Skip to content

הטרנד האורבני העכשווי של מלונות הבוטיק בתל אביב סיטי

הטרנד העכשווי במלונות הבוטיק החדשים בתל אביב, מזמין לשתות אלכוהול טוב בבר נחשב בתוך המלון ולעוף מיד למיטה המפנקת בקומה מעל, או בקומה מתחת, מבלי לעבור דרך בדיקת ינשוף של המשטרה. את הבוקר שאחרי, מבלים ב"טרסת השיזוף" מוקפת בגן אורבני הידרופוני ומודים לארנק שבכספת על אפשרות הבילוי המושלמת שהתאפשרה לכם.

במסגרת "בתים מבפנים תל אביב 2018" השתתפתי בשני סיורי חשיפה לשני מלונות חדשים בתל אביב סיטי. תל אביב ,עוברת בשנים האחרונות, שינוי בקונספט התיירותי שלה ומעבירה את משקל מיקום חדרי האירוח מהמלונות בחוף הים, אל תוך אזורי התעשייה הוותיקים המתיישנים. יזמים רוכשים או שוכרים (לטווח ארוך מאד) שטחי תעשייה שנסגרו, משקיעים מיליוני שקלים בשינוי ייעוד לתיירות והופכים את האזורים המתים, למוקדי בילוי תוססים, בדיוק כמו במטרופולינים הרחוקים מאיתנו. המלונות החדשים, מוגדרים כמלונות בוטיק (והמחיר בהתאם), הם קטנים, בעלי עוגני בילוי נוספים כמו בר-מסעדה בעל שם, או בר רופטופ לוהט המשקיף על קו הרקיע התל אביבי וכמובן גנים אורבניים בתוך שטחי המלון למפלט מפני הקירות.

מלון פאבריק FUBRIC מרשת אטלס, נחלת בנימין 28 תל אביב

הבניין בן שש הקומות נבנה ב-1942 כבניין של מתפרות, ברחוב הכי מאפיין את תל אביב בתחום הטקסטיל ובתחילת שנות ה-80 כשהמתפרות הלכו לעולמן, הפך לבניין משרדים. האדריכל יואב מסר, האחראי לתהליך ההסבה למלון, מסביר כי הרעיון המוביל את העיצוב והתכנון, היה להשתמש במאפייני מבני התעשייה לטקסטיל בברוקלין המחופים בלבני סיליקט אדומות. בעבודות הבינוי על החזית, פורק גריד הבטון בחזית והוחלף בלבני הסיליקט האדומות. החלונות ממוסגרות במסגרות פלדה שחורות היוצרות ניגוד והדגשה. בלילה מסגרות אלו מוארות ויוצרות מיצג גיאומטרי.

בנין המשרדים - לפני
חזית המלון - היום

אורן ברונשטיין, האחראי עיצוב הפנים של המלון, יצר בתוך המלון עולם צבעוני חמים ומגוון. בחדרי המלון הוא שם חיפוי עץ חם על הקירות על מנת לתת תחושה של בקתה, אך גם צינורות חשופים וטאפטים צבעוניים עכשווים ואת קירות הלובי שהוא גם בר "בושוויק" ,מעטר גרפיטי ענק המחבר את הרחוב (שגם הוא עמוס בציורי גרפיטי נפלאים) עם הפנים.

בר בושוויק

במלון 43 חדרים, גן אחורי, מרפסת גג עם צמחי תבלין ובר בושוויק של רשת אימפריאל.

פינה בבר/לובי
גרפיטי על קיר הבר
CHEK IN
פינת שיזוף בגן ההידרופוני על הגג
קטן וקומפקטי

מלון לייטהאוס LIGHT HOUSE מרשת בראון, בן יהודה 1, תל אביב (לשעבר בנין מגדלור)

המלון ממוקם בחלק מקומותיו של "בית מגדלור" (אדריכלים: אריה אלחנני וניסן כנען), מגדל משרדים תל אביבי שנבנה בשנת 1972 על הריסותיו של קולנוע "מגדלור" ששכן במקום. בית מגדלור שהוזנח וננטש במהלך השנים, עובר תהליך התחדשות עם הקמת מלון שמשמיש חזרה חלקים מהמבנה הישן. את הלובי המעוצב קבעו במשרדי חברת נסיעות שעזבה את המקום, מסעדת המלון ודק השיזוף שלו במוקמו בחלל שהיה בעבר מועדון לילה, במרתף הבניין מוקם אולם אירועים וכנסים חדשני לצד מועדון בריאות וספא ועל גג המגדל הוקם רופטופ טרנדי, המשקיף על הים והעיר.

הלובי
פנינה עיצובית בלובי
אמנות קלסית על קיר צמחייה הידרופונית

על עיצוב הפנים ממונה האדריכל נסטור סנדבנק שיצר סגנון אורבאני קסום, המנתק את האורח מהעיר הסואנת לטובת אינטימיות מסוגננת עם אלמנטים של מים ובריזה מהים.

מרפסת לחדר עם ג'קוזי פרטי בקומה 5

במלון הנמצא בתקופת הרצה (ייפתח חלקית ב8.10.2018) 100 חדרים וסוויטות כאשר 12 מהחדרים בעלי מרפסות עם ג'קוזי פרטי. מלון ארקדיה, שאכלס שלוש קומות במבנה נרכש ע"י רשת בראון וצורף לקומות המלון. חמש קומות נוספות נרכשו או נשכרו והוסבו לחדרי אירוח, חללים ציבוריים ומסעדה והמרתף יוסב לחדר כושר וספא. בקומה החמישית נמצאת מסעדה ודק שיזוף פתוח עם ג'קוזי, במלון שני ברים נפרדים: אזור הקבלה במלון משמש גם כקוקטייל בר ומעניק לאורחים תחושת בילוי כבר מרגע ההגעה ועל גג המבנה כולו בקומה ה-18 סקיי-בר מרהיב תחת כיפת השמיים, HAIKU מבית המוסד התל אביבי  ARIA שמגיש מגוון אלכוהולי אל מול 360 מעלות של נוף פנורמי מרהיב.

בר בקומת הכניסה
בר בגג הבנין
מרפסת המסעדה ודק השיזוף בקומה 5

תל אביב היפה הנשקפת מהגג בקומה ה-18

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן