Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (7.8.18)

בירות ועוגות מצד אחד, כלי כתיבה ותיקי בית ספר מצד שני. אלה המוצרים שבדקנו במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עטים של Pilot

לקראת תחילתה של שנת הלימודים החדשה, יוצאים לשוק מגוון של כלי כתיבה חדשים, המביאים איתם חידושים שונים. חברת Pilot השיקה את טוש הדגשה מסדרת FRIXION, שמאפשר למרקר משפטים ואז למחוק אותם; עטים בגרסה 0.4 (V4) עם גוף מתכת, המיועדים לכתיבה על כל סוגי המשטחים, כולל זכוכית, פלסטיק ועץ; ועטי Pilot B2P, העשויים מבקבוקים ממוחזרים. אנו ניסינו עט מסדרת V4, והופתעו לטובה ממנו – הוא נוח לשימוש מצד אחד, והוא כותב כל כך דק, עד שטעינו לחשוב בתחילה כי מדובר בעט עיפרון. בנוסף, הוא אכן מאפשר כתיבה על כל סוגי המשטחים, כמובטח.

מ-5 שקלים. להשיג ברשתות השיווק וחנויות כלי כתיבה.

צילום: סטודיו מורן

תיקים של Explore

המותג ממשיך להציג את המוצר המוביל שלו גם השנה, Explore 1 in 2, בצד דגמים נוספים. התיקים בסדרה זו עשויים למעשה משני חלקים, אותם ניתן לפרק ולהרכיב מחדש בעזרת רוכסן ייעודי. כך, אם אין צורך לשאת הרבה דברים, אפשר לקחת רק חצי מהתיק. התיק ממשיך להיות נוח לשימוש ויש לו מקום להרבה דברים, כאשר משתמשים בכל חלקיו. החידוש הוא בעיצובים, הכוללים תיקים שעוצבו ברוח ספורטיבית; וגם בתוספת של תא עליון לאחסון טלפון נייד או ארנק.

189 שקלים לתיקים אלו, 79-239 שקלים לכל התיקים. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: סטודיו מורן

עוגות של The Cheesecake Factory

רשת ומותג העוגות הידוע השיק לא פחות משש עוגות חדשות, שרובן משלבות מותגים ידועים בעולם המתוקים. הבסיס של כל שש העוגות הוא עוגת הגבינה של הרשת, הידועה במרקם השמנתי העשיר שלה, אך התוספות משתנות – אוריאו, הרשיז, סניקרס וגודייבה, בצד עוגת גבינה עם דעת ועוגת טעימות עם ארבעה סוגים. לשמחתנו, השילובים אכן נותנים מקום של כבוד לעוגיות, לחטיפים ולשוקולד של המותגים השונים – אהבנו מאוד את זו עם הגודייבה, בה יש נוכחות מאוזנת ובולטת של השוקולד האיכותי; וגם עוגת הסניקרס מצויינת, שכן השילוב של הגבינה והבסיס השוקולדי עובדים טוב עם הנוגט, הבוטנים והקרמל של החטיף. עוגת האוריאו חביבה אך הפער בין העוגה לבין העוגיות גדול מדי, והשילוב לא מלהיב כמו שאנו מתלהבים מכל אחד מהם בנפרד. העוגה המחולקת מומלצת למי שמארח מספר אנשים עם טעמים שונים – היא כוללת עוגת גבינה וניל עם מרקם חמאתי מענג וטעם ונילי בולט; עוגת גבינה גודייבה; עוגת ריבת חלב, שבה טעם ריבת החלב קצת הולך לאיבוד; ועוגת גבינה עם פירות יער ושוקולד לבן, תוספות שמספקות לעוגה צבע וטעם פירותי חמצמץ ומוצלח.

30 שקלים לפרוסה, 100-220 שקלים לעוגות שלמות בקוטר 18-25 ס"מ, לפני הנחות לרגל ההשקה. להשיג בסניפי הרשת.

קרדיט: צ'יזקייק פקטורי

ג'ל לניקוי אסלה בתוספת אקונומיקה של DUCK מבית אס.סי ג'ונסון

החברה השיקה שני מוצרים חדשים תחת המותג, שיש להם מכנה משותף אחד: תוספת של אקונומיקה לחומרי הניקוי, כך שהניקוי של האסלה הופך להיות יותר יסודי. ההבדל בין שני המוצרים הוא בניחוח שלהם אחד בניחוח לבנדר והשני בניחוח ים, כל אחד בולט בדרכו ומצליח להיות בו זמנית גם נעים. אמנם אין לנו דרך לדעת אם האסלה אכן הפכה להיות נקיה יותר, אך מי שחייב להשתמש באקונומיקה לניקוי האסלה, יהנה מהמוצר הזה מאוד, בעיקר הודות לקלות השימוש ולניחוחות שלו.

12.9 שקלים ל-750 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ

מארז גולדסטאר UNFILTERED של טמפו

החברה השיקה את הבירה במארז חדש – אריזת סל המכילה שישה בקבוקים, כל אחד מהם מכיל חצי ליטר של בירה. למי שאינו מכיר את הבירה עצמה, היא זהה כמעט לחלוטין לבירה הוותיקה יותר של המותג, אלא שהיא אינה עוברת את הסינון האחרון לפני ביקבוק, מה שמשפיע כמובן על הטעם והצבע שלה. לטובה, אם אתם מחפשים בירה עשירה יותר. בחברה מדגישים את ההחזר הכספי שמקבלים על החזרת הבקבוקים – 1.2 שקלים לכל בקבוק, אך אנו תוהים אם ההאנג אובר למחרת לא ישכיח מכם את הפרט הזה.

45 שקלים לשישייה, חצי ליטר לכל יחידה. להשיג בשופרסל דיל אקסטרא, מחסני השוק וקשת טעמים.

הדמיה: טמפו

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן