Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 26 באוגוסט, 2018

המומחה לסקס, אורגזמה בע"מ, גמר הבנים והבנות 2018, אחוזת דאונטון, דרו מייקל, לתפוס כל גל: חייו של ליירד המילטון, ההונאה בדרך, גבירתי הנאווה, הורים מתחלפים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דרו מייקל Drew Michael, ערוץ Yes Oh + Yes VOD + סלקום TV

הקומיקאי דרו מייקל ("SNL") במופע סטנד-אפ שצולם בלוס אנג'לס עבור HBO, בבימויו של ג'רוד קרמייקל. מייקל מופיע יחד עם הדוגמנית והשחקנית הבריטית, סוקי ווטרהאוס.

המומחה לסקס | Ask The Sexpert, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 01 בפברואר, 2018, בשעה 22:00 בערוץ Yes דוקו

אורגזמה בע"מ | .Orgasm, Inc, סלקום TV

סרט תעודה. כיצד חברות התרופות מפתחות ויאגרה לנשים. במאית: ליז קאנר. 80 דקות, ארה"ב, 2009.

15:00 גמר הבנים והבנות 2018, ערוץ הילדים (פרטנר TV)

אחרי עונה מותחת במיוחד הערוץ חותם את חופשת הקיץ במשדר גמר חגיגי בהנחייתה של לירון רביבו.

21:10 אחוזת דאונטון | Downton Abbey, ערוץ Hot HBO

דרמה תקופתית בריטית של רשת ITV, העוקבת אחר עלילות משפחת קראולי, משפחת אצולה אנגלית המתגוררת באחוזה ביורקשייר, החל משנת 1912. בסדרה מככבים מגי סמית' (סדרת סרטי "הארי פוטר"), יו בונוויל ("נוטינג היל"), אליזבת' מקגוברן ("רגטיים") ועוד.

22:00 לתפוס כל גל: חייו של ליירד המילטון | Take Every Wave: The Life of Laird Hamilton, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD

ליירד המילטון, האמריקני בן ה-54, נחשב לגולש הגלים הטוב בעולם. כבר כילד בשנות ה-60 בהוואי מצא באוקיינוס מפלט מחייו הקשים. הכישרון הטבעי שלו לגלוש והלוק של כוכב הוליוודי מעולם לא הספיקו לו. לאורך כל שנות הקריירה שלו הוא דחף את עצמו עד הקצה, המציא עוד טכניקות גלישה ייחודיות לו והתמחה במגוון תחומים (סאפ, לונגבורד, גלישת רוח, קייטסרפינג, קייקים ועוד). הוא נחשב לפורץ דרך באומץ, בחדשנות ובדבקות במטרה שהביא לענף הגלישה. אך עם זאת, דמותו תמיד נחשבה למורכבת – על אף יכולותיו המרשימות הוא אינו משתתף בתחרויות, כמעט ואינו משתף פעולה עם התקשורת ומסרב להסתמך על הספונסרים של הענף. סיפורו של הגולש הנערץ על רקע הגלים האימתניים של קאוואי. לצד צילומי ארכיון מהפנטים של גלישה בקליפורניה, ברמודה וקאוואי משולבים קטעי 'הום וידאו"'שלו שטרם נראו וראיונות עם בני משפחתו וחבריו לענף הגלישה, שמלווים אותו לאורך השנים. בימוי: רורי קנדי. 117 דקות, ארה"ב, 2017.

22:00 ההונאה בדרך | The Con Is On, ערוץ Hot Gold

קומדיית פשע. של המגלמים זוג שודדים מקצועי הרוקח שוד של אבן חן יקרה בהוליווד בכדי לשלם בחזרה חוב הימורים ענק לגנגסטרית אנגלייה ידועה. שחקנים: מגי סמית'אומה תורמן, טים רות'. במאי: ג'יימס אוקלי. אנגליה, 2018.

22:00 גבירתי הנאווה | My Fair Lady, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 23 באוגוסט, 2018, בערוץ Yes VOD

22:10 הורים מחליפים | School Life, ערוץ Hot8

אמנדה ליידן ו-ג'ון ליידן, למשל, שוברים מוסכמות, מדרבנים חשיבה ביקורתית ומעודדים יצירתיות, אבל בדרכם המינורית, הנינוחה, המשועשעת ומלאת האהבה, אין ספק שהתלמידים שלהם בפנימיית הדפורט באירלנד מרגישים זאת היטב. הליידנים מלמדים כבר יותר מארבעים שנה בבית הספר המרהיב ביופיו, הקולט בני 7-13 מאירלנד, בריטניה, קוריאה, טנזניה, ברית המועצות לשעבר ועוד. בעודם מהרהרים בפרישתם המתקרבת, זוג המורים המופלאים האלה מזמינים את הצופים לבלות במחיצתם שנה עמוסת אתגרים בחיי הפנימייה. סרט מרחיב לב, שדי בו כדי להוכיח שכל מה שמערכת חינוך משובחת זקוקה לו הם אנשים כמוהם. אירלנד / ספרד, 2017.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן