Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 02 באוגוסט, 2018

קז'ואל 4, נטושים, ג'ונסטאון: הנשים מאחורי הטבח, סלולרי, סוג של רצח, תוצרת אמריקה, לנשום, שלושה על הירושה, שאפה לנצח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קז'ואל 4 | 4 Casual, ערוץ Xtra VOD 

העונה הרביעית והאחרונה של הסדרה הקומית של רשת Hulu. ספוילר – העונה נפתחת כמה שנים לאחר סיום העונה הקודמת: אלכס מגדל את בתו יחד עם ריי (מאיה ארסקין, "לא בטוחה"), בעוד שלורה חוזרת הביתה אחרי שנתיים בחו"ל, במהלכן ניתקה קשה עם אמה, ואיתה חברה רצינית וחדשה. בינתיים, ואל מתמודדת עם משבר אמצע החיים ועומדת לעשות שינוי משמעותי בקריירה שלה.

10:00 נטושים | Forsaken | Desierto, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 01 באוגוסט, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

21:45 ג'ונסטאון: הנשים מאחורי הטבח | Jonestown: The Women Behind The Massacre, ערוץ ההיסטוריה

סרט תיעודי המתמקד בארבעת הנשים שהיו במעגל הפנימי הקרוב של מנהיג כת 'מקדש העם' הנודע לשמצה, ג'ים ג'ונס, שסייעו לו להוציא לפועל את מעשה הטבח ההמוני בג'ונסטאון, בו נהרגו למעלה מ-900 בני אדם, ובוחן את ההשפעה שהייתה לאשתו, מרסלין ג'ונס, ושלושת פילגשיו – קרולין לייטון, מריה קצאריס ו-אנני מור, על סיומה הנורא של פרשת כת 'מקדש העם'. באמצעות שימוש בראיונות בלעדיים עם ניצולים מהטבח, ובני משפחותיהם, כולל בנו הביולוגי של ג'ונס, לצד קטעי ארכיון, סרטונים, תמונות סטילס והקלטות אודיו נדירות שטרם שודרו עד היום, וכן מכתבים אישיים שכתבו באותה עת ארבע נשותיו של ג'ונס, הסרט חושף מקרוב את התפקיד שהן מילאו בכנסייה, החל מימיה הראשונים באינדיאנה בשנות החמישים, דרך ההתרחבות והגידול במספר חברי הכת ובעקבותיו המעבר לצפון קליפורניה, ועד לסוף הטראגי, שהתרחש בחלקת ג'ונגל מבודדת במדינת גיאנה.

22:00 סלולרי | Cell, ערוץ Hot Action

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 02 ביוני, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes4


22:00 תוצרת אמריקה | American Made, ערוץ Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום שלישי, 10 ביולי, 2018, בסלקום TV

לנשום | Breathe, סלקום TV 

דרמה רומנטית ביוגרפית המסמנת את הסרט הראשון שאותו מביים השחקן אנדי סירקיס (האיש מאחורי 'גולם' של "שר הטבעות"). רובין (אנדרו גארפילד) הוא בחור צעיר והרפתקן אשר חייו מקבלים תפנית טראגית שכאשר הוא מתמוטט ומאובחן כחולה פוליו. בעזרת אשתו האוהבת דיאנה (קלייר פוי) הוא יוצא ממיתת החולים ומצליח להתגבר על הקשיים ולנהל חיי משפחה באופטימיות וחוש הומור. אנגליה, 2017.

שלושה על הירושה, ערוץ טדי (פרטנר TV)

סדרה קומית בפורמט Bite Size TV. קומדיה משוגעת של צוות 'מנחוס' על שלושה נכדים שנאבקים על ירושת סבתם אחרי מותה. צוות מנחוס כולל את אורן בקשי, תמיר אמזלג ו-לישי שמואל אשר מפיקים, כותבים, משחקים ועורכים את הסרטונים שלהם.

שאפה לנצחPra Sempre ChapeForever Chape, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. לאחר התרסקות המטוס שגבה את חייהם של 71 נוסעים, מועדון הכדורגל הברזילאי שאפקואנסה מנסה לבנות מחדש את הקבוצה שעשתה היסטוריה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן