Skip to content

אזעקה בבאר שבע – רקטה התפוצצה בשטח בית מגורים

רקטה ששוגרה לעבר באר שבע התפוצצה וגרמה נזק למבנה. 5 פגועי חרדה בהם אם ושלושת ילדיה. החמאס מפנה מפקדות ומוצבים מחשש לתגובה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רקטה התפוצצה הלילה (רביעי) בבאר שבע. הרקטה ששוגרה משטח רצועת עזה בסמוך ל 03:40 התפוצצה כשהיא גורמת לנזק כבד בבית בעיר. 5 בני אדם לקו בחרדה, בהם אם ושלושת ילדיה ששהו בבית שנפגע. לא דווח על נפגעים נוספים. לנפילת הרקטה קדמה אזעקת צבע אדום שנשמעה היטב בעיר

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי לדיירי הבית, אשה כבת 39 ושלושת ילדה בגילאי תשע, עשר ושתים עשרה שלקו בהתקף חרדה ובנוסף בשני דיירים שמתגוררים בסמוך.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז דרום נמסר: מספר נפגעי חרדה בעקבות שמיעת אזעקה ופיצוץ שנשמע בבאר שבע והסביבה. חובשים באיחוד הצלה ומתנדבים מיחידת חוס"ן היחידה לסיוע נפשי של איחוד הצלה הוזעקו לסייע.

לוחמי האש מתחנת באר שבע החלו לסרוק בבית שנפגע פועלים לניתוק מקורות אנרגיה. הדיירים חולצו מהממ"ד על ידי המשטרה. הרחוב נסגר וחבלן מטפל בנפל.

אזור הנפילה
אזור הנפילה


ראם ונטורה, המתגורר באותו רחוב, סיפר: "פתאום שמענו אזעקה, היה בום אדיר. לא שמעתי כזה מעולם. יצאנו מהבית לחפש את היירוט והיה ריח של אבק שריפה. הלכנו לפי הריח וברחוב המקביל ראינו בית שנפגע". לדבריו, "הבית פשוט פורק, רק העמודים נשארו, לפחות בקומה הראשונה. כשהגעתי המשפחה עדיין הייתה בממ"ד".
ע"פ דיווחי התקשורת הערבית החמאס החל בפינוי מזורז שח מפקדותיו ובסיסיו מחשש מתקפה ישירה ל ישראל.

אתמול התבטא שר הביטחון אביגדור ליברמן  כי הגיע למסקנה שיש לפעול צבאית ולהכות מכה קשה בחמאס, גם במחיר של אפשרות של הרחבת העימות למאבק צבאי רחב בעומק הרצועה. ליברמן מסר כי יביא את הנושא היום לאישור הקבינט. "צריך להכות בחמאס מכה שתאפשר ללנו לפחות 5 שנים של שקט" אמר השר.

 

1 Comment

  1. גורן
    19 באוקטובר 2018 @ 15:02

    אין בורחים מאחריות מאשמים את אלוהים " הערכה בחמאס שפגיעת ברק הפעילה את הרקטות לעבר באר שבע וגוש דן בחמאס יודעים שהממשלה המסורסת שלנו זקוקה לתירוץ. הממשלה יודעת שהתקשורת רוצה להוציא את חמאס צדיקים. התקשורת יודעת שהציבור מטומטם. אז את מי נאשים? את אלוהים!

    תגידו, כמה מטומטמים אתם חושבים שאנחנו?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן