Skip to content

בעלי מסעדה בנהרייה נעלם לאחר שנחשד כי גנב נשק מחיילת שעבדה אצלו

החיילת התלוננה כי בשעה ששהתה בבית החשוד, נטל האחרון את נשקה והותירה בביתו נעולה ונעלם. סריקות נרחבות בחצרות בתים, ובאזורים נוספים העלו עד כה חרס. החשוד כאילו "התאדה". המשטרה מבקשת את עזרת הציבור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נשקה של חיילת נגנב ממנה לטענתה אתמול (ראשון) בשעות  הצהריים על ידי בעלי מסעדה בנהרייה בה היא עובדת.
אתמול (בשעות הצהריים דיווחה החיילת למוקד 100 כי תושב נהריה, אחמד יוסף כבן 50, אצלו היא עובדת בערבים במסעדה שבבעלותו. לדבריה הגבר לקח מהתיק שלה את נשקה מסוג M16 הצבאי בעת שהיא שהתה בביתו,  ויצא את ביתו כשהיא נותרה נעולה.

מבדיקה ראשונית של הנסיבות,  עלה כי מדובר ככול הנראה אירוע פלילי על רקע מצבו האישי ולא בטחוני.  כוחות המשטרה החלו סורקים אחר עקבותיו.  אלא שהחיפושים אחריו תוך ביצוע חיפוש בבתים, מחסנים וחצרות בתים במושבים הסמוכים לעיר וכן בשטחים חקלאיים, בסיוע כוחות בטחון נוספים ונציגי הישוב.העלו חרס עד שעה זו. מפקדת תחנת נמהרייה  סנ"צ מרי דניאלי מסרה  כי על פי החשד החשוד שוהה כעת באחד מיישובי המועצה האיזורית מטה אשר ושם מתמקדת כעת הפעילות.

אחמד יוסף - החשוד שנעלם
אחמד יוסף - החשוד שנעלם (צילום: משטרת ישראל)

משטרת ישראל פונה איפה בבקשה לעזרת הציבור עזרת הציבור באיתור אחמד יוסף החשוד בגניבת נשק ולאור חומרת העבירה הוכרז כדרוש לחקירה ופרסמה את תמונתו.
מהמשטרה נמסר  כי
החקירה נמשכת בסיוע גופי בטחון נוספים, כאשר החשד שעולה עד כה, כי ככול הנראה מדובר ברקע פלילי.כל היודע דבר על מקום המצאו מתבקש להתקשר לתחנת נהריה  049518421 או למוקד 100.

 

 

2 Comments

  1. גורן
    6 באוגוסט 2018 @ 3:11

    מה עושה חיילת צה"ל בביתו של ערבי ?

    • אליק מאור
      6 באוגוסט 2018 @ 6:45

      מעבידה, אולי ידידה, ואולי מאהבה? מה זה עניינך מעבר לגזענות שנוטפת מילותיך

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן