Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 16 באוגוסט, 2018

6 מעלות מתחת לאפס, מתחת למים באקסטרים, הרווק 14, מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי, 47 מטר, רוחות קרות, נעליים אדומות, ארוחת הערב, המוח שלי ואני, לצוד את דאעש, חתונה ממבט ראשון 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

6 מעלות מתחת לאפס | i6 Below: Miracle on the Mountain, סלקום TV 

דרמת מסתורין. סיפורו של שחקן ההוקי קרח לשעבר, אריק למארק. לאחר שיצא לגלישת סנואובורד, אריק מוצא את עצמו תקוע בסיירה נבדה במהלך סופת שלגים עזה. כעת, על מנת להישאר בחיים, עליו להיאבק לא רק בסביבה המאתגרת ולהשתמש בכל כישוריו כדי לשרוד. שחקנים: ג'וש הארטנט, מירה סורבינו, שרה דמונט. במאי: סקוט וואו. 98 דקות, ארה"ב, 2017. 

נעליים אדומות | The Red Shoes, ערוץ Yes VOD

נחשב לאחד הסרטים היפים ביותר שצולמו אי פעם. הסרט, עיבוד לאגדה מאת הנס כריסטיאן אנדרסן, מספר על רקדנית בלט שנקרעת בין אהבתה למלחין צעיר למחויבות שלה לאמנות. היה מועמד לחמישה פרסי אוסקר וזכה בשניים, נבחר לאחד מעשרת הסרטים הטובים בכל הזמנים על ידי מכון הסרטים הבריטי. שחקנים: מוירה שירר, אנטון וולברוק. במאים: מייקל פאואלאמריק פרסבורגר. בריטניה, 1948. 

21:00 מתחת למים באקסטרים | Xtreme Underwater, ערוץ Travel Channel

צלילה בין הגלים להרפתקאות הימיות המדהימות והמטורפות בעולם. החל משולחן במסעדה שכולה מתחת למים, ועד למרכז קניות ענק המהווה בית למסע מחקר תת-ימי מדהים.

21:15 הרווק 14 | The Bachelorette 14, ערוץ Yes Real

הסיום הקורע הלב של עונת "הרווק" עבור בקה קרופין ו-ארי לוינדיק, השאיר את אומת המעריצים חסרת מילים. ברגע אחד ארי נפרד מאהובת ליבה של אמריקה, רק שבוע לאחר שהציע לה נישואין – לוקח ממנה את הסוף הטוב של הסיפור, ואת העתיד שציפתה לו. עכשיו, הבחורה הצנועה, הנערה מהבית השכן ממינסוטה חוזרת ומקבלת הזדמנות נוספת לאהבה, כשתככב בתור "הרווקה". בעזרת משפחתה וחבריה בקה אספה את השברים והחזירה לעצמה את הפוקוס, ממשיכה הלאה בחייה. היא השתמשה בכוח רצון גדול ובכל מערכת הערכים שלה כדי להגיע למסקנה שהיא מוכנה שוב לתת את אמונה בתהליך במטרה למצוא את הנפש התאומה שלה, אהבת חייה, אך הפעם זה יקרה בתנאים שלה. האם בקה מוכנה להתאהב שוב ולהסתכן פעם נוספת בשברון לב, או שעברה ירדוף אותה? בקה מאמינה שהיא יכולה למצוא אהבה והפעם לתמיד!

22:00 מלחמת הכוכבים: אחרוני הג'דיי | Star Wars: The Last Jedi, ערוץ Hot Gold + סלקום TV

אקשן חלל, השמיני בסדרת מלחמת הכוכבים. בעוד המורדים מתמודדים מול מתקפה קטלנית של המסדר הראשון, מנסה ריי לשכנע את לוק סקייווקר לשוב מהפרישה ולהצטרף למאבק. שחקנים: מארק האמיל, קארי פישר, דייזי רידלי, אדם דרייבר, אוסקר אייזק. במאי: ריאן ג'ונסון. ארה"ב, 2017. הסרט מוסיף נופך חדש להיסטוריה הבדיונית של הסדרה, בליווי קטען אקשן יפים. ציון: 

22:00 47 מטר | i47 Meters Down, ערוץ Yes2

לפרטים נוספים, ראו יום רביעי, 15 באוגוסט, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:00 רוחות קרות | Wind River, ערוץ Yes4

זוכה פרס הבמאי הטוב ביותר במסגרת 'מבט מסוים' – פסטיבל קאן 2017. מותחן פשע משובח. כשגופת צעירה אלמונית מתגלה בשמורה אינדיאנית מבודדת בצפון המושלג והקפוא של ארצות הברית, ג'יין, סוכנת FBI מתחילה, מגיעה לחקור את המקרה. ציד מקומי, שהיה בעבר נשוי לילידת השמורה, הוא זה שמצא את הגופה. הוא מצטרף לחקירה, מסייע לה להתמודד עם הסביבה הקשה ויחד הם מנסים לפענח את הפרשה. שחקנים: ג'רמי רנר, אליזבת' אולסן. במאי: טיילור שרידן. ארה"ב, 2017. הסרט מחזיק ביותר קטעים דרמטיים, מאשר סצינות המתח והפעולה שכתב הבמאי בסרטיו הקדומים, אולם נהנה ממשחק טוב וסיפור עם היסק פוליטי חשוב. ציון: 

22:00 ארוחת הערב | The Dinner, ערוץ Yes3

דרמה מטלטלת. שני זוגות, ביניהם גם חבר קונגרס, נפגשים במסעדה יוקרתית לדון מה לעשות עם ילדיהם, שהיו מעורבים בפשע אפל. באווירה הסוערת נחשף אופיים האמיתי. שחקנים: ריצ'ארד גיר, לורה לייני, סטיב קוגאן, רבקה הול, קלואי סוויני. במאי: אורן מוברמן. ארה"ב, 2017.

22:20 המוח שלי ואני | My Brain and Me, ערוץ Hot8

אנדרו מאר, עיתונאי בריטי מוערך, מסרב לתת לשבץ המוחי לנצח. בגיל 53 בלבד לקה בשבץ שהותיר אותו משותק חלקית. כעת הוא יוצא למסע חיפושים אחר טיפולים חדשניים שיסייעו לשיקומו. 4 שנים לאחר שמאר לקה בשבץ מוחי שהותיר אותו שבר כלי, הוא מחליט להילחם ולעשות כמיטב יכולתו לחזור לשגרה. בעודו מחוסר תנועה בזרועו השמאלית, בידו וברגלו הוא מבין שאין לו מה להפסיד ומחליט שלא לקבל את המציאות כפי שהיא. הוא מחליט לצאת למסע לחיפוש התרופה שתעזור לו ולבחון דרכים נוספות שאולי יוכלו לסייע לשיפור מצבו. בדרך הוא פוגש כמה ממיליון ניצולי שבץ ולומד על החיים החדשים שעליו לסגל לעצמו. בריטניה, 2017.

23:15 לצוד את דאעש | Hunting ISIS, ערוץ ההיסטוריה

סדרה המגוללת את סיפורם המרתק של אזרחים אמריקנים פרטיים, בעלי ותק של לוחמים בצבא או במשטרה, שהחליטו על דעת עצמם להצטרף למאבק של מדינות המערב נגד כוחות דאעש בסוריה ובעיראק – בהתנדבות מלאה, וללא תמיכה ממשלתית כלשהי. הסדרה מתחקה אחר מסעות הלוחמים הפרטיים במלחמה נגד ארגון דאעש, החל מסתיו 2015, ועד מתקפת הקואליציה המערבית על מעוז 'המדינה האיסלאמית' במוסול, בסתיו שנת 2016. כתגובה להרס והחורבן השיטתי שהמיט דאעש על המזרח התיכון, אלפי מתנדבים ממדינות המערב החליטו לא לעמוד מהצד, והגיעו לאזור במטרה להצטרף למלחמה כנגד הארגון. דרך עיני לוחמים אמריקנים שסופחו למיליציה הכורדית YPG בסוריה, וחובשים רפואיים המסייעים לקואליציית הכוחות הלוחמים בעיראק. במהלך ששת פרקי הסדרה, יוצריה חושפים מה מניע אזרחים מן השורה לעזוב הכל ולצאת להילחם מרצונם החופשי בשדה קרב המרוחק אלפי קילומטרים מהבית – בהתנדבות, וללא שום גיבוי ממשלתי. חלקם בעלי עבר צבאי עשיר, המתגעגעים לתחושת האחווה ביחידה בה שירתו, ולאדרנלין הזורם בוורידים בעת לחימה, לצד תחושת אחריות כלפי תושבי האזור, אותו הם חשבו ששחררו במלחמת המפרץ השנייה; חלקם נמצאים בתהליך חיפוש עצמי, המנסים תוך כדי כך, להפוך את העולם למקום טוב יותר; חלקם בורחים מתקופה מתמשכת של חוסר שביעות רצון בבית, ומוצאים תחושה של מטרה והזדהות עם הלוחמים הכורדים בדאעש.

23:30 חתונה ממבט ראשון 5 | Married at First Sight 5, ערוץ Yes Real

עונה חמישית לסדרת הדוקו-דרמה המנהלת ניסוי סוציולוגי מסקרן, ועוקבת אחר שלושה זוגות בכל עונה, שהוצמדו על ידי ארבעה מומחים (פסיכולוג קליני, סקסולוג, סוציולוגית ומומחה רוחניות) על פי פרמטרים שונים הנבחנים מראש ונמצאים מתאימים, ומוכנים להתחתן בפגישתם הראשונה.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן