פדי מרגי מגחיך את השקר הגדול של צריכת הראווה בתערוכת מצרכים ארוזים באריזות של מיטב מותגי על בעולם. האם זה עושה את אותם מצרכים איכותיים יותר? טעימים יותר? לא.. אבל זה עושה אותנו הצרכנים הכמהים לתשוקה לעושר - טפשים יותר!
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שקר החן והבל היופי תקף גם בחלב, חמאה, נקניק, קמח ועוד. הם ארוזים בעיצוב מרהיב של גוצ'י, דולצ'ה גבאנה, פראדה, נייקי, אפל, בדיוק כמו קרם הלחות הבסיסי של אסתי לאודר, קליניק, דיור וכו'. כשם שהתרכובת הכימית של הקרם דה לה קרם, נוצרת מאותם חומרים, כך החיטה של הקמח אם תיארז באריזת פראדה, היא תהיה בסופו של דבר אותה חיטה שנקצרה ונטחנה בשדות ברחבי העולם. מרגי מציג את הביסקויט של דולצ'ה גבאנה מונח על בד שחור אלגנטי בתוך ויטרינת זכוכית סגורה, כאילו היתה זו טבעת יהלומים יקרת ערך. נקניק בציפוי לואי ויטון יימכר טוב יותר?
מרגי שהוא מעצב והבעלים של חברת המיתוג TALKING BRANDS משתמש בכישוריו כאיש מיתוג ופרסום, מגחך על תרבות השפע וצריכת הראווה של מותגי על, הריקים מתוכן.
-
אוצרת: נגה שמשון
נעילה: 20/10/2018
אתר המוזיאון לעיצוב כאן