Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 29 ביולי, 2018

הצחוקייה 7, המירוץ לדראג של רו פול 9 + רו פול: הכל בחוץ, הרפתקאות הסוכן הנרי, בגרות באימהות: נערות בהריון, רכבת מרחיבת אופקים, מאהבות 1-3, חיים על החרב: קרב סכינים, גברים במלכודת, האופטימיסט הפתולוגי, אריות הים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הצחוקייה 7, ערוץ Hot VOD 

עונה חדשה עם כל הסטאנדאפיסטים המוכרים.

00:15 המירוץ לדראג של רו פול 9 + רו פול: הכל בחוץ |RaPaul’s Drag Race 9 + Untucked, ערוץ Yes Real

המירוץ לדראג של רו פול חוזרת בעונה חדשה וצבעונית. העונה נפתחת בדרמה ענקית – כשלחדר העבודה נכנסת מלכה שנראית דומה מאד למישהי מוכרת… עד שהמלכות מבינות שמדובר בשופטת האורחת – ליידי גאגא! ובין השופטים האורחים האחרים: מייגן טריינור, שאיין ג'קסון, דניס אוהרה, ג'ני גארת' ו-טורי ספלינג באתגר שמשחזר את ימי "בוורלי הילס 90210" העליזים, הזמרת קאשה, אנדי מקדואל ועוד רבות.

10:25 הרפתקאות הסוכן הנרי | The Adventures of Kid Danger, ערוץ ניקלודיאון

סדרת ספין אוף ללהיט "הסוכן הנרי". כזכור, הנרי הארט הוא נער בן 13 המתגורר בעיירה אמריקנית טיפוסית. ראיון עבודה שגרתי מזכה אותו במשרה מפתיעה: שוליה לגיבור העל המקומי 'קפטן איש'. סדרה זו תגולל את הרפתקאות השניים בעודם נלחמים בנבלים שונים.

17:00 בגרות באימהות 8 | Teen Mom 8, ערוץ MTV Show

אשלי, בריאנה, ג'ייד, קיילה ולקסי הן חמש נערות המתמודדות עם הריון בגיל צעיר, ההיערכות לאימהות מוקדמת והקשיים הטיפוסיים הנלווים לחייה של בת עשרה נורמטיבית.

21:00 רכבת מרחיבת אופקים, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

על רקע פתיחת תחנת רכבת באופקים, נחשפים לסיפורי חיים יומיומיים המתארים מציאות אנושית מורכבת בדרום הגאוגרפי והתודעתי של ישראל. הסרט מורכב משיחות עם ארבע נשים המתגוררות בשיכון באופקים: דורין, חרדית לשעבר המעוניינת לעבור ניתוח לשינוי מין ומשוחחת על כך עם אמה אסתר, אנה הדואגת לחתולים שהעירייה מנסה להרעיל ועליזה האלמנה המתכננת לראשונה לעזוב את הבלוק. הסרט מאפשר הצצה אל החצר האחורית של החברה הישראלית, ברגישות ובהומור תוך שילוב בין האישי לחברתי. ישראל, 2017.

21:30 מאהבות | Mistresses, ערוץ Hot3

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 18 במאי, 2015, בשעה 22:00 בערוץ Yes Drama

21:45 חיים על החרב: קרב סכינים | Forged In Fire: Knife Or Death, ערוץ ההיסטוריה

סדרת בת של "חיים על החרב", בה מתחרים ביניהם מומחי הנשק, חרשי הלהבים ואלופי אמנויות הלחימה המנוסים והטובים בארצות הברית. כל מתחרה חותך, דוקר, מקצץ ומשסף את דרכו דרך מסלול מכשולים מנתץ להבים, עבור הסיכוי לזכות בפרס כספי נאה של 20,000 דולרים. מנחה הסדרה הוא מתאבק ה-WWE, ביל גולדברג.

22:00 גברים במלכודת | Deliverance, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 01 ביולי, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 האופטימיסט הפתולוגי | The Pathological Optimist, ערוץ Yes דוקו

האם החיסון המשולש בגיל הרך גורם לאוטיזם? שאלת הקשר בין חיסון ה-MMR לאוטיזם נחשבת לאחד הנושאים הכי סוערים ושנויים במחלוקת בקרב הורים ורופאים אך מי האיש שהביא לפרוץ המחלוקת ב-1998? בסרט הבמאית מירנדה ביילי מביאה את סיפורו של ד"ר אנדרו וויקפילד, אחד מ-13 מחברי המחקר המפורסם, שפורסם ב-1998 בכתב העת הרפואי הבריטי The Lancet והצביע על הקשר בין החיסון לאוטיזם; אותו מחקר מעורר מחלוקת, שהיה לבסיס ולפנים של התנועה העולמית נגד חיסונים. הסרט מלווה לאורך 5 שנים את וויקפילד, שנאלץ לעזוב את בריטניה ולגור באוסטין, טקסס, בעודו נלחם בבתי המשפט בתביעת לשון הרע נגד ה-British Medical Journal והעיתונאי בריאן דיר שהאשים אותו בהונאת הציבור. התנהלות המשפט ותוצאותיו, ההצהרות וההערות של וויקפילד, הצוות המשפטי, התמיכה של אשתו וילדיו – מביאים נקודת מבט מורכבת ומקיפה על אחת הדמויות היותר פרובוקטיביות של תקופתנו. 93 דקות, ארה"ב, 2017.

22:30 אריות היום | Navy SEALs, ערוץ ההיסטוריה

הצצה נדירה ואינטנסיבית אל עולמה של היחידה הקרבית היוקרתית בעולם כיום – אריות הים של צבא ארצות הברית, דרך עדויות נדירות של לוחמי היחידה. פרקי הסדרה מלווים את החיילים והקצינים הנועזים, הנמצאים בשנים האחרונות בקו החזית של המלחמה הגלובלית בטרור העולמי, ומוכיחים פעם אחר פעם גבורה תחת אש מאחורי קווי האויב, במיוחד בקרבות שמסתבכים, ולא תמיד מסתיימים בניצחון של אריות הים. בין תחומי ההתמחות המיוחדים של היחידה: לוחמה מורכבת בשטח בנוי, סיורי תצפיות חשאיים עמוק בשטח האויב, צליפה מרחוק במטרות נעות, ושיתוף פעולה עם סוכנויות הביון האמריקנית באיתור ולכידת טרוריסטים מבוקשים ומסוכנים – מבגדד ועד לבלקנים. החל ממבצעים מיוחדים נגד אל-קעידה ודאע"ש, דרך קרבות קשים בעיראק ואפגניסטן, הסדרה חושפת עדויות של לוחמים המשתפים לראשונה מול המצלמה את חוויותיהם משדה הקרב, ומשלבת אותם עם קטעי ארכיון מהחזית לצד שחזורים דרמטיים מושקעים.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן