Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 22 ביולי, 2018

ניקי ריקי דיקי ודון 4, בארי לינדון, הולוגרמה למלך, עד קצה היכולת, ביג טיים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

12:25 ניקי, ריקי, דיקי ודון 4 | Nicky, Ricky, Dicky & Dawn 4, ערוץ טין ניק 


לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 ביולי, 2018, בערוץ Hot VOD

22:00 בארי לינדון | Barry Lyndon, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

הרפתקאותיו של בן איכרים, שהסתבך בדו קרב, נמלט על חייו, התגייס למלחמה, הסתבך בריגול, הפך למהמר ולפלייבוי והתקדם בסולם האצולה. הסרט זכה בארבעה פרסי אוסקר, וצבר עם השנים מעריצים רבים, שמחשיבים אותו לאחד מסרטיו הטובים של הבמאי סטנלי קובריק, ואחד היפים שנעשו אי פעם. שחקנים: ריאן או'ניל, מאריסה ברנסון. בריטניה, 1975.

22:00 הולוגרמה למלך | A Hologram For The King, ערוץ Hot Gold

דרמה רומנטית עם הרבה הומור, מסר על החיים וגילוי עצמי. אלן הוא סוכן מכירות אמריקני כושל ומדוכדך שאיבד את ביתו וכן נישואיו נהרסו. הוא מגיע באקט נואש לערב הסעודית במטרה למכור למלך מערכת תקשורת הולוגרמית. כאשר הוא פוגש במקרה ברופאה מקומית הוא מתאהב בה ובעזרתה משנה את כל השקפת חייו. שחקנים: טום הנקס, שריתה צ'ודהורי. במאי: טום טיקוור. ארה"ב, 2016.

22:00 עד קצה היכולת | Over the Limit, ערוץ Yes דוקו

תיעוד שנה פורצת דרך בחייה של המתעמלת האמנותית הבולטת בעולם, מרגריטה ממון, חברת הנבחרת היוקרתית של רוסיה – החל מאליפות העולם לשנת 2015 ועד למשחקים האולימפיים בברזיל ב-2016. לממון יש סיכוי של פעם בחיים להיות אלופה אולימפית וכדי לזכות במדליית הזהב עליה לנצח את חברתה לנבחרת, יאנה קודריאבצבה. האימונים קשים מאד, בעיקר מבחינה נפשית. היכולות המדהימות של ריטה לתפוס את החישוק או לגלגל את הכדור על כתפיה בכל כך הרבה חן לא מספיקות בשביל המאמנת שלה, אירינה וינר, שכל הזמן מצפה ממנה ליותר. וינר, שידועה כמאמנת-העל של נבחרת רוסיה בהתעמלות אמנותית הפכה את מקצוע ההתעמלות האמנותית להרבה יותר מסתם ספורט עם משמעת. היא אמנם נחשבת למאמנת ההתעמלות המעוטרת ביותר בזכיות בכל הזמנים, אך היא גם זו שיצרה עולם הרמטי עם חוקים קיצוניים וגבולות קשוחים עבור המתעמלות. הסרט מתמקד במצבה הנפשי של ריטה. לאורך כל התקופה – נראה שהיא באופן קבוע ניצבת על סף דמעות. העריכה העדינה ועיצוב הפסקול מאפשרים להרגיש את הייאוש והכאב שלה, כמו גם את הלחץ הרב שאיתו היא צריכה להתמודד. את מעט החום והנחמה, היא מקבלת בזמן החופשי המועט שניתן לה, כשהיא מדברת עם החבר שלה בסקייפ או מסתובבת עם הוריה. דוקו-ספורט שמעלה שאלות קשות לגבי השיטה הרוסית להכשרת ספורטאים אולימפיים. בימוי: מרתה פרוס. 74 דקות, פולין / גרמניה / פינלנד, 2017.

22:25 ביג טיים | Big Time, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

ביארק אינגלס מצדיק את התואר ארכי-ארכיטקט. אחרי שכבש את דנמרק, הוא כובש את מנהטן ולגמרי מתכוון לכבוש את העולם. אלא שהאדריכל הצעיר, הכריזמטי, המקורי והוורקוהולי הזה מתמודד גם עם קשיים שמציבים אותו מול עתיד לא ברור. אינגלס – שבנה במולדתו, בין השאר, תחנת כוח משולבת במדרון סקי, שהארובה שלה פולטת טבעות עשן מסוגננות ואת 'בית ה-8' המוזר, אך מופלא, בונה כעת קומפלקס משונה ועוצר נשימה במתחם שעמדו בו פעם המגדלים התאומים. הסרט עוקב אחריו במהלך למעלה משבע שנים, ומציג את התהפוכות, השאפתנות והדמיון הפרוע של מי שבגיל 40 נכלל ברשימת מאה המשפיעים של 'טיים'. דנמרק, 2017


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן