Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (16.10.18)

התחלנו עם מוצרים להקלה על כאבי שרירים וסיימנו עם מייק אפ מינרלי משולב בפודרה. אלה חמשת המוצרים החדשים אותם ניסינו השבוע (ומה שיש לנו להגיד עליהם)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פרסקינדול קול של מדיטרנד

החל מכאבים שמקורם בחבלות ומכות וכלה בכאבים שנובעים מפעילות ספורטיבית מאומצת, סדרת המוצרים הזו מיועדת למצבים אלו. מדובר בסדרת מוצרים הנחלקת לשני מוצרים עיקריים, בהתאם למרקם שלהם – האחד במרקם ג'ל והשני במרקם ספריי. הבסיס של המוצרים הם רכיבים טבעיים שונים, והמטרה של המוצר הוא לקרר את האזור הפגוע וכך להקל על הכאב. האריזה של הסדרה עברה שינוי ולשמחתנו, המוצרים עצמם נותרו טובים כשהיו. הם עוזרים היטב אחרי כמה שעות במכון, ויש להם מרקם נעים לשימוש, שאינו משפיע לרעה על הבגדים.

59.9 שקלים ל-200 מ"ל. להשיג ברשתות הפארם, בתי מרקחת וקופות חולים.

צילום: יח"צ

מוצרים חדשים של אינסטבלוק

מספר שנים עברו מאז השיק לראשונה המעצב מושיק גלאמין את המותג שלו. בתחילת הדרך השירות כלל הדפסה של תמונה על בלוק עץ, כולל אפשרות להדפיס ישירות מחשבון האינסטגרם (ומכאן השם). מאז גדלך המותג והתרחב, וכיום אפשר להדפיס לא רק תמונה אלא גם ברכות שונות, ולא רק על בלוקי עץ אלא גם על קופסאות, סטנדים לכלי כתיבה, בלוקים בצורות שונות ועוד.

מ-55 שקלים. להשיג בסניפי הרשת וב-https://instablock.co.il.

צילום: אור אלופי

ג'ל לניקוי אסלה ו-4 כדוריות לאסלה של סוד מבית הנקל

החברה השיקה מחדש את סדרת המוצרים שלה, עם פורמולה חדשה והבטחה ל"מימד חדש ועוצמתי של ניקיון מתמשך וניחוח רענן". המשמעות בפועל היא שני ניחוחות חדשים של הג'ל לניקוי אסלה – לימון ופרחים – וניחוח הרבה יותר חזק (40% לדברי החברה) של הכדוריות. הניחוחות של שני מוצרי הג'ל מוצלחים, גם אם הם נעלמים כמעט מיד לאחר סיום השימוש בהם. הניחוח של הכדוריות אכן חזק יותר, ולשמחתנו, הם גם עמידים לזמן ממושך יחסית. כולם מבטיחים גם לנקות את השירותים, סוגיה שלנו אין כלים לבדוק באופן ממשי מלבד המראה הנקי.

מ-5 שקלים ל-700 מ"ל ג'ל ניקוי, מ-4.5 שקלים לכדוריות. להשיג ברשתות השיווק והפארם.

צילום: אפרת אשל

מחיות פירות וירקות אורגניים של Piccolo

היתרון של המוצר הזה טמון בשם שלו – הוא מבוסס על רכיבים אורגניים. במילים אחרות, הוא מתאים להורים המבקשים שהילדים שלהם יאכלו מזון,  אשר גדל בצורה ידידותית יחסית לסביבה. בנוסף, כל המחיות אינן משלבות תוספת של סוכר או גלוטן, ויש מגוון של מוצרים, כולל כאלה של פרי אחד וירקות בלבד לגילאי חצי שנה, ומוצרים מורכבים יותר לגילאי שנה ומעלה. התינוקת שקיבלה את המחיות, המתאימות לגיל חצי שנה, נהנתה מאוד מהתכולה שלהן, והאימא ציינה לטובה את נוחות השימוש באריזה.

מ-34 שקלים לחמש יחידות. להשיג ב-https://www.mamaguru.co.il.

צילום: piccolo casa

Mineral Makeup cream to powder של בועז שטיין

מוצר חדש נוסף לליין האיפור של המאפר הידוע. הפעם מדובר במייקאפ משולב עם פודרה במרקם קרמי, המספק לא רק כיסוי אחיד לפנים אלא גם גימור מט. השימוש במוצר נוח למדי, הכיסוי של הפנים אחיד, אין תחושה של כובד על העור, והוא עמיד לאורך כל היום. לזכות המוצר ייאמר כי הוא מבוסס על פיגמנטים טבעיים, המופקים מהמינראל MICA, כמו גם תמצית מצמח הסיליקה לחיזוק ולתמיכה של רקמת החיבור של העור.

99 שקלים ל-12 גרם. להשיג בפרפומריות, קוסמטיקאיות מורשות ובמרכזים מקצועיים.

צילום: שי גבריאלי

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן