Skip to content

החוף של אבסולוט

אבסולוט מחדשת בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם היזם ואיש חיי הלילה, מיילי רונן והמסעדן הראל בלו, בהשקת מתחם משודרג הכולל מסעדת חוף חדשה 'Hilton Bay' , הממוקמת בחוף הילטון המוכר בת"א, לצד מועדון גלישה ספורטיבי בניהולו של טל מצ'ורו, אלוף אירופה בגלישת רוח ומאמן נבחרת ישראל לשעבר.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אבסולוט ממשיכה לחדש ולהפתיע והפעם בשיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל עם היזם ואיש חיי הלילה, מיילי רונן והמסעדן המוביל הראל בלו, בהשקת מסעדת החוף החדשה Hilton Bay לצד מועדון גלישה ספורטיבי, הממוקמת בחוף הילטון המפורסם ואהוב בתל אביב.  במסגרת שיתוף הפעולה, יתקיימו במקום אירועיAbsolut Sunset  בהם ינגנו מיטב הדיג'ייז והאמנים הידועים והמובילים בזמן השקיעה וזאת לצד קוקטיילים חדשים ומרעננים של אבסולוט, אשר הורכבו במיוחד על ידי ה"טיילור מייד", אחד מברי הקוקטיילים המובילים בחיי הלילה של תל אביב.

קוקוטייל "אואזיס" עם אבסולוט וודקה בחוף הילטון ביי (צילם ולגם:דן בר-דוב)

כמו כן, Hilton Bay ימותג כולו באבסולוט ויכלול טריבונות עץ עם כריות, מיטות שיזוף, כסאות נוח, מגבות איכותיות ועוד.  כשנתיים לאחר שפתחו את המסעדה המצליחה בחוף מציצים, שהביאה קולינריה עדכנית עם הקפדה על חומרי גלם טריים ואיכותיים והצליחה לשנות במהרה את הסטיגמה שיש למסעדות חוף כ"מלכודות תיירים". רונן מיילי, היזם, איש חיי הלילה הוותיק ויו"ר איגוד הברים והמועדונים, והמסעדן הראל בלו, מבעלי המסעדות "סיטארה", "ברנז'ה" ו-"פישופ" משיקים את  Hilton Bay, מסעדת חוף חדשה ורעננה הממוקמת בחוף הילטון בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג אבסולוט.

מיתוג של אבסולוט והילטון ביי (צילום:דן בר-דוב)

רונן מיילי והראל בלו, בעלי מסעדת החוף החדשה Hiton Bay, מסרו: "אנו גאים להיות מובילי הסצינה הקולינרית החדשה בחופי תל אביב, שמביאה חוויה יוצאת דופן  עבור המבקרים בחוף הים. Hilton Bay מציעה מנות חדשות ומגוונות לצד אלכוהול וקוקטיילים ייחודים בשת"פ עם אבסולוט. אין לנו ספק שבדומה לשינוי שעשינו בעיר עם מסעדת חוף מציצים, הקהל יתחבר למקום ויהפוך את ההגעה אליו לחלק בלתי נפרד מהבילוי בחוף הים ובעיר תל אביב בכללי"

מועדון גלישה בניהולו של טל מצ'ורו (צילום:דן בר-דוב)

מסעדת החוף החדשה Hilton Bay תפעל משעות הבוקר המוקדמות ותשרת את משכימי הקום המעוניינים בקפה וארוחת בוקר עשירה ועד לשעות הלילה הקטנות בהם תגיש מנות מיוחדות לצד שתייה וקוקטיילים ייחודים על בסיס אבסולוט לקהל היותר צעיר, בליינים, תיירים וזוגות שפוקדים את החוף המפורסם. בצידו של החוף יופעל מועדון גלישה ספורטיבי בניהולו של טל מוצ'רו, אלוף אירופה בגלישת רוח ומאמן נבחרת ישראל לשעבר, מדובר בחוף המתאים ביותר בישראל לקיום מגוון רחב של ספורט ימי. תפריט המסעדה נבנה ע"י הראל בלו יחד עם השף של "קבוצת בלו" ויתבסס על מטבח ים תיכוני טרי ורענן בדגש על מבחר רחב של דגים ופירות ים טריים הישר מזיקו הדייג ("פישופ" בשרונה מרקט).  לתפריט האוכל יתלווה תפריט קוקטיילים ייחודי שהותאם במיוחד למסעדת שף על חוף הים ויציע מגוון קוקטיילים מבוססים על וודקה אבסולוט וודקה בטעמי קיץ מרעננים וצבעוניים.

עוד אחד ממגוון הקוקטיילים בחוף הילטון ביי (צילום:דן בר-דוב)
לקראת שקיעה בחוף הילטון ביי (צילום:דן בר-דוב)
בחוף הילטון ביי (צילום:דן בר-דוב)

HILTON BAY, חוף הילטון ת"א, פתוח בימים ראשון –שבת בשעות 7:00 -24:00

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן