Skip to content

זהירות – מתקפת פישינג על לקוחות סלקום

אתם מקבלים מסרון, או הודעת מייל לפיה חבילת השירות שלכם הסתיימה ועליכם לחדשה ולמסור תוך כך את פרטיכם ופרטי האשראי? היזהרו - אלמונים מנסים להונות ולדוג (פישינג - Fishing) את פרטי חשבונות הבנק שלכם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סלקום מזהירה הבוקר (ראשון): בימים האחרונים נערכת מתקפת פישינג (התחזות) של הודעות ללקוחותיה במסרונים או במייל. ההודעות מעדכנות על סיום חבילת השירות ומפנות ללחוץ על הלינק שמבקש פרטי אשראי. עם זיהוי הפישינג, החברה חוסמת את הגישה לאתר הרלוונטי ופונה לספק השירות דרכו נשלחות ההודעות במטרה לחסום שליחתן של הודעות חדשות. מאז תחילת מתקפת הפישינג וגם הבוקר החברה שלחה ללקוחותיה מסרון אזהרה וממליצה לפנות לחברת האשראי.

אילוסטרציה
אילוסטרציה

בהודעה ללקוחות נכתב: ״אזהרה. לקוח יקר, בימים האחרונים, חלק ממנויי חברות הסלולר קיבלו הודעות SMS לחידוש חבילת הסלולר, וכן קישור להזנת פרטי כרטיס אשראי. לסלקום אין כל קשר להודעות אלו. ככל שהזנתם את פרטי כרטיס האשראי שלכם הנכם מתבקשים לפנות לחברת כרטיסי האשראי לקבלת הנחיות״.  עוד נמסר מהחברה כי בכוונת סלקום להגיש תלונה במשטרת ישראל.

על ניסיון פישינג נוסף התריעה גם חברת פלאפון לפני 11 יום ב-15 באוגוסט. אז הוציאה חברת פלאפון הודעה חריגה ולפיה בחברה זיהוכי נשלחות לכלל מנוייה בסלולר בישראל הודעה ובה נטען כביכול שחבילת הגלישה נגמרה ויש אפשרות לחדש בתשלום של 2.5 שקלים. מצורף להודעה לינק שכביכול מתיימר להיות התשלום לחבילה הבאה, אבל למעשה מדובר בהודעת פישינג.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן