Skip to content

נטפליקס מחדשת את ממשק המשתמש בטלוויזיה

העיצוב החדש עבור חוויית הטלוויזיה - יושק היום ברחבי העולם ומאפשר להפריד תכנים על פי סדרות, סרטים, חדש על המדף וכן גישה מהירה לתכנים שמורים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נטפליקס | Netflix מעדכנת את ממשק הטלוויזיה למנויי החברה, וזאת כדי שיבלו פחות זמן בגלישה ובחיפוש אחר תכנים, ויותר זמן בצפייה בסרטים ובסדרות שהם אוהבים. העיצוב החדש עבור חוויית הטלוויזיה יושק היום ברחבי העולם.

עמוד הבית החדש של נטפליקס

מחקר שביצעה נטפליקס בדק איך ניתן להקל על מציאת כותרים בטלוויזיה, שבה הניווט קצת יותר קשה, כיוון שהצופים בבית מול הטלוויזיה מוגבלים לשלט-רחוק עם לחצנים בודדים.

בעקבות זאת, פותח ממשק הטלוויזיה החדש אשר נועד להפוך את חוויית השימוש לפשוטה ולאינטואיטיבית יותר בכמה דרכים: למשל, קל יותר לחפש ולהציג תוכן חדש שנוסף לשירות.

המחקר של נטפליקס מצא, כי בעוד המנויים לא תמיד יודעים מה הכותר שהם רוצים לצפות בו, יש להם תחושה די טובה אם הם במצב רוח לצפות בפרק קצר בסדרה או לצפות בסרט ארוך. לכן, נטפליקס הקלה על גישה לכותרים שנשמרו להצגה במועד מאוחר יותר ברשימה האישית. בבדיקה של החברה על הממשק החדש, נמצא כי העיצוב החדש עזר למנויי החברה למצוא תכנים שהיו מעוניינים לצפות בהם.

עיצוב חדש זה הוא אחד השיפורים הרבים אותה נטפליקס תציג בחודשים הקרובים.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן