Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 12 באוגוסט, 2018

משפחת קרדשיאן 15, לדגדג ענקים: הסטנדאפיסט המצרי, אילת, וולטרון: המגן האגדי 2, נטל האמת, רויאלס, דג ושמו וונדה, הפסקול של ההיסטוריה, תפוס את שורטי 2, עדיין רווקות, קרב הארורים, כולם רוצים את זה, מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 6, דטרויטרס 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משפחת קרדשיאן 15 | Keeping up with the Kardashians 15, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו ים שישי, 10 באוגוסט, 2018, בשעה 16:00 בערוץ !E

לדגדג ענקים: הסטנדאפיסט המצרי | Tickling Giants, סלקום TV

אילת, ערוץ Hot VOD Young

דרמת הנוער החדשה מבית ערוץ הילדים נוצרה על ידי דוד דהן ו-עידו דרור ("גאליס"). הסדרה עוקבת אחרי חבורת בני נוער בעיר החופש הדרומית: עומרי (עומר חזן), מגיע למלון כדי להשתתף בתחרות סנוקר שהפרס בה הוא 100,000 שקל כדי לסייע לאמא שלו. כיוון שהתחרות מיועדת לבני 18 ומעלה, עומרי בן ה-16 מגיע עם תעודת זהות מזויפת, אותה מאבד מיד עם הגעתו למלון והחיפוש אחריה מפגיש אותו עם האחיות תום (ניב סולטן, "יש לה את זה") וקרני (מיקה צור) – מפגש שמוביל למשולש אהבה. קרני היא היחידה בארץ הסובלת ממחלה נדירה של רגישות לכל סוג של קרינה, ולכן היא נאלצת להתגורר עם משפחתה בבידוד מוחלט במעלה הרי אילת, ב'שטח ההפקר' שסמוך לגבול עם מצרים. השטח בו קרני מתגוררת מוגדר כאזור סטרילי מיוחד – הוא נטול חשמל וקרינה ואפילו השטח האווירי שלו אסור לטיסה. משפחתה של קרני תעשה הכל כדי לעזור לה להירפא מהמחלה, אבל גורמים אחרים מעוניינים לשמור על האזור מבודד כדי להמשיך בפעילות בלתי חוקית, ומסכלים את סיכוייה להחלים. תום עובדת במלון יחד עם נתי (לידור אדרי) ועדן (יונתן רוזובסקי), שני חבריה הטובים שעובדים כחדרנים תחת ניהולה של רווית (שני קליין, "מטומטמת") ומתאהבים זה בזה. נועה (קים אזולאי), בתו של בעל המלון (זוהר שטראוס), היא אושיית רשת שמשיקה מותג משקפי שמש אך מוצאת עצמה מעורבת בתקרית גזענית עם משקיע אפרו-אמריקני. כדי לתקן את הרושם ולהבהיר לו שהיא לא גזענית, היא מחליטה להשיג לעצמה חבר אתיופי (עדן) ולזרוק אותו ברגע שתקבל את הכסף. בדרך היא מפרידה בין עדן ונתי. למלון מגיעים גם צחי (נווה צור, "גאליס") וניסן (יואב רוטמן), שני חברים שיוצאים לחופשה במטרה לעזור לניסן לצלוח את הנשיקה הראשונה. ניסן, נער חסר ביטחון שתמיד מתאהב בבלתי מושגות, פוגש את עפרי (מעיין אור), ילדה יפה שנמאס לה מכל הילדים המגניבים החלולים ומחפשת מישהו רגיש בעל אופי אמיתי. כל אחד מהם עובר מסע מטלטל להבין מי הוא באמת – במקום הכי דרומי במדינה.

18:10 וולטרון: המגן האגדי 2 | Voltron: Legendary Defender 2, ערוץ הילדים (לצופי פרטנר TV, סלקום TV ו-Hot VOD)

הפלאדינים חוזרים למקום האמיתי. הפלאדינים משמשים כמגיני הגלקסיה שנלחמים להפלת אימפריית הרשע של זרקון. הם עוברים בין כוכבים שונים בגלקסיה ומשחררים אותם מכוחותיו של זרקון, תוך כדי מציאת בעלי ברית אמיצים המוכנים לסייע להם במשימתם. יחד עם הקבוצה המחתרתית, 'הלהב של מרמורה', הם מתכננים תוכנית להבסתו של זרקון והחזרת השקט לגלקסיה.

20:45 נטל האמת | Burden Of Truth, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

סדרת דרמה קנדית של רשת CBC וחברת Entertainment One, בכיכובה של קריסטין קרוק ("סמולוויל", "היפה והחיה") שגם משמשת כמפיקה בפועל לצד אילנה פרנק ("רוקי בלו") ו-ג'וסלין המילטון ("מרי הורגת אנשים"). ג'ואנה הנלי (קרוק), עורכת דין מצליחה מהעיר הגדולה, חוזרת לעיר הולדתה מילווד – עיירה כפרית עם עבר תעשייתי ועתיד בלתי ידוע – כדי לייצג לקוח גדול במשפט נגד כמה תלמידות תיכון חולות. היא מצליחה להביס בקלות את התלמידות ואת עורך דינן המקומי, בן כיתתה לשעבר בילי קרופורד. אחרי שהיא מנצחת במשפט, ג'ואנה מגלה כי הנערות חולות יותר מכפי שמישהו שיער בנפשו – הן סובלות מהתקפים ועיוותים שהופכים את חייהן לבלתי נסבלים. היא אף מבינה שהותירה מאחוריה כמה עניינים אישיים בלתי פתורים בעיירה וכדי לתקן את חייה, היא חייבת להתחיל במקום שבו הכל נפתח: הסודות האפלים ביותר של משפחתה.

21:30 רויאלס | The Royals, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

כל העונות של דרמת הקאלט בכיכובה של הדוגמנית והשחקנית הבריטית ליז הארלי. הארלי מגלמת את המלכה הלנה, ראש משפחת מלוכה בדיונית באנגליה של ימינו, שמתמודדת עם דרמות בארמון ובחייה הפרטיים. ילדיה, התאומים הנסיכים ליאם ואלנור, נהנים ממנעמי החיים המלכותיים בידיעה שאחיהם רוברט, יורש העצר, יישא בעול הכתר. כשרוברט נהרג, המשפחה מתאבלת על מותו ונאלצת להתמודד עם חוסר וודאות לגבי עתיד הממלכה. ליאם, שהופך ליורש הבא באופן מפתיע, חייב להסתגל לתפקידו החדש ובו זמנית מחזר אחרי אופליה, בתו האמריקנית של ראש מערך האבטחה בארמון. אחותו אלנור, שסובלת מנטייה להרס עצמי, מוצאת עצמה בתחתית כששומר הראש שלה מתגלה כנוכל. הלנה חייבת למצוא בני-ברית בלתי צפויים כדי לשמור על הסטטוס-קוו ולשמר את מעמדה של המשפחה בכל מחיר.

22:00 דג ושמו וונדה | A Fish Called Wanda, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 01 באוגוסט, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 הפסקול של ההיסטוריה | Soundtracks: Songs That Defined History, ערוץ Hot8

סדרה חדשה בשמונה פרקים של CNN מספרת את ההיסטוריה של כולנו דרך השירים שקשורים לאירועים המכוננים ביותר: מלחמת וייטנאם, הוריקן קתרינה וה-11 בספטמבר הם רק חלק משורה של אירועים איקוניים שנחרטו בזיכרון הגלובלי של האנושות. רגעים בהם המוזיקה תמיד הייתה שם ברקע, מעודדת, מסעירה, מפחידה, מנצחת – הפסקול של ההיסטוריה הוא חלק בלתי נפרד ממנה. כל פרק בסדרה מתמקד באירוע משמעותי אחר ומביא באמצעות ראיונות מרתקים עם מוזיקאים בני התקופה, היסטוריונים ועוד, את הלך הרוח המשלב בין ההיסטוריה למוזיקה. מה הקשר בין השיר 'מגפיים אלה נועדו להליכה' של ננסי סינטרה למלחמה בווייטנאם? כיצד המלחמה בעיראק פילגה את העם והמוזיקאים? מה הקשר בין הילרי קלינטון ושירים נגד דיכוי גברי? BBC ,2017. 

22:00 תפוס את שורטי 2 | Get Shorty 2, ערוץ Yes Edge + Yes VOD

עונה חדשה לסדרה המבוססת על רב המכר פרי עטו של אלמור לאונרד משנת 1990 והסרט האייקוני שנוצר בעקבותיו. ספוילר – אל העונה חדשה מצטרפת שורה ארוכה של שחקנים מוכרים בדמויות הזויות ומשעשעות: פליסיטי הופמן ("עקרות בית נואשות") תגלם את קלרה דילרד, סוכנת FBI בכירה שעומדת בראש חקירת הקרטל והפשע המאורגן. היא מתוארת כאימהית אך מסוכנת, 'מטפלת היפית פוגשת את 'ג'יי. אדגר הובר'. לצדה יגלם אנדרו לידס ("בונז") את קן סטיבנסון, סוכן ה-FBI ושותפה של דילרד, שכמוה הוא מומחה בלהיות תומך ומקסים תוך שהוא מאלץ אנשים לעשות מעשים קשים ולא נעימים. השניים הופכים כאמור את ריק למודיע שלהם במטרה להפיל את הקרטל. סטיבן וובר ("כנפיים") מצטרף בתפקיד לורנס באד, מפיק על הוליוודי רב עוצמה שמחלה הותירה אותו מחוסר שיער – הוא משתף פעולה עם מיילס וריק. ריימונד קרוז ("המפענחת", "שובר שורות") יגלם את סוויזי, מנהיג כנופיית כלא לטינית שמתלבש ומתנהג כמו פטריק סוויזי, בהשראת סרטי ריקוד משנות ה-80.

22:00 עדיין רווקות | Singled Out, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

סיפורן של חמש נשים מאוסטרליה, סין, טורקיה וספרד הפותחות את ליבן ומספרות על הסטיגמה שיש כלפי רווקות שעברו את גיל 30. יאנג ושו, נשות קריירה רווקות סיניות, המכונות בסין – Leftover Women, סופגות מהמשפחה עלבונות על בסיס יומיומי; ג'ולס, קומיקאית מאוסטרליה, לא מוכנה להתפשר בדייטינג ברשת על גברים שוביניסטים או כאלה ברמה נמוכה ממנה; מנו מברצלונה מחפשת כבר שבע שנים בן זוג וכעת, עם הגיעה לגיל 40, החליטה לעבור טיפולי הפרייה ומלק מטורקיה מעדיפה את החיים האקדמיים על פני זוגיות. סרט מקומם על היחס העוין של החברה כלפי תופעה חברתית הולכת וגדלה. בימוי: מריאונה גויו, אריאדנה רלי. 81 דקות, ספרד, 2017.

22:00 קרב הארורים | Battle Of The Damned, ערוץ Hot Action

סרט אקשן אימה אודות מקס, שכיר חרב אשר בעקבות התפרצות נגיף קטלני נשכר על ידי האחראי להתפרצות לחלץ את ביתו. כאשר הוא מוצא אותה הוא מגלה מספר ניצולים אחרים וכן קבוצת רובוטים אותם הוא מתכנת ללוחמה מול צבא של זומבים נגועים. שחקנים: דולף לונדגרן, מלאני זאנטי. במאי: כריסטופר האטון. ארה"ב, 2014.

22:00 כולם רוצים את זה!! !!Everybody Wants Some, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום ראשון, 12 במרץ, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes2

22:15 מועדון קרב האוכל של ג'יימי וג'ימי 6 | Jamie and Jimmy's Food Fight Club 6 , ערוץ האוכל

חברותם של השף ג'יימי אוליבר והחוואי ג'ימי דוהרטי החלה עוד כשהיו ילדים. כבר אז חלקו השניים אהבה משותפת למזון שהייתה להם בסיס לשנים ארוכות של שיתוף פעולה. כעת הם שבים הביתה למחוז אסקס שבבריטניה ומקימים דוכן אוכל קטן בשם 'מועדון קרב האוכל'. מדי פרק יטיילו השניים ברחבי אירופה, יפגשו ידוענים מקומיים ויעמידו את הגרסה הבריטית שלהם כנגד מאכליהם המפורסמים של שכניהם. בין הסלבס שיופיעו העונה: סיימון פג, ליב טיילר, מארק האמיל, ג'ואנה לאמלי ואחרים.

22:30 דטרויטרס 2 | 2 Detroiters, ערוץ Hot קומדי סנטרל + ערוץ Hot VOD

הסדרה הקומית שיצרו שני הקומיקאים סם ריצ'ארדסון ("Veep") ו-טים רובינסון ("סאטרדיי נייט לייב") חוזרה לעונה שנייה. ספוילר – סם וטים עובדים עם לקוחות גדולים כמו מרכז המדע של מישיגן; סם מחזר אחרי בנות זוג פוטנציאליות; אחיו של טים מתחיל לעבוד במשרד וגורם לוויכוחים וריבים; והחברים מפיקים פרסומת עם הגיבור שלהם, שדרן החדשות המקומי האגדי מורט קרים (בתפקיד עצמו).


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן