Skip to content

סוגרים מעגל… דמים

היכן שלא אגע ואיך שלא אסתכל על זה, מדובר במקרה קלאסי של קורבן, שאימץ אחת לאחת את שיטות הצורר. 70 שנה אחרי שהוקמה כמקלט ליהודים, הפכה מדינת ישראל למלכודת מוות לערבים, מיעוטים מוכי גורל ומתנגדי משטר (ככה מכנים שמאלנים בדיקטטורה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רציתי לכתוב על הלינץ' שרק בזכות צדיק בודד, לא נגמר בשתי גופות, אבל חיכיתי שראש הממשלה יתפנה מטיוליו ופעילותו הקרימינלית ו…יגנה  את האירוע. בינתיים שוחררו החשודים בנסיון הרצח ממעצר, לאיכולתי להימנע מלהיזכר, שעהאד תמימי (קטינה) ישבה חודשים, בטרם משפטה, על סטירה לחייל, שפלש לחצר ביתה.

רציתי גם לכתוב על פעילי השמאל שהותקפו על ידי הנאו-נאצים מהגבעות, מול עינהם שלחיילי צה"ל, שלא נקפו אצבע לסייע למותקפים. רק שעד עכשיו אני ממתין להסבר מצה"ל, האם יש הנחיה מפורשת לא להגן על שמאלנים, או שפשוט מדובר בחיילים מזן מיוחד,זן "אזריה", יש להם אומץ לירות באדם שוכב גוסס אבל חס וחלילה לא להתעמת עם מתנחל נציגו של נפתלי בנט עלי אדמות.

עלה בדעתי שאולי כדאי לכתוב על כך ש-90 אחוז מההורים מתנגדים לשיתוף ילדים עם צרכים מיוחדים, אבל אז נזכרתי, שחוק הלאום כבר הגדיר את הגזע ה"ארי" סליחה ה"יהודי" וכמו עמיתיהם הנאצים גם היהודים לא מסתדרים טוב עם אנשים שלא שפר עליהם גורלם. או אולי על קיבוץ דגניה ז', שמאלנים כביכול שסירבו לקבל נערה מוגבלת כחברת קיבוץ (טוהר הגזע או לא טוהר הגזע?).

היכן שלא אגע ואיך שלא אסתכל על זה מדובר במקרה קלאסי של קורבן שאימץ אחת לאחת את שיטות הצורר. 70 שנה אחרי שהוקמה כמקלט ליהודים, הפכה מדינת ישראל למלכודת מוות לערבים, מיעוטים מוכי גורל ומתנגדי משטר (ככה מכנים שמאלנים בדיקטטורה). אם השואה הקנתה לגיטימציה למדינה יהודית, אזי למדינת ישראל 2018 אין זכות קיום.

ואסיים בברכת עם ישראל ח…..

2 Comments

  1. גורן
    5 בספטמבר 2018 @ 8:17

    היש עם בעמים אשר מבניו הגיעו לידי סילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל יסוריו הם בזויים ושנואים, וכל מה שעושה אוייב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות? אכן, ברוסיה ב-1881, בעצם ימי הפרעות, ישבו בנים ובנות לעם ישראל והדפיסו בחשאי מתוך מסירות נפש, פרוקלמציות, הקוראות לפוגרומים, מתוך תקווה שהדם היהודי שישפך יעזור להתקוממותו של המוז'יק הרוסי. אכן יודעת ההיסטוריה העברית כל מני רנגטים ודגנרטים. צורות של שמד. כל עוד אפשרי הדבר שיבוא ילד יהודי לארץ ישראל, ילד שטופח על-ידי יסורי הדורות ומשא הנפש של דורות, וכאן ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמו, של 'עבדות בתוך המהפכה', ויטרפו עליו את דעתו עד כדי כך שיראה את הגאולה הסוציאלית בנאצים הפלשתינים שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפיגיון שבמזרח – אל ידע מצפוננו שקט." ~ נאום 1 במאי 1936; פורסם בדבר 4 במאי 1936

  2. רפאל
    27 באוגוסט 2018 @ 16:01

    ושוב תודה לך עמית יקר על אומץ הנפש, הכנות והעין החדה.
    כמו גרמניה הנאצית כך גם יגיע רגע ההתפכחות מאורגיית הדמים והאכזריות המפלצתית וערלת הלב של העם היהודי בישראל. הכל בתנועה, הכל זמני. דבר לא מתקיים לעד.
    WHAT THAT GOES UP MUST COME DOWN
    לדעתי האתגר הקשה מכל לשמאל הישראלי הוא להמנע משפיכות דמים ומפילוג נוסף של העם. זו החולשה של השמאל שמתירה את דמו ואת דם המיעוטים בארצנו.
    אני ירא את הרגע בו נאלץ לפתוח במלחמה כוללת למיגור הפשיזם בישראל אך לצערי הרגע הזה הולך ונכפה על השמאל הישראלי ומתקרב בצעדי ענק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן