Skip to content

חדש בטלוויזיה: שלישי, 09 באוקטובר, 2018

מזכירת המדינה, קווין אוקון – היפה והחיה שבי, אגרוף בלסת, הבשלנים הגרועים באמריקה VIP, בית הטראסה: דלתות חדשות נפתחות 4
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

21:15 מזכירת המדינה 5 | Madam Secretary 5, ערוץ Yes Drama

לפרטים נוספים, ראו יום שני, 08 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:00 קווין אוקון – היפה והחיה שבי | Kevyn Aucoin – Beauty & the Beast in Me, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

כיצד אדם שהצליח להגשים את כל חלומותיו ויוצר יופי בעולם באמצעות עיסוקו, מתקשה כל כך לראות את היופי שלו עצמו? אולי מפני שחיפש נואשות אחר אהבה, אך לא שם לב שהאהבה הייתה סביבו. לפני שהפך לאושיה בעולם האיפור, נאלץ קווין אוקון להתמודד עם גילויי הומופוביה קשים, עם מחלה נדירה ועם התמכרות כשברקע סיפור האימוץ שלו שנותר כפצע פתוח. הסרט הארכיוני לוקח אותנו אל מאחורי הקלעים של רגעים איקוניים בשנות ה-80 של המאה ה-20 עם כמה מהצלמים, הדוגמניות והשחקניות של התקופה. ארה"ב, 2017.

22:00 אגרוף בלסת | Jawbone, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 04 באוקטובר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:15 הבשלנים הגרועים באמריקה: ידוענים | Worst Cooks in America: Celebrity Edition, ערוץ האוכל

השפיות אן בארל ו-רייצ'ל ריי מגישות את גרסת הריאליטי למחנה אימונים קולינרי, כאשר עונה זו מוקדשת לידוענים המתקשים במשימות הבישול הפשוטות ביותר. במהלך שמונה שבועות בלבד תינתן להם האפשרות להפוך מאסונות מטבח מהלכים לשפים של ממש, כאשר המנצח יזכה ב-25,000 שייתרמו לצדקה המועדפת עליו.

בית הטראסה: דלתות חדשות נפתחות 4 | 4Terrace House: Opening New Doors, נטפליקס | Netflix

עונה רביעית לסדרה היפנית. קבוצה של צעירים, ביניהם שף, גולש סנובורד ושחקנית הוקי קרח, מתכנסת ביער קארויזאווה ומנסה להגשים חלומות.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן