Skip to content

כלמוביל משיקה את מרצדס A-קלאס, המחיר החל מ 230 אלף שח

הדור הרביעי של דגם ה-A-Class בישראל. רכב הכניסה לשוק היוקרה מתאפיין במערכות טכנולוגיות האפיינות דגמים יוקרתיים יותר. כוללת מערכת ה-MBUX הלומדת להכיר את דפוסי ההתנהגות והעדפות של כל נהג.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרצדס מבית כלמוביל, משיקה את הדור הרביעי של דגם ה-A-Class בישראל. רכב הכניסה לשוק היוקרה מתאפיין במערכות טכנולוגיות המיושמות בסדרות ה- S-Class, ומהווה הצהרת יצרן לגבי עתיד עולם הרכב, מערכת ה-MBUX לומדת להכיר את דפוסי ההתנהגות והעדפות האישיות של הנהג תוך כדי "תנועה". בעתיד המערכת תאפשר צריכת שירותים ושיפור ביצועים  של רכבי מרצדס בלחיצת כפתור.

מרצדס A קלאס החל מ 230 אלף שח (צילום: דן בר-דוב)

ה- A-Class החדשה מציגה מהפך בתפיסת הקונצרן בשילוב מערכות בטיחות ונהיגה סמי-אוטונומית החל מרכבי הכניסה לשוק היוקרה. גולת הכותרת הינה מערכת ה-PRE-SAFE  ,שבאה כאופציה, אשר חוזה מראש, על ידי מכ"ם, מצבי תאונה ומבצעת תמרון והתחמקות לשם מניעת תאונה. כמו כן, לרכב הותאמו מנועי 4 צילינדרים חדשניים וחסכוניים, עיצוב פנימי עם איכות חומרים גבוהה התואמת לקו הייחודי של מרצדס.

מרצדס A קלאס (צילום: יח"צ)

הנקודה הישראלית – המערכת החדשה משלבת מערכת ניווט (כאופציה) המציגה הכוונה בכביש בעזרת מציאות רבודה (AR) וממשק משתמש התואם לעידן הדיגיטלי וראשון מסוגו בתעשיית הרכב. הטכנולוגיה שמאחורי אפליקציית המציאות הרבודה הינה תוצר של שיתוף פעולה בין דיימלר, סמסוג ו-HARMAN אותה פיתח צוות ב-HARMAN ישראל, בניהולו של אוהד עקיבא, דירקטור עיבוד תמונה ב-HARMAN.

מלבד זאת, הדור החדש משלב (כאופציה) מעבר ועקיפה אוטונומית בין נתיבים (Active Lane Changing Assist), עצירת חירום אוטונומית בחשש לתאונה (Active Emergency Stop Assist), שמירת נתיב, ניטור שטחים מתים גם כשהרכב כבוי (Active Blind Spot Assist), בקרת שיוט אדפטיבית ועוד מערכות הלקוחות מספינת הדגל ה-S-Class ומציגות שדרוג טכנולוגי.

הרכב הראשון בישראל שידבר אתך וילמד להכיר אותך (צילום:יח"צ)

בחזית תא הנוסעים נמצא שני צגי מגע דיגיטליים מתקדמים בעברית בגודל של עד 10.25 אינץ' כל אחד, המכילים את כל הפונקציות והמידע לצורך תפעול הרכב ומערכות הבידור, לרבות שליטה קולית הנתמכת בעשרות שפות. הנהג נהנה מהגה משודרג המכיל פקדי שליטה מבוססי מגע. המושבים הקדמיים מאפשרים חימום ועיסוי המשתלבים עם תאורת אווירה בעלת 64 גוונים היוצאת גם מפתחי המיזוג. ממדי הרכב צמחו וכעת בזכות השינוי – 12 ס"מ לאורך ו-2 ס"מ לרוחב מרווח הרגליים לנוסעים מאחור שופר. תא המטען צמח ל-370 ליטר ומאפשר אחסון רב יותר מבעבר.

ה- A-Class החדשה מעניקה בידוד רעשים מוצלח ומאפשרת נסיעה שקטה במהירויות גבוהות. בחזית הרכב נמצאת מערכת מתקדמת של פנסי LED המייצרת עוצמת אור מרבית.

גם תא המטען התרחב (צילום:דן בר-דוב)

הדגמים הראשונים אשר יגיעו לישראל הינם A180, A200 ו-A250 ויציגו מנועי 4 צילינדרים חדשניים 1.3 ו-2.0 ליטר בנזין המפיקים 136 163 ו-224 כוחות סוס בהתאמה. למנועים משויכת תיבת הילוכים מתקדמת וכפולת מצמד  7G-DCTהעמידה במומנט גבוה יותר. תאוצת הרכבים מ-0 ל-100 עומדת על 8.8 שניות ל- A180, 8.0 שניות ל-A200 ו-6.2 שניות ל-A250.

אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל אמר "אנו מציגים לראשונה עידן חדש בו הרכב מתאים את עצמו לנהג בלחיצת כפתור. מדובר בתפיסת נהיגה עתידית בעולם שיתופי ואוטונומי המותאם ונלמד לפי פרופילים אישיים." עוד הוסיף פינטו כי "מערכת ה- MBUX  מהווה אבן דרך משמעותית ביישום אסטרטגיית ה- CASE  של דיימלר הבונה את הדרך לשיתופיות, שירותים, קישוריות, אוטונומיות ורכבים חשמליים. ההשקעה הרבה של מרצדס בתשתית, בפיתוח ובחדשנות תאפשר לה לשמור על מקומה כמותג היוקרה מספר 1 בעולם."

הדור הרביעי של דגם ה-A-Class (צילום:דן בר-דוב)

במסגרת ההשקה  יוצע דגם השקה במהדורה מוגבלת – A200 limited edition – הכולל חבילת אבזור משודרגת: מושב נהג חשמלי, Car Play, חבילת מראות, גג פנורמי או מסכי MBUX 10.25 אינץ', Touchpad ועוד במחיר של 256,900 שח.

A180 מוצעת במחיר של החל מ- 229,900,  A200 במחיר של החל מ- 242,900, A250  במחיר של החל מ- 334,900שח

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן