורטו על ידי כיפת ברזל. הדרום מתעורר לעוד בוקר מתוח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

 אזעקות צבע אדם הושמעו ברחבי מועצות אזוריות,  חוף אשקלון, שער הנגב והמועצה האזורית אשכול, החל מהשעה 01:43 לפנות בוקר (רביעי). בצה"ל זיהו לפחות 12 שיגורי רקטות לעבר ישראל. כיפת ברזל יירטה לפחות 2 רקטות. יתר הרקטות נפלו בשטחים פתוחים ולא דווח על נזק או נפגעים . צה"ל הגיב בירי מאזור מעבר כיסופים לעבר הרצועה והזהיר כי ירי הרקטות יענה במועד מאוחר יותר וכי ארגון החמאס ישאר באחריות.

הרכב שהותקף במחנה הפליטים נוסיראת (צילום: תקשורת פלסטינית)
הרכב שהותקף במחנה הפליטים נוסיראת (צילום: תקשורת פלסטינית)

קודם לכך, ע"פ דווח בתקשורת הפלסטינית צה"ל תקף מכונית במחנה הפליטים נוסיראת שברצועת עזה. הפלסטינים טוענים כי הרקטות שוגרו לעבר עוטף עזה בתגובה לתקיפת כלי הרכב. על פי דיווחי הפלסטינים מדובר ברכב ששייך לאחד ממפקדי השטח של הזרוע הצבאית של חמאס במחנה. בחמאס הודיעו: "הפצצה תיענה בהפצצה".

מצה"ל נמסר כי צה״ל תקף הלילה באמצעות כלי טיס וטנק כלי רכב השייך לפעיל חמאס בחוליית שיגור של בלוני הנפץ והתבערה ושתי עמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה. במקביל הוביל ארגון הטרור חמאס מתקפת ירי תלול מסלול לעבר שטח מדינת ישראל. ועל כך "ארגון הטרור חמאס יישא במחיר הטרור ואי היציבות."

אתמול תקף כלי טיס של צה"ל בצפון רצועת עזה כלי רכב ששימש חוליית מפריחי בלוני תבערה ועמדת תצפית שממנה שוגרו הבלונים. זאת, בזמן שביישוב ניר עקיבא הסמוך לנתיבות אותר בלון שאליו היה מחובר מטען חבלה. חבלן שהוזעק למקום נטרל את הבלון.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן