Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 05 באוגוסט, 2018

להעיר את המלכה, הסערה, מרי הורגת אנשים 2, שותפות מוגבלת, דימוי הגוף, 60 יום בפנים 3, בקה והחבורה, בית ספר לאבירים, כוכב נופל, בגרות באמהות: נערות בהריון, וטרינרים צעירים 3, מיליון דולר בייבי, קליקבייט 2, הבוזגלוס 2, הרווק: משחקי החורף, אנשים ומקומות, הבריחה לניצחון, מגניב במקרה, פרנק סרפיקו: חושף השחיתויות, מציצים לעשירים 2, אנימלס 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

להעיר את המלכה | Victoria and Abdul, ערוץ Yes VOD

דרמה המבוססת על סיפור אמיתי. לרגל חגיגות היובל למלוכתה של המלכה ויקטוריה, נשלח משרת הודי מוסלמי צעיר עם מתנה למלכה. למרות התנגדות מקורביה, מתפתחת בין השניים ידידות קרובה ומפתיעה. שחקנים: ג'ודי דנץ', עלי פאזל. במאי: סטיבן פרירס ("המלכה"). אנגליה, 2017. דרמה תקופתית נחמדה, מלוהקת היטב ויפה מבחינת תפאורה ותלבושות, אך לא מותירה זיכרון ארוך טווח. ציון: 

הסערה | Geostorm, ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן אקשן. במטרה לעצור אסונות טבע, פותחה רשת לוויינים מתוחכמת. כשזו מתחילה לתקוף את כדור הארץ, ומייצרת את הסערה הגדולה שנראתה מאז ומעולם, יוצא יוזם הפרויקט למשימה מסוכנת לגלות מה גורם לתקלה, ולעצור אותה מלהשמיד את כל האנושות. שחקנים: ג'רארד באטלר, אבי קורניש, אד האריס. במאי: דין דוולין. ארה"ב, 2017. אחד מסרטי האסונות הגרועים ביותר, בשל אפקטים גרועים, תסריט לא מפותח ושחקנים שטוחים. ציון: 

מרי הורגת אנשים 2 | 2 Mary Kills People, ערוץ Hot VOD

העונה השנייה של הדרמה, בכיכובה של קרוליין דברנה ("וונדרפולס", "חניבעל"). ספוילר – מרי ממשיכה להסתבך בעיסוקיה הפליליים ומסכנת את משפחתה ואת הקריירה שלה בחדר המיון בעודה מנסה להפריד בין העולמות השונים ולשמור על בנותיה. כשאוליביה המסתורית פונה בבקשה למרי ודז, הסודות הללו מאיימים להתגלות. הגבול בין האישי והמקצועי הולך ומטשטש כשבן חוזר, שקוע עד צוואר כסוכן סמוי. חקירתו של בן תאלץ את מרי להחליט האם הגיע הזמן להסגיר את עצמה אחת ולתמיד.

שותפות מוגבלת | נישואין בערבון מוגבל | Limited Partnership, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 12 ביוני, 2016, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

דימוי הגוף | מקומרות | Straight/Curve: Redefining Body Image, סלקום TV לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 29 בדצמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

00:00 60 יום בפנים 3 | i60 Days In 3, ערוץ ההיסטוריה

עונה שלישית לסדרה המתעדת ניסוי חברתי ראשון מסוגו בהיסטוריה, במסגרתו אזרחים חפים מפשע מתחזים למשך 60 ימים לאסירים באחד ממתקני הכליאה הקשוחים ביותר בארה"ב, כאשר לא האסירים האחרים, ולא הסוהרים או אנשי הצוות, יודעים את הסוד שלהם.

07:25 בקה והחבורה |Becca's Bunch, ערוץ ניק ג'וניור

סדרה אנימציה. בקה היא ציפור קטנה המוצאת הזדמנות להרפתקה בכל סיטואציה. היא וחברותיה מוצאות את עצמן מדי פרק בהסתבכות חדשה, אך הודות לכישורי המנהיגות של בקה ומידה לא מבוטלת יצירתיות מצליחה החבורה להתמודד עם כל אתגר ומהמורה.

12:00 בית ספר לאבירים | Knight Squad, ערוץ טין ניק

בממלכת אסטוריה שוכן בית ספר קסום לאבירים מתחילים. בין כתליו של המוסד היוקרתי נרקמת ידידות מיוחדת בין ארק, נער שחלם ללמוד בבית הספר מאז היה ילד ומסתנן אליו כעת במרמה; וסיארה, נסיכת אסטוריה המסתירה את זהותה האמיתית באמצעות טבעת קסמים.

12:25 כוכב נופל | Star Falls, ערוץ טין ניק

סדרה קומית חדשה. קרייג ברוקס הוא שחקן הוליוודי מצליח ואב חד הורי לארבעה ילדים. לצורך צילומיו של סרט חדש הוא עובר עם משפחתו לעיירה 'סטאר פולס', שם הם פוגשים נערה בשם סופיה, המנסה לשדך את האב המפורסם לאימה הרווקה.

16:20 בגרות באמהות: נערות בהריון Teen Mom: Young + Pregnant, ערוץ MTV Show

אשלי, בריאנה, ג'ייד, קיילה ולקסי הן חמש נערות המתמודדות עם הריון בגיל צעיר, ההיערכות לאימהות מוקדמת והקשיים הטיפוסיים הנלווים לחייה של בת עשרה נורמטיבית.

16:30 וטרינרים צעירים 3 | Junior Vets 3, ערוץ לוגי

עונה שלישית למסעם של הווטרינרים הצעירים שיצטרכו להתמודד עם החלטות, דילמות ועבודת צוות אמתית בדרך להפוך להיות וטרינרים מקצועיים. בתכנית יצטרכו הווטרינרים הצעירים לאבחן מחלות שונות או פגיעות משונות על מנת שיוכלו לטפל ולהציל בעלי חיים מכל הסוגים והמינים.

17:15 מיליון דולר בייבי | Million Dollar Baby, ערוץ MTV Show

סדרת ריאליטי חדשה. לטישה גרייס זכתה ל-15 דקות התהילה שלה במספר תוכניות ראליטי לפני כמה שנים. כעת, לפני שהתהילה תעלם לגמרי, היא רוצה להרוויח מיליון פאונד כדי להבטיח את עתיד בתה, ווינטר.

18:00 קליקבייט 2 | Clickbait 2, ערוץ MTV Show

מסע במורד חור תולעת של האינטרנט אל קטעי המוסיקה המוזרים ביותר: החל מתינוקות המתמחים בביטבוקס, דרך הצעות נישואים בחרוזי ראפ כושלים, וכלה בסרטוני פציעות ומעידות של רקדנים חובבים וזמרים ביתיים.

20:30 הבוזגלוס 2, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

עונה חדשה למשפחה הראשונה של הכדורגל הישראלי, שחצתה את הקווים וגרמה לכולנו להתאהב בה. גם בעונה השנייה נקודת הפתיחה היא הדשא, אבל הפעם באמת השמיים הם הגבול – חומות הכדורגל נפרצים וחלומות חדשים ומפתיעים נרקמים. יוצרת, במאית ועורכת ראשית: סיגל שביט.

21:15 הרווק: משחקי החורף | The Bachelor Winter Games, ערוץ Yes Real

סדרת הריאליטי צולמה כנגד אולימפיאדת החורף 2018, והיא מאחדת משתתפים מאומת הרווק להילחם במשתתפים ממהדורות אחרות בינלאומיות של הרווק (אוסטרליה, יפן, שוודיה, פינלד, סין, גרמניה, שוויץ וקנדה) באתגרים שונים ותוך כדי להתאהב בדרמטיות. בבוקר הם יתחרו באתגרים אבל בערבים הם יתכרבלו יחד ויצאו לדייטים – ויש כמובן גם הדחות דרמטיות , שיברוני לב ואפילו הצעת נישואין.

22:00 אנשים ומקומות | Faces Places, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 01 באוגוסט, 2018, בסלקום TV

22:00 הבריחה לניצחון | Escape To Victory, ערוץ Yes3 לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 01 באוגוסט, 2018, בסלקום TV

22:00 מגניב במקרה | Random Acts of Flyness, ערוץ Yes HBO לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 04 באוגוסט, 2018, בסלקום TV


22:10 פרנק סרפיקו: חושף השחיתויות | Frank Serpico Only Actions Count, ערוץ Hot8

עשרות שנים אחרי שחשף את השחיתות במשטרת ניו יורק ב-1971, השוטר הניו יורקי, פרנק סרפיקו, מדבר. בשנת 1973 שודר סרט עלילתי אודותיו של סידני לומט כשאת תפקידו שיחק אל פצ'ינו. הסרט הנוכחי מנסה לפצח את אחת החידות האגדיות ביותר של אמריקה. ארה"ב, 2017.

22:25 מציצים לעשירים 2 | Luxury Homes Revealed 2, ערוץ החיים הטובים

האם תהיתם פעם כיצד היה נראה בית החלומות שלכם אם התקציב היה בלתי מוגבל? גארי טאקל (מנחה הסדרה "הבתים השווים של אוסטרליה"), שב לסקר את נכסי היוקרה של אצולת הוליווד.

22:30 אנימלס 3 | Animals 3, ערוץ Yes Oh

לפרטים נוספים, ראו יום שבת 04 באוגוסט, 2018, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן