Skip to content

מנהלת תיכון לבנות ברשת החינוך של ש"ס חשודה בביצוע מעשים מגונים בתלמידותיה

בית משפט השלום אישר בצעד חריג את פרסום פרטי החשדות כמו גם דבר מעצרה של המנהלת. עורכת דינה: מרשתי "פעלה כדמות אם עבור התלמידות שלה וביתה היה פתוח לכל בעיה שהתעוררה אצלן". המשטרה קוראת לבנות נוספות להתלונן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מנהלת בית הספר כנפי היונה שבצפת נעצרה ושוחררה בבית המשפט למעצר בית בתנאים מגבילים, לאחר שהוחשדה כי בצעה מעשם מגונים בתלמידות בית ספרה ואף נצלה אותן לסייע בטיפול בילדיה ובעבודות בית שונות. כך אישר היום ( רביעי) בית משפט השלום בקריית שמונה לפרסום.

המנהלת נעצרה לאחר שמשטרת ישראל פתחה בחקירה בתחילת חודש מאי בעקבות תלונה שהתקבלה ע"י מספר צעירות כנגד מנהלת בית הספר, לפיה המנהלת ביצעה בהן מעשים מגונים בזמן שהיו תלמידות בבית הספר ואף ניצלה אותן לסייע לה בטיפול בילדיה ובעבודות בית שונות.

כנפי יונה בצפת (מפות גוגל)
כנפי יונה בצפת (מפות גוגל)

במסגרת החקירה המנהלת (39) נעצרה  בגין חשד למעשים מגונים תוך ניצול יחסי מרות ובהמשך שוחררה בתנאים מגבילים.החקירה התנהלה תחת צו איסור פרסום וצוות החקירה המיוחד של משטרת ישראל המשיך בחקירה במסגרתה עלה גם חשד כלפי החשודה להונאה של משרד החינוך במאות אלפי שקלים.

היום במסגרת הדיון בבקשה להאריך את תנאי השחרור המגבילים של החשודה בית משפט השלום בקרית שמונה קיבל את בקשת המשטרה והורה על המשך שהות החשודה במעצר בית מלא בעיר מגוריה.

כאמור, בית המשפט אפשר לפרסם כי המעשים נשוא החקירה התרחשו בעיר צפת  בבית הספר  כנפי יונה, אך אסר על פרסום שם המנהלת ותמונתה.

במשרד החינוך הגיבו ומסרו כי המנהלת הושעתה מתפקידה עם קבלת התלונות וכי עודדו את התלמידות להתלונן. המפקחת מטעם משרד החינוך גלגלה בשיחה את האחריות על רשת החינוך של ש"ס.
עורכת דינה של המנהלת, יפעת כהן, הגיבה אתמול והכחישה בשמה את החשדות המיוחסים לה: "היא פעלה כדמות אם עבור התלמידות שלה וביתה היה פתוח לכל בעיה שהתעוררה אצלן. הלקוחה שלי שוהה תקופה ארוכה במעצר בית ולא נחקרה למעלה מחודש וחצי מאז חקירתה הראשונה ואני סבורה שאם יש דברים בגו, הייתה פועלת היחידה החוקרת למצות את החקירה ולהגיש נגד הלקוחה שלי כתב אישום", אמרה הפרקליטה.
בית הספר כנפי יונה הנו תיכון לבנות חרדיות ברשת מעיין החינוך של ש"ס. הוא הוקם בשנת 2011 ובמסגרתו לומדות כ 81 בנות חרדיות.

בעקבות החלטת בית משפט השלום בקריית שמונה לאשר את פרסום הפרשה מבקשת המשטרה את עזרת הציבור באיתור מתלוננות נוספות. כל היודע דבר על מקרים נוספים או שיכול לסייע במידע נוסף, מתבקש להתקשר לתחנת המשטרה בצפת בטלפון 04-6978444 או למוקד 100.

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן