Skip to content

חשד: בכיר ברשות ציבורית בצפון פעל לביצוע האזנות סתר וחדירה לפרטיות

הותר לפרסום כי במהלך החודש האחרון נחקרו במחוז חוף שני חשודים בחדירה לפרטיות ובביצוע האזנות סתר. במהלך החקירה עלה חשד כי השניים פעלו בידיעתו של הבכיר והוא זומן אתמול לחקירה באזהרה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בכיר ברשות ציבורית, ככל הנראה של אחת מערי הצפון, נחקר אמש באזהרה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בחשד כי היה מעורב בניסיון חדירה לפרטיות  וניסיון האזנת סתר שביצעו  שני חשודים שנעצרו, בידי המשטרה, נחקרו ושוחררו במהלך השבועות האחרונים, כך הותר לפרסום היום (שלישי).

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר כי במסגרת הלחימה הסדורה של משטרת ישראל נגד עבירות הנוגעות לטוהר המידות, נחשפו ראיות אשר העלו חשדות על מעורבות לכאורה בביצוע עבירות של פגיעה בפרטיות, ניסיון להאזנת סתר וקשירת קשר לביצוע פשע, בידי שני חשודים. כמו כן עלה חשד לביצוע עבירות נוספות. לכן נפתחה במהלך החודש האחרון חקירה המתנהלת ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 והשניים נחקרו במחוז חוף.

עוד נמסר כי "במסגרת החקירה הצטברו חשדות ביחס לעבירות כאמור, אשר התבצעו לכאורה במועד הסמוך למעצרם של שני החשודים, ואתמול, עם התקדמות החקירה נחקר באזהרה חשוד נוסף עובד ציבור בכיר בחשד למעורבות לכאורה באירוע".  החקירה נמצאת בעיצומה ומתנהלת בליווי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן