Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 25 בספטמבר, 2018

יום אחרי יום, טומב ריידר (2018), סוואגרז 2, לילות מנהטן, יאנגר 4, מלחמות המשאיות, הרים: חיים מעל העננים, ג'יין פונדה בחמש מערכות, בין הקצוות, שיקגו PD, סיפור רפאים, טיסה 112, אימה אמריקאית 8: אפוקליפסה, שיקגו Fire 5
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יום אחרי יום | Every Day, ערוץ Yes VOD

דרמה רומנטית המבוססת על רב מכר מצליח. סיפור אהבה יוצא דופן בין נערה בת 16 לבין רוח מסתורית שיום אחרי יום מתעוררת בגוף של מישהו אחר. ככל שהימים עוברים, השניים מתאהבים יותר ויותר, אך התשלום של לאהוב יותר מבן אדם אחד, גובה מחיר וכעת עליהם לקבל החלטה קשה שתשפיע על כל חייהם. שחקנים: מריה בלו, אנגורי רייס, אוון טיג. במאי: מייקל סוסי ("לא תשכח"). ארה"ב, 2017.

טומב ריידר (2018) | (Tomb Raider (2018, ערוץ Yes VOD

רימייק להרפתקאות לארה קרופט, על פי משחק המחשב הפופולארי. קרופט, בתו הסוררת והעצמאית של הרפתקן מסתורי שנעלם עוד בהיותה ילדה קטנה, מנסה בגיל 21 למצוא את מקומה בעולם. היא מסרבת להאמין כי אביה מת ובמקום לקחת את ניהול האימפריה הכלכלית שלו, מחליטה לצאת למסע כדי לברר אחת ולתמיד את נסיבות היעלמותו המסתורית. קרופט נוחתת ביפן כדי להגיע משם אל אי מסתורי בו נמצאת מצבה אגדית שיכולה לתת לה מענה לשאלותיה, אבל יהיה עליה להשתמש בכל יכולותיה כדי לשרוד את ההרפתקה המסוכנת. שחקנים: אליסיה ויקנדר, דומיניק ווסט. במאי: רואר אוטוג. ארה"ב, 2018.

14:40 סוואגרז 2, ערוץ Yes kidZ

הלהיט חוזר לעונה חדשה: חבורה של חמישה בני נוער מלאים בסוואג מציבים לעצמם מטרה לכבוש את הרשת. נועה, רוי, שקד, תומר ובר הם כוכבי רשת מבטיחים וצעירים אשר יעשו הכל כדי להצליח. לכל אחד מהם יש סטייל וכישרון ייחודי וביחד הם יצאו למשימות ייחודיות במטרה להשיג כמה שיותר עוקבים ולהצליח בעולם הרשתות החברתיות. הסדרה תלווה את החמישה בתהליך שיהיה רווי אהבות, ריבים, אתגרים, כישלונות והצלחות בדרך לשים את הסוואג על המפה.

20:00 לילות מנהטן | Manhattan Night, ערוץ Hot Gold

דרמת פשע ומסתורין. פורטר גדרון הוא עיתונאי חוקר וכותב צהובון בעל תיאבון לשערוריות. פורטר הוא גם איש משפחה למופת המקדיש את כל כולו לאשתו האהובה ליסה. כאשר אישה מסתורית מבקשת ממנו לחקור את מות בעלה במאי הסרטים, פורטר נכנס למערבולת של פיתויים, אובססיה מינית וסחיטות המאיימים על עבודתו, נישואיו וחייו. שחקנים: אדריאן ברודי, קמפבל סקוט. במאי: בריאן דסובליס. ארה"ב, 2016.

21:05 יאנגר 4 | 4 Younger, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

הקומדיה הרומנטית של רשת הכבלים TV Land חוזרת לעונה רביעית. ספוילר – לייזה מתמודדת עם השלכות הוידוי בפני קלסי, שמצדה מוצאת בן ברית בלתי צפוי – ג'וש (ניקו טורטולה, "The Following", "צעקה 4"), האקס של לייזה. קלסי עוברת לגור עם ג'וש, בעוד שלייזה מנסה לשמור על מקומה ב'מילניאל'.

21:45 מלחמות המשאיות | Truck Wars, ערוץ ההיסטוריה

החל מהימים הראשונים של עידן מנוע הבעירה הפנימית במכוניות, יצרניות המשאיות הענקיות – חברות מאק, פיטרבליט ו-שברולט, קיימו ביניהן מלחמה חסרת פשרות על השגת הבכורה בשוק המשאיות היוקרתי. הספיישל בוחן את ההיסטוריה המרתקת של עולם המשאיות, החל ממלחמת המסילות בזמן מלחמת העולם השנייה ועד לקרבות הפרברים בשנות החמישים של המאה העשרים, וכל מה שקרה בתווך.

22:00 הרים: חיים מעל העננים | Mountains: Life Above the Clouds, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

רכסי ההרים הם מקום מאתגר לחיות בו: האוויר הקר והשינויים הדרמטיים במזג האוויר מצריכים הסתגלות. בסדרה זו, בת שלושה פרקים, נחשף אל החיים ברכסי ההרים הגדולים ביותר על פני כדור הארץ. הרי ההימאליה – הרכס הגבוה ביותר המהווה בית עבור חיות יוצאות דופן, מקור לתרבויות חדשות ומחנה אימונים לאתלטים חדורי מוטיבציה. הרי הרוקי – בצפון אמריקה שוכן רכס הרוקי הפראי שם שוכנים זאבים, דובים ופומות, ובין ההרים מתקיימים מרוצי הסוסים המטורפים ביותר. הרי האנדים – הרכס הארוך ביותר המורכב מעולמות שונים, ביניהם דובים מרהיבים שמחפשים מקורות מים בגובה רב ועצי גשם שממוקמים בדיוק באזור קו המשווה. BBC ,2017.

22:00 ג'יין פונדה בחמש מערכות | Jane Fonda in Five Acts, ערוץ Yes דוקו + Yes VOD סלקום TV + ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

'הילדה של השכן', סמל מין, אקטיביסטית, פמיניסטית ומלכת האירובי: השחקנית זוכת האוסקר, ג'יין פונדה, זכתה לכל הכינויים בזכות חייה יוצאי הדופן, מלאי המחלוקות, הטרגדיות והמהפכים, שנפרשו תמיד לעיני הציבור. כעת, עם הגיעה של פונדה לגיל 80, מציגה הבמאית, סוזן לייסי ("ספילברג"), את סיפור חייה העשיר של פונדה בחמש מערכות. מסע אינטימי לתוך ליבה של האישה האמיתית מאחורי האייקון, שילוב של רגישות, משיכה, תמימות ואומץ בחיים שעברו כל כך הרבה שינויים לאורך השנים. לייסי יצרה את הסרט על סמך 21 שעות של ראיונות עם פונדה, בהם דיברה בגילוי לב על חייה ועל השדים האישיים שלה. היא מספרת בכאב על התאבדות אימה בגיל 12, על אביה – השחקן הנרי פונדה, שהיה אדם מנותק רגשית, על 30 שנה של הפרעות אכילה ועל נישואיה החשופים לשלושה בעלים שונים אחד מהאחר. 60 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 בין הקצוות | Mr. Inbetween, ערוץ Yes Edge

דרמה פשע אוסטרלית חדשה ומחוספסת של רשת FX שיצר ומככב בה סקוט ראיין (המשחזר את דמותו מסרט הקאלט "הקוסם") ומביים נאש אדגרטון. הסדרה האוסטרלית נרכשה לשידור וממומנת על ידי רשת FX, שכבר מפתחת עונה שנייה. ריי שואוסמית חי 'בין הקצוות' – מצד אחד הוא אבא, בעל לשעבר, בן זוג וחבר טוב. מצד אחר את כל התפקידים האלו הוא צריך להתאים לעבודה שלו: שכיר חרב ורוצח לעת מצוא. ריי מוצא את עצמו מנסה לנווט בין עבודתו הקשוחה לחייו האישיים המסובכים גם כך ומוצא את עצמו בסיטואציות קיצוניות ומטורפות עד כדי מצחיקות לפעמים.

22:00 שוטרי שיקגושיקגו .Chicago P.D. | P.D, ערוץ Hot Zone + ערוץ Hot VOD

סדרת האקשן של רשת NBC, נוצרה על ידי המפיק דיק וולף (יוצר המותג הטלוויזיוני "חוק וסדר") והתסריטאי-מפיק מאט אולמסטיד ("NYPD"). הסדרה שעלתה לאוויר ב-2014 חודשה מאז לשש עונות. מחוז 21 של משטרת שיקגו מתחלק לשתי קבוצות שונות בתכלית: שוטרי המקוף, שמסיירים בעיר במדים ומתמודדים עם הפשע ברחובות, ויחידת המודיעין – הצוות שנלחם באיומים משמעותיים על העיר, כמו פשע מאורגן, סחר בסמים ומקרי רצח. את יחידת המודיעין מוביל סמל הנק ווייט (ג'ייסון בג'ה, "קליפורניקיישן"), איש שלא חושש לכופף את החוקים במרדף אחרי הצדק. רק החזקים שורדים תחת פיקודו הקשוח והתובעני. למרות עבר בעייתי עם הבוס שלו, הבלש אנטוניו דוסון (ג'ון סדה, "הפסיפיק") שואף לנהל את היחידה בעצמו – גם אם המשמעות היא להתמודד עם ווייט מדי יום.

22:00 סיפור רפאים | A Ghost Story, ערוץ Yes3

22:00 טיסה 112 | Aftermath, ערוץ Hot Gold

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 08 בספטמבר, 2018, בערוץ Yes VOD + סלקום TV

22:45 אימה אמריקאית 8: אפוקליפסה | American Horror Story 8: Apocalypse, ערוץ Yes Edge

מעטים פרטי המידע המפורסמים על העונה החדשה וההפקה מקפידה לשמור בחשאיות את כל הפרטים, קרוב אל הלב. אל הקאסט מצטרפת ג'ואן קולינס כסבתא.

22:45 שיקגו Chicago Fire 5 | 5 Fire, ערוץ Hot Zone

סדרת האקשן חוזרת לעונה חמישית. ספוילר – כשהתחנה מאבדת את אחד מחבריה בטרגדיה, האשם הופך למנת חלקם של כל הכבאים, אבל הם חייבים לשים בצד את ההבדלים ביניהם ולהקריב הכל אחד למען השני. 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן