Skip to content

חדש בטלוויזיה: שני, 06 באוגוסט, 2018

הגיבור, להעיר את המלכה, לזכות בבית החלומות 2, דרקון, שיחת נפש 7, מסע הדרכים של משפחת גאי, קלאסי מרי ברי, במנוסה, לבד 5: מונגוליה, פ. קינג דאקלינג, אני הורגת ענקים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגיבור | The Hero, סלקום TV

לי היידן הוא כוכב מערבונים אהוב אך מזדקן, שזכור לטובה בעיקר בזכות השתתפותו בסרט קלאסי 'הגיבור'. לי מגלה כי חלה בסרטן אך לא מצליח להביא את עצמו לשתף אף אחד בכך. המצב משתנה כאשר הוא פוגש בקומיקאית וכאשר הם מתאהבים הדבר מעורר את הקריירה שלו ואפילו מוביל לתפקיד אחרון שישלים את הקריירה שלו. כעת לי חייב להכיר במציאות ולשתף את בת זוגתו במצבו האמיתי. שחקנים: סם אליוט, לורה פריפון, ניק אופרמן. במאי: בראט היילי. ארה"ב, 2017.

להעיר את המלכה | Victoria and Abdul, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 05 באוגוסט, 2018, בסלקום TV

11:20 לזכות בבית החלומות 2 | 2 My Lottery Dream Home, ערוץ החיים הטובים

מעצב הפנים  דייויד ברומסטאד בעונה חדשה בה הוא מסייע לזוכים בלוטו למצוא את בית חלומותיהם. בין אם זכו במאות אלפים או במאות מיליונים, הזוכים המאושרים מבקשים לצלול היישר אל לב סצינת הנדל"ן היוקרתי. האם יבזבזו את כל הונם על אחוזה אקסטרווגנטית או שיתפשרו על השקעה צנועה?

14:45 דרקון | Dragon, ערוץ AMC

הרפתקאות. אמיליה ג'קסון-גריי היא הנסיכה וניר, שבניסיונה להציל את ממלכתה חייבת לחצות את היער הרדוף של סידהה. שחקנים: מת'יו וולף. במאי: לי סקוט. ארה"ב, 2006.

21:00 שיחת נפש 7, ערוץ Hot8

תכנית הראיונות האינטימית של פרופ' יורם יובל שבה הוא משוחח עם מרואייניו על נבכי הנפש האינטימיים ביותר, ושומע מהם על הצלחות וכישלונות, שמחות ואובדנים, חרדות והישגים. ישראל, 2018.

21:00 מסע הדרכים של משפחת גאי | Guy's Family Road Trip, ערוץ Food Network

גאי פיירי יוצא למסע דרכים מחוף לחוף עם המשפחה שלו. מאתרי תיירות ונופים ועד לפארקים לאומיים ופלטות חימום, משפחת פיירי נכנסת לקרוואן, לוחצת על הגז ומעמידה את האוכל למבחן. בדרך יש תחנות קולינריות רבות – זלילת וופלים בקליפורניה, חיפוש דגי פרידה במפרץ ולגימת מי דבש באריזונה. הצטרפו לגאי, אשתו לורי ובניהם האנטר וריידר למסע דרכים בסגנון פיירי.

21:45 קלאסי מרי ברי | Classic Mary Berry, ערוץ האוכל

כוהנת הבישול הבריטית, מרי ברי, שבה בסדרה ועושה את מה שהיא יודעת טוב מכולם – טוויסטים מעולים על קלאסיקות קולינריות אהובות. כל פרק מציג נושא אותו ברי תחקור דרך המטבח ובאמצעות מפגשים מרתקים בחוץ, שמזמנים הפתעות וחידושים. פרשנותה הייחודית לאוכל, שניכרת היטב בכל פרק בסדרה, הצליחה להפוך מתכונים מורכבים לקלילים ומהנים להכנה.

22:00 במנוסה | Term Life, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 05 ביולי, 2018, בערוץ Yes VOD

23:15 לבד 5: מונגוליה | Alone 5, ערוץ ההיסטוריה

העונה החדשה של "לבד", סדרת ההישרדות האותנטית ביותר על המרקע, מתרחשת הפעם בקצה הנידח ביותר של העולם, ולוקחת את המשתתפים לאתר המרוחק ביותר בו צולמה הסדרה עד היום. עשרת השורדים מושלכים בגפם לערבות צפון מונוגליה, בסמוך לגבול עם סיביר שברוסיה.

פ. קינג דאקלינג | P. King Duckling, נטפליקס | Netflix

קומדיה מונפשת לילדים. רון ברווזון, ברווז נועז אך חסר מזל, מנסה לעזור לחבריו הטובים נועה וצ'יקו לפתור את בעיותיהם בדרכים לא שגרתיות.

אני הורגת ענקים | I Kill Giants, נטפליקס | Netflix

דרמת מדע בדיוני. תלמידה בודדה ומנודה שסובלת מהטרדה בבית הספר מסתירה סוד אפל: בלילה, ביער, היא מחסלת ענקים. שחקנים: מדיסון וולף, סידני וייד, אימוג'ן פוטס. במאי: אנדרס וולטר. 110 דקות, ארה"ב, 2018.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן