Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (17.7.18)

מכלים חד פעמיים מעוצבים עם חד קרן ועד מוצר ייחודי להגנה מפני השמש, אלו חמשת המוצרים אותם בחנו ממש מקרוב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

Unstoppables של Lenor

חצי שנה עברה מאז הושק המוצר הזה לראשונה, וכעת אנו סוף סוף בוחנים אותו. זאת, הודות לניחוחות חדשים שיצאו בסדרה, אשר הגיעו אלינו לבדיקה. למי שאינו מכיר, מדובר בכדוריות מבושמות, אותן מכניסים עם הבגדים לתוף התוף של מכונת הכביסה. הכדוריות מתמוססות במהלך הכביסה, וחומרי הבישום שלהן נכנסות סיבי הבד. המשמעות היא, לדברי החברה, שהניחוח עשוי להשתחרר מהבגדים בזמן שלובשים אותם, עד 12 שבועות מיום הכביסה. אנחנו אהבנו את המוצר קודם כל בשל הצורה שלו – כדוריות הן מוצר הרבה יותר אסתטי מג'ל. הן אכן נמסות היטב כמובטח ולא משאירות משקעים כלשהם על הבגדים או בתוך התוף. הניחוחות החדשים – ניחוח רענן (בצבע כחול), ניחוח יוקרתי (בצבע זהב) וניחוח רומנטי (בצבע ורוד) – שונים זה מזה ונעימים בסך הכל, ואכן הרגשנו בימים לאחר מכן בשרידי הריח בזמן שלבשנו את הבגדים. טוב שמדובר בשרידים, אחרת הם היו מתערבבים מדי עם הבושם/דאודורנט.

19.9-39.9 שקלים ל-275 גרם. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

קופסאות אחסון עם נעילה בנגיעה של סולתם

לאנשים לחוצים כמונו, המוצר החדש של החברה הוא פתרון מצוין – מדובר בקופסאות פלסטיק לאחסון של מזון ונוזלים, שהמכסה שלהן נסגר עם לשונית אחת בלבד. זה הופך את הפעולה של סגירת הקופסה לקלה ומהירה מאי פעם, ומאפשר לנו לחסוך כמה שניות יקרות במבטח, עובדה שאנו מעריכים מאוד בימים עמוסים בעשייה. בנוסף לכך, כדאי לדעת כי הקופסאות מיועדות לשימוש רב פעמי, הן מיוצרות מחומר ללא BPA, והחומר עמיד בפני שמן, שומן וממיסים אורגניים, כך שלא נוצרים בהן כתמי רוטב וצבע או ריחות לוואי. ועוד משהו חשוב: הן מתאימות לשימוש במיקרוגל, מקרר ומקפיא, ולשטיפה במדיח כלים.

מ-24 שקלים. להשיג בסולתם.

צילום: יח"צ

Clay Wash מסדרת Pure Clay של לוריאל פריז

שלושה מוצרים חדשים השיקה החברה במסגרת סדרת המוצרים, המבוססת על חימר. הפעם מדובר בשלושה תרחיצי פנים במרקם ג'ל, המבוססים על 3 סוגי חימר שונים, וכולם מיועדים לעור מעורב ושמן: תרחיץ חמר ירוק למראה עור מאט, עם תמצית אקליפטוס, להפחתת לכלוך וספיחת ברק שומני; תרחיץ חימר שחור לניקוי עמוק ואינטנסיבי, המשלב פחם; ותרחיץ זוהר אדום עם גרגירים להסרת תאי עור מתים, המשלב אצה אדומה. מבין השלושה ניסינו את תרחיץ הזוהר האדום. בכל הקשור לניקוי העור הוא עושה עבודה טובה, ואם משאירים אותו ל-2-3 דקות על העור במקום לשטוף אותו מיידית, הפעולה שלו קצת יותר אפקטיבית. אך בניגוד להנחיות החברה, להשתמש במוצר מדי יום, אנו מציעים לשמור אותו ל-1-2 בשבוע, שכן הגרגרים שבו יכולים ליצור שריטות מיקרוסקופיות בעור ולהעמיק, עם השנים, קמטים.

35 שקלים ל-150 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, המזון והפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

ANTHELIOS XL Dry Touch Gel-Cream SPF50+  של La Roche-Posay

מבין שלושת המוצרים החדשים להגנה מפני השמש, אותם השיקה החברה בתחילת העונה, דווקא המוצר הזה התחבב עלינו במיוחד. כמו כל המוצרים, הוא משלב הגנה מפני קרני UVA ו-UVB, בדרגת SPF50+. המרקם של המוצר נעים וקל למריחה, והוא נספג היטב בעור מבלי להשאיר תחושה שמנונית. העובדה שיש בתוכו גוון מספקת מידה קלילה של כיסוי לעור, שיכול להתאים היטב כשהולכים לים או לבריכה. חשוב לדעת, כי המוצר מתאים לעור פנים מעורב-שמן, והמראה המתקבל הוא מראה מאט.

99 שקלים ל-50 מ"ל. להשיג בבתי מרקחת פרטיים, בתי המרקחת של קופות חולים מכבי, לאומית ומאוחדת ברחבי הארץ, וברשתות הפארם.

צילום: מוטי פישיביין

קולקציית חד קרן של פעמית סטור

הכותרת, במקרה זה, אומרת כמעט הכל: קולקציה של כלים חד פעמיים, שכולם מעוצבים עם דמות של חד קרן. הקולקציה מיועדת לימי הולדת של ילדים, כמובן, והיא כוללת צלחות, כוסות, סכו"ם, כלי הגשה במגוון גדלים,  מפות, מפיות, נרות ועוד. המוצרים שניסינו היו מספקים – בדיוק מה שנחוץ כדי ליצור מסיבת יום הולדת לקטנים, מבלי לדאוג לכלים.

מ-50 שקלים לסט של צלחות, כוסות, מפיות וזוג נרות. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אפרת אשל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן