Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 22 באוגוסט, 2018

ביצ'יות קטנות, גרוטראלי - שובם של 'ילד אוכל מפח', מרלון 2, רובין הוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ביצ'יות קטנות | Little Bitches, סלקום TV 

סרט קומי. קבוצת חברים נשבעת לפתוח את מכתבי הקבלה למכללה באותו הזמן במהלך מסיבת סוף השנה הגדולה. שחקנים: ג'נט מקארדי, קירסי קלמונס, וירג'יניה גרדנר. במאי: ניק קרייס. 86 דקות, ארה"ב, 2018.

21:00 גרוטראלי – שובם של 'ילד אוכל מפח', ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מסע מוקו-מוטורי-מוסיקלי של להקת רוק המתאחדת למופע מיוחד. להקה של להיט אחד, אשר התפרקה בשנת 2015, וכעת מתאחדת למופע בפסטיבל הטבע 'מערות מנשק במדבר'. בנסיעה לפסטיבל הם מאבדים את הדרך ונקלעים למסע אתגרי של גרוטאות שטח. האופציה היחידה שלהם לעלות חזרה על דרך המלך, ולהגיע בזמן להופיע, היא אם יצטרפו למסע. חברי הלהקה מצטרפים בעל כורחם למסע הגרוטאלי המאתגר (מסע אמיתי שיוצא לדרך אחת לחודש בישראל) והחוויה מעמידה את החברות שלהם במבחן. הצלחת העבר של הלהקה מבוססת על שקר שסיפרו לקהל שלהם, שקר שהפך אותם לסטארים, אבל השקר מפורר את הלהקה מבפנים. האם השקר יתגלה? הסרט צולם במשך שלושה ימי מסע הגרוטראלי האמיתי. הצילומים התקיימו בלוקיישנים המקוריים של המסע ולקחו בהם חלק צוותי המסע האותנטיים ומכוניותיהם. יוצר הסרט ובמאי: רותם קפלנסקי. 68 דקןת, ישראל, 2018.

מרלון 2 | Marlon 2, נטפליקס | Netflix

עונה שנייה לסדרה הקומית. בעקבות הגירושים הידידותיים ביותר בהיסטוריה, אב שתוטניק אבל מסור, מנסה להתמודד עם חייו החדשים כהורה לשניים לצד גרושתו האחראית והרצינית. שחקנים: מרלון ואיאנס, אסנס אטקינס, ברשה וב.

רובין הוד | Robin Hood, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 12 בפברואר, 2016, בשעה 17:00 בערוץ Yes5


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר 
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן