Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (9.10.18)

סודה לשתייה מאיטליה, מוצרים להסרת שיער מטורקיה ושוקולד מישראל הם בין חמשת המוצרים החדשים אותנו ניסינו הפעם. ויש לנו מה להגיד על כל אחד מהם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סודה לשתייה ללא אלומיניום של אביב ירוק

עד שהמוצר הזה הגיע אלינו, לא היה לנו מושג כי בסודה לשתיה יש אלומיניום. מחקר קטן גילה כי לעתים מוסיפות חברות אלומיניום כמו גם חומרים מונעי התגיישות לסודה לשתיה, חומרים שאנו לא באמת רוצים לצרוך אותם. מכאן, שהמוצר הזה מהווה אלטרנטיבה חשובה. עוד כדאי לדעת עליו כי הוא מיוצר בתאגיד סולווה האיטלקי, האחראי תעל ההפקה של מרבית הסודה שלתיה בעולם; וכי המוצר הזה אינו שונה מכל סודה לשתיה אחרת שאתם מכירים.

כ-16 שקלים ל-200 גרם. להשיג בחנויות טבע.

צילום: לירן אגסי

שוקולד מריר של אגו מבית כרמית

החברה השיקה טבלאות שוקולד חדשות, כחלק מהמותג הוותיק אגו. מדובר בשוקולד באיכות גבוהה יחסית, המגיע בארבע גרסאות שונות: קלאסי, תפוז, פטל וקפה, כולן על בסיס שוקולד מריר עם 70% מוצקי קקאו (וללא רכיבים מן החי). השוקולד הפתיע לטובה בטעמיו ובמרקם המוצלח שלו, והטעמים המובטחים נוכחים יפה. השילוב עם הפטל הוא גולת הכותרת הן בשל האיכות של התוצאה הסופית והן בשל העובדה כי שילוב זה של טעמים עדיין נדיר אצלנו.

7.9 שקלים ל-100 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: סטודיו פליי

סבוני אסלה של דאק מבית אס.סי ג'ונסון

שיתוף הפעולה עם יצרן הבשמים הבינלאומי  FIRMENICHהביא לפיתוח של סדרת סבונים חדשה זו, המתהדרת בניחוחות חדשים וייחודיים. המנשא של הסבון מעוצב בצורה ייחודית ונעימה לעין של טיפה, ומגוון הניחוחות אמנם שונה במקצת, אך שומר על השמות הכלליים והברורים: פריחה מרעננת, טרופי, הדרים, רענן וים. בעוד שהניחוחות טובים וכך גם פעולה ההקצפה והניקוי, לנו יש בעיה עם הסבון עצמו – בכל המוצרים אותנו ניסינו, הסבון נוזל ללא הפסקה על דופן האסלה, מה שגורם לסבון להסתיים תוך ימים ספורים, והופך את המוצר ללא כדאי.

9.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: יח"צ חו"ל

Berries shampoo-gel של MAGIRAY

שמו של המוצר כבר מרמז על ייעודו – מדובר על שילוב של ג'ל רחצה עם שמפו במוצר אחד, כך שהוא מיועד לניקוי כל הגוף, כולל עור הפנים. המוצר משלב תמציות של צמחי מרפא ופירות, ובהתאם יש לו ניתוח פירותי נעים. הוא עושה עבודה טובה בניקוי השיער והקרקפת כמו גם עור הגוף, אך אנו ממליצים לוותר עליו בכל הקשור לעור הפנים, ולהשתמש עבור אזור זה בסבון ייעודי, המותאם למאפייניו הייחודיים של העור באזור זה.

59 שקלים ל-300 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות. www.magiray.info.

צילום: אלון גונן

מוצרים להסרת שיער של REMOVE

אנו מכירים את המותג הזה מנסיעות שלנו לטורקיה, וכעת הוא גם מגיע ארצה. המותג מציע מוצרים להסרת שיער, המבוססים ברובם על שעווה, כאשר הם נבדלים זה מזה בצבעים שלהם: הצבע הוורוד מעיד על התאמה לעור רגיש, הטורקיז לשיער נורמלי, והירוק מתאים לשיער עבה. המגוון כולל, בין השאר, מגבונים להכנה לפני מריחת שעווה, תרסיס להכנת העור, עט לעיצוב גבות ואזור השפתיים, וכן רצועות שעווה קרה במגוון גדלים. אנו ניסינו את ה-Body Strips -רצועות שעווה לגוף המגיעות באריזה של 20+4, ומתאימות לכל סוגי העור. המוצר מגיע עם שני מגבונים להכנה לפני הטיפול ושניים נוספים להרגעת העור לאחר הסרת השיער. המוצר עשה עבודה טובה מאוד בתפיסת השיער ובהסרתו, והוא מספק מענה טוב כמו מוצרים מוכרים וותיקים.

24.9 שקלים למוצר שנבדק, 11.9-149.9 שקלים לכלל מוצרי המותג. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן