Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 12 ביולי, 2018

לזרום עם זה, להתראות גרמניה, המתיני בבקשה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לזרום עם זה | Let Yourself Go | Lasciati Andare, ערוץ Yes VOD 

קומדיה. מצבו הבריאותי של פסיכיאטר ותיק מאלץ אותו להוריד במשקל. להצלחה במשימה הוא נעזר במאמנת אישית צעירה, שהקשר עמה מוביל להרפתקה בלתי צפויה. שחקנים: טוני סרבילו, ורוניקה אשגווי. במאי: פרנצ'סקו אמאטו. איטליה, 2017.

להתראות גרמניה | Bye Bye Germany, ערוץ Yes VOD

ב-1946 חבורה של יהודים, ניצולי המלחמה, ממתינים במחנות העקורים שהקימו האמריקנים למסמכי הגירה. אחד מהם הוא דוד ברמן ששרד את המחנות כי ידע לספר בדיחות, ועכשיו הוא אוסף חבורה של פליטים כמוהו ויוצא למכור לגרמנים מצעים ורגשות אשם. בדרך הוא צריך להתמודד עם חשדות לגבי העבר המפוקפק שלו, וחוקרת אמריקנית שלא תמיד מצליחה להבין מה המלחמה יכולה לעשות לאנשים. שחקנים: מוריץ בלייבטראו, אנטיה טראו, מארק איווניר. במאי: סם גרברסקי. גרמניה, 2017.

22:00 המתיני בבקשה | Please Stand By, ערוץ Hot Fun

לוונדי, צעירה אוטיסטית, חשובה השגרה שלה – עבודה משעממת בסינבון, להוציא את הכלב ולצפות בפרק של "מסע בין כוכבים" לפני השינה. בעקבות התשוקה העזה שלה, היא בורחת מהמטפלת שלה ויוצאת למסע במטרה להגיש תסריט שכתבה לתחרות "מסע בין כוכבים". שחקנים: דקוטה פנינג, אליס איב. במאי: בן לואין. ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן