Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (14.8.18)

מהיום גם משקפי הראייה יכולות להגן על העיניים מפני השמש. המדור מוקדש השבוע לפיתוח חדש זה, כמו גם לעור ארבעה מוצרים נוספים, כולם חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

קראנצ'י חטיפי גרנולה של Merba

ניתן למצוא על המדפים סוגים שונים של חטיפים, בהם לא מעט חטיפי גרנולה. אך החטיפים החדשים של החברה נבדלים ממרבית המתחרים שלהם הודות למיעוט הרכיבים ולהקפדה על רכיבים טבעיים, ללא תוספות של מלח וסוכר במרבית החטיפים. ההשקה כוללת שלושה מוצרים – בטעם אוכמניות, בטעם אגוזי לוז ובטעם קוקוס ושוקולד (היחיד לו הוסיפו סוכר). החטיפים אפויים ופריכים, ושילוב הרכיבים בהם מדויק, כך שאפשר ליהנות ממשחקים של טעמים ומרקמים. גם הגיוון עובד לטובת הסדרה הזו – מדובר בשלושה טעמים שונים מאוד זה מזה, שיכולים להתאים לכל העדפה ומצב רוח.

9.9 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: יח"צ

ניחוחות חדשים של תחליבי הרחצה של פמינה מבית כצט

חמוציות, אלוורה וקוקוס, הם שלושת הניחוחות החדשים של תחליבי הרחצה של המותג. המוצר עצמו לא השתנה – מדובר בתחליב רחצה אינטימי, המאופיין ברמת חומציות 3.5 pH, המשמרת את האיזון ותורמת לחיזוק ושיפור ההגנה הטבעית של האזור האינטימי בגוף האישה. החידוש הוא כאמור בניחוחות – הנסיינית שלנו, צרכנית ותיקה של המוצר, אהבה מאוד את ניחוח החמוציות והקוקוס, ופחות את האלוורה, שהיה מעט מלאכותי.

34.6 שקלים ל-220 מ"ל. להשיג ברשתות השיווק, רשתות הפארם ובתי מרקחת פרטיים.

צילום: אפרת אשל

SuperStay PHOTO READY 24H של MAYBELLINE NEW-YORK

אנחנו מבינים את הצורך בדאודורנט עמיד ל-24 שעות, אבל מתקשים להבין את הצורך במייק אפ עם עמידות זהה – האם לא עדיף להסיר את האיפור לפני השינה, לנקות את העור ולמרוח קרם לילה? כך או כך, עבור אותן הנשים שבכל זאת רוצות מייק אפ שיחזיק מעמד לאורך יממה, השיקה החברה את המוצר החדש, שהוא למעשה גרסה מחודשת למוצר ותיק. השינוי הוא באריזה כמו גם בפורמולה, והמייק אפ אכן התברר כאיכותי יותר מזה שהכרנו – הוא מספק עמידות גבוהה שהחזיקה לאורך כל היום עד השעות הקטנות של הלילה. קשה היה לומר שהוא החזיק מעמד את שנת הלילה, אבל עדיין סיפק כיסוי מסוים גם בבוקר למחרת. מעבר לכך, הוא התגלה כעמיד בפני זיעה בימים חמים, והוא נמכר בשמונה כוונים.

55 שקלים ל-30 מ"ל, לפני מבצעים. להשיג בסופר-פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו-פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

צילום: יח"צ מייבלין ניו יורק

 

כיסוי בד לכיסאות של פעמית סטור

אנו מכירים את המנהג לעטוף כיסאות ישנים בכיסויי בד חדשים, מאולמות אירועים. אם אתם זקוקים לאותו הפתרון גם בבית, הרשת מציעה זאת עבורכם. אפשר למצוא בסניפי הרשת כיסוי, העשוי מבד נעים למגע, המתלבש על הכיסא ונסגר עם סקוץ' בחלק התחתון שלו. הכיסוי מתאים למרבית הכיסאות – עד גובה 100 ס"מ וברוחב 40-50 ס"מ, כך הוא אידיאלי לכיסאות פלסטיק שרוצים שייראו טוב יותר, או במקרה ובו יש סוגים שונים של כסאות, שרוצים שיהיו דומים זה לזה. בנוסף, יש אפשרות להוסיף לכיסוי סרט קישוט.

69 שקלים למארז של ארבעה כיסויים, 19.9 שקלים לארבעה סרטי קישוט. להשיג בסניפי הרשת.

צילום: אורי גורן

עדשות למשקפי ראייה של צייס

החברה הגרמנית השיקה לאחרונה מחדש את כל העדשות שלה, המיועדות למשקפי ראייה. היא שילבה בהם טכנולוגיה מיוחדת בשם UVProtect, המספקת הגנה לעיניים מפני קרניUV  ברמה של 400 ננומטר. לדברי החברה, מדובר בהגנה גבוהה יותר מהתקן המקובל. העדשות המיוחדות מגנות על העיניים עצמן, על העפעפיים ועל העור מסביב לעיניים, ולאור החשיפה המוגברת לאור השמש במדינה שלנו, זהו פיתוח משמעותי. אנו לא יכולנו לבחון את הטכנולוגיה החדשה, כך שנסתפק בכך שהמשקפיים שקיבלנו לניסיון, הותאמו במדויק לעיניים שלנו על ידי האופטומטריסט, והן היו יעילות ונוחות לשימוש.

המחיר משתנה בהתאם לעדשה. להשיג אצל אופטומטריסטים פרטיים.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן