Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 17 ביולי, 2018

רובין וויליאמס: היכנסו לתוך ראשי, UnReal 4, אנחנו על המפית, תיק חיי, ספארי בלי אריה: לירי וכנען באוקוונגו, קומנדו 6 2, ארץ המוקשים, מישל וברק לנצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רובין וויליאמס: היכנסו לתוך ראשי | Robin Williams: Come Inside My Mind, ערוץ Yes VOD + Hot VOD 

כשדייוויד לטרמן ראה לראשונה את רובין ויליאמס הצעיר מבצע סטנד-אפ, הוא תיאר זאת 'כאילו וויליאמס יכול לעוף'. האנרגיה חסרת-הגבולות שלו, הברק של השנינות והכישרון הבלתי רגיל ליצירת דמויות קומיות, הביאו אותו לקריירה יוצאת דופן, הן על הבמה והן על המסך. לא בכדי הפך וויליאמס לאחד הכוכבים האהובים ביותר בעולם הבידור. הבמאית מרינה זנוביץ' ("ריצ'רד פריור: עזבו הגיון") מציגה בסרטה אוסף נהדר של חומרי ארכיון אינטימיים וראיונות חדשים עם אנשי סודו של ויליאמס (ביניהם, פאם דאובר, וופי גולדברגבילי קריסטל ובנו של רובין – זאק וויליאמס) ויוצרת בסרט דיוקן מורכב של אדם שזקוק לקהל בדיוק כמו שהקהל היה זקוק לו. קטעים מצחיקים מהסדרה "מורק ומינדי" ממחישים את הספונטניות האגדית ואת ההומור הלא מתאמץ שלו, אבל גם את הקו הדק שנחצה, מבחינתו, בין החיים האמיתיים לבמה. 116 דקות, ארה"ב, 2018.

UnReal 4, ערוץ Yes Binge + סלקום TV

הסדרה שנותנת הצצה פיקטיבית אל מאחורי הקלעים של צילומי סדרות ריאליטי בסגנון "הרווקה", חוזרת בעונה חדשה. ספוילר – העונה החדשה של הסדרה תמנה שמונה פרקים וההשראה אליה לקוחה מסיפור אמיתי שהתרחש בעת צילומי העונה הרביעית של "הרווק בגן עדן", כאשר הצילומים הופסקו בשל תלונה שהגיש אחד המפיקים על התנהגות מינית בלתי הולמת בין שני מתמודדים (לדעתו, המתמודדת הייתה שתויה מידי מכדי לקבל החלטה שקולה באשר לקיום יחסי המין עם המועמד שהיה איתה). בסופו של דבר כל הגורמים הודיעו שלא מדובר בהטרדה. מעבר לעלילה, העונה תהיה עונת 'אול-סטארס' ובה כמה דמויות מן העבר והפורמט ישתנה מעט ויכיל גם אתגרים שאינם מעולם הרומנטיקה.

21:00 אנחנו על המפית, ערוץ כאן 11

סדרת דוקו ריאליטי קולינרית. השף ברק יחזקאלי חוצה ארצות ומברר עם השפים הישראלים המצליחים בעולם מהו סוד ההצלחה שלהם בחו"ל, ועד כמה היא קשורה למטבח הישראלי.

21:00 תיק חיי | A Case of a Lifetime, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

סידרת פשע אמיתי ישראלית חדשה בפורמט מקורי מאת אחת היוצרות הוותיקות והפוריות ביותר הפעילות כיום בישראל – נילי טל ("רצח ללא מניע" על רצח אסף שטיירמן), "עזה כמוות" (על רצח עינב רוגל), ו-"חרוט בגופי" (על גואל רצון). בלבו של כל אחד מפרקי הסדרה, עומד מְסָפֵּר אחר – בין אם שופטת, סנגור, חוקרת או תובע. כל אחד מהמְסָפְּרים לוקח, שלב אחר שלב, בנבכי תעלומת הרצח שטלטלה את חייו. ישראל, 2018.

21:00 ספארי בלי אריה: לירי וכנען באוקוונגו, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

שנתיים וחצי לאחר מותו הפתאומי של מוטי קירשנבאום יצאו נכדו לירי ובנו כנען לדלתת האוקוונגו, ארץ טבע מדהימה, בכדי לצלם ולספר חוויות ממסע אחר. 12 יום בתנאי שדה, רחוקים מציוויליזציה, ישנים בחדר השינה של הזברה והפיל. זהו סיפור מסע 'קירשנבאומי' באפריקה. סיפור על דרכים קשות, גשמים, רוחות ומחשבות בארץ טבע בראשית. בימוי: כנען קירשנבאום. ישראל, 2018.

22:00 קומנדו 6 2 | Six 2, ערוץ Yes Action

עונה חדשה לסדרת המתח והאקשן של ערוץ History, על צוות קומנדו 6 של יחידת אריות הים – כוח מיוחד המשתייך לחייל הים של הכוחות המזוינים של ארה"ב. ספוילר – המרדף עתיד להביא את קומנדו 6 לגבולות רוסיה, ותוצאות מעשיהם יכולים להצית את מלחמת העולם השלישית.

22:00 ארץ המוקשים | Land Of Mine | Under Sandet, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 ביולי, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 מישל וברק לנצח | Southside With You, ערוץ Hot Gold

דרמה רומנטית ביוגרפית המתארת את הסטודנט למשפטים הצעיר ברק אובמה (פארקר סוירס) נשיא ארה"ב לעתיד ואת חיזוריו אחר הגברת הראשונה לעתיד מישל אובמה (טיקה סומפטר), שהייתה המנהלת שלו בפירמה ב-1989. אובמה מצליח עם נשיקה ראשונה בדוכן גלידה בדרום העיר שיקגו, מה שמסתמן בעצם כדייט ראשון של הזוג הנשיאותי לעתיד. במאי: ריצ'רד טאני. ארה"ב, 2016.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן