Skip to content

הלוויתן עלה סופית על החוף

מדינת ישראל חדלה להתקיים ב- 19 ליולי 2018 מדינה נציונל יהודית קמה על חורבותיה. והאחריות על כך רובצת על כל חברי הכנסת בהווה ובעבר וזה כולל יצחק רבין, אחרי הכל הסירוב לכתוב חוקה ובמסגרתה בין הייתר להפריד דת ממדינה נופל על כל ממשלות ישראל. אולי זו היתה הנאיביות, אבל כמה שנים אפשר להיות נאיבי?
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חוק הלאום עבר. 20 אחוז מאזרחיה הלגיטימיים של מדינת ישראל הפכו לאזרחים מסוג ב'. מה שנשאר ממגילת העצמאות הוא אוסף של מילות קישור וחתימות של אנשים תמימים שבאמת ובתמים האמינו שיהודים מסוגלים לקיים מדינה למרות שההסטוריה מוכיחה בדיוק את ההיפך. נתניהו וחבורת הגנבים, המשיחיים המטורפים חובשי הכיפה והקפוטות החליטו לשים קץ לאשליה שלנו החילוניים, שיש על מה להילחם. פרלמנט שלם קם וצעק בקולי קולות: "אנחנו מדינת אפרטהייד" ואנחנו משתינים על העולם בקשת. לא שכחתי שבדרך הם גם רמסו את זכויות בני הקהילה הלהט"בית, חיסלו את הטלויזיה החינוכית היחידה ועוד ועוד וכל הללו ביום אחד.

מדינת ישראל איננה יותר מדינה לגיטימית. וזו איננה דה לגיטימציה מעשה ידיהם של אלו שלימדו אותנו לקרוא להם "אויבים" זו עבודה פנימית, הכרזת היהודי כגזע עליון, לא פחות ולא יותר. כי חוק הלאום איננו שונה במהותו מחוקי נירנברג.

אז מה בעצם היה לנו שם? – שחיתות בכל פינה, שוד ציבורי לאור יום וללא בושה, פשעי מלחמה, דיכוי של עם שלם, הדרת נשים, הומופוביה ופגיעה בזכויות האזרח, הצהרה פומבית של שרת המשפטים ש"זכויות האדם" אינן מעניינות אותה. ועכשיו הכרזה רשמית שבמדינת ישראל יש גזע עליון. אסור להשוות? ועוד איך מותר!

לא, אין דרך להילחם בזה, גם לא באלימות, אחרי הכל רוב תושבי מדינת ישראל, אנאלפבתים, דתיים (שזה פחות או יותר הינו הך) רוב משמעותי ו..אלים. מה שנשאר לשמאל הישראלי לעשות הוא לברוח, או להכין את הצוואר להנחתת המאכלת, וגם היום הזה יבוא.

מדינת ישראל חדלה להתקיים ב- 19 ליולי 2018 מדינה נציונל יהודית קמה על חורבותיה. והאחריות על כך רובצת על כל חברי הכנסת בהווה ובעבר וזה כולל יצחק רבין, אחרי הכל הסירוב לכתוב חוקה ובמסגרתה בין הייתר להפריד דת ממדינה נופל על כל ממשלות ישראל. אולי זו היתה הנאיביות, אבל כמה שנים אפשר להיות נאיבי?

מדינת ישראל איננה מדינה לגיטימית יותר, והעצוב בכל הסיפור הזה הוא שדווקא היהודים שחיפשו לגיטימציה ואהבה ומוחים על אנטישמיות. הם אלו שהוכיחו בפעם השלישית שהם פשוט לא מסוגלים.
אני את הדרכון הישראלי לא אחדש, את תעודת הזהות שלי אחזיר למשרד הפנים, ועל כל אזרחי מדינת ישראל יהודים וערבים כאחד לעשות זאת. זוהי מחאה מינימלית, סירוב להתגייס לצבא, אי תשלום מיסים גם כן. אבל על מה אני מדבר הרי ברור שזה לעולם לא יקרה. ונאמר… קדיש

ומילה אחת לשני הטרולים שאו טו טו יגיבו על המאמר הזה באוסף של נתונים מעוותים או פאתטיים, במציאת צידוקים וכינויי גנאי לי ולשמאל הישראלי. "ג' את ג' תגובה בשקל"- יום אחד והיום הזה לא רחוק גם אתם תמצאו את עצמכם מחוץ למשוואה. ככה זה בדיקטטורות פשיסטיות. גם המשת"פים משלמים את המחיר.

8 Comments

  1. אבי
    22 ביולי 2018 @ 14:11

    אני דוקא התרשמתי שחוק הלאום ממש לא פוגע בערבים
    אדרבא הוא מדגיש את צורך במדינת לאום לעם היהודי תוך שמירה על זכויות הפרט של מיעוטים
    לא מצליח להבין איך הבנת אחרת או שכל מהלך שהממסד הנוכחי עושה אתה אוטומטית נגדו מבלי להבין
    מה נעשה

    • עמית מנדלזון
      22 ביולי 2018 @ 16:21

      אבי יהודי איננו לאום, ישראלי כן צרפתי כן אנגלי כן ואפילו ווילשי אבל יהודי זה לא לאום זה דת כמו שמוסלמי איננו לאום ונוצרי איננו לאום. ברגע שהפכת את הלאום לדת הוצאת מהכלל את כל אלו שאינם בני הדת והפכת אותם בעצם לחסרי לאום. אין תקדים לזה. אבל בוא ניקח את זה הלאה. פתחת פתח לשלול מהם זכויות כי… אין להם לאום ממדרגה ראשונה (יהודי) הפכת אותם בחוק לאזרחים ממדרגה שניה. גם בגילת העצמאות מופיעה ההגדרה "שמירה על זכויות המיעוטין ש… לצערנו בפירוש לא קיימת. בגרמניה הנאצית עשו בדיוק את אותו הדבר שללו את זכויות המיעוטין תוך הגדרת הגזע העליון (או העם הנבחר במקרה שלנו) ותראה לאן זה הגיע. מקווה שהבנת עכשיו

      • גורן
        24 ביולי 2018 @ 1:13

        לְפִיכָךְ נִתְכַּנַּסְנוּ, אָנוּ חַבְרֵי מוֹעֶצֶת הָעָם, נְצִיגֵי הַיִּשּׁוּב הָעִבְרִי וְהַתְּנוּעָה הַצִּיּוֹנִית, בְּיוֹם סִיּוּם הַמַּנְדָּט הַבְּרִיטִי עַל אֶרֶץ-יִשְׂרָאֵל, וּבְתֹקֶף זְכוּתֵנוּ הַטִּבְעִית וְהַהִיסְטוֹרִית וְעַל יְסוֹד הַחְלָטַת עֲצֶרֶת הָאֻמּוֹת הַמְּאֻחָדוֹת אָנוּ מַכְרִיזִים בָּזֹאת עַל הֲקָמַת מְדִינָה יְהוּדִית בְּאֶרֶץ יִשְׂרָאֵל, הִיא מְדִינַת יִשְׂרָאֵל.

  2. קורצאק
    21 ביולי 2018 @ 22:19

    המנדלזון הזה מוכיח סופית ששמאלנות היא מחלת נפש ניוונית, בלתי ניתנת לריפוי. עשה טובה וקח את עצמך לברלין. אולי שם המילקי וגם דמם של יהודים זול בהחלט.

  3. גורן
    21 ביולי 2018 @ 10:07

    חבל שלא תחדש את הדרכון הישראלי כשתפרוץ באירופה מלחמה עם המוסלמים לא יהיה לך לאן לברוח
    מאחל לך כל טוב מאת הטרול גורן

    • דנית
      21 ביולי 2018 @ 21:53

      שלום לטרול המכנה עצמו בשם גורן. נראה לי שפספסת משהו או שאתה חי בהכחשה מזעזעת. העובדות הן שאתה חי במדינת ישראל שמזה עשרות שנים חיה במצב מלחמה עם המוסלמים. אז למי אין לאן לברוח? לך!
      אני ויתרתי על האזרחות הישראלית של יחד עם בעלי ושלשת ילדינו הבוגרים ומזה 12 שנים אנו חיים בשלום ובשלווה בקוסטה ריקה. "הפסדנו" אזרחות אבל הרווחנו חיים ומצפון נקי. אנו ישנים בשקט ובבקרים לא מתביישים להסתכל במראה. אנו לא משתפים פעולה עם השלטון הנאו-נאצי הישראלי.

      • גורן
        23 ביולי 2018 @ 0:30

        דנית
        אנו לא משתפים פעולה עם השלטון הנאו-נאצי הישראלי. בבקשה אפשר לקבל טישיו……..זכותך לבטל את האזרחות הישראלית האמיני לי שאני שמח שעזבת וחבל שעוד אנשים כמוך לא עוזבים

  4. רפאל
    20 ביולי 2018 @ 22:20

    מסכים עם כל מילה, כואב עם כל מילה, זועם עם כל מילה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן