Skip to content

פרשה נוספת? תושב ג'לג'וליה הוכה קשות בידי שוטרים – למשטרה אין הסבר

אתמול, בצהרי יום הבחירות בג'לג'וליה צולמה חבורה של שוטרים, כשהם בועטים, מכים באגרופים וחובטים בצעיר גם כשהוא שוכב על הקרקע חסר אונים. מגפון פנה אל המשטרה בבקשה להסבר ותגובה ועכב את פרסום הסרטון. אך עד כה, למעט טענת גורמי מג"ב כי הצעיר התנגד למעצר, למשטרה עדיין אין הסבר ותגובה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

צעיר בשנות ה-20 המאוחרות או שנות ה-30 המוקדמות שלו, הוכה אתמול (שלישי) בידי שוטרי משמר הגבול ששהו בג'לג'וליה בעת הבחירות.  בסרטון שהגיע לידי מגפון נראית חבורת שוטרי משמר הגבול, זועמת ומכה את הצעיר בשעות הצהרים – 14:30, של יום הבחירות.
השוטרים צולמו כשהם חובטים, בועטים  ומכים אותו באגרופים. הם המשיכו לחבוט בו גם כשהוא הופל אל המדרכה וכשניסה להימלט.

שוטר בועט בצעיר (צילום מסך)
שוטר בועט בצעיר (צילום מסך)

בתחילת הסרטון נראה הצעיר כשהוא נראה מנסה להסתתר מאחורי דלת כניסה לחצר בית, סופג מכות וכושל הלאה כשהוא ממשיך וסופג מכות. לאחר מכן הוא נבעט ומוכה, נופל אל המדרכה בניסיון הימלטות  וממשיך לספוג מכות ובעיטות גם כשהוא שרוע על המדרכה.
בשלב זה, אחרי שהוא קם, הוא מנסה ללכת לדרכו וממשיך לספוג מכות. ואז הוא מצליח להימלט מידי השוטרים הזועמים אל סמטה צדדית, ולרגע נדמה שבכך תמה הפרשה.
אלא שהשוטרים שמסרבים משום מה להירגע, מחליטים לדלוק אחריו וכל החבורה הכוללת בתוכה גם שוטרת מג"ב  נכנסה אחריו בריצה לסמטה אליה נמלט. מה עלה בגורלו? – בשלב זה לא ידוע.

מגפון הפנה את הסרטון לדוברות משמר הגבול במשטרה וביקש לדעת מדוע  הוכה הצעיר ומה עלה בגורלו. מדוברות  מג"ב נמסר אמש כי הנושא בבירור, אך עד כה לא התקבלה כל תגובה למה שנראה כאכזריות השוטרים כלפי הצעיר. 
מגפון הפנה את הסרטון לדוברות משמר הגבול במשטרה וביקש לדעת מדוע  הוכה הצעיר ומה עלה בגורלו. מדוברות  מג"ב נמסר אמש כי הנושא בבירור אך עד כה לא התקבלה כל תגובה למה שנראה כאכזריות השוטרים כלפי הצעיר.
גורמים במג"ב איתם דיבר מגפון אמרו שמדובר בחשוד שירה זיקוקים לעבר ניידת מג"ב. לטענתם השוטרים שניסו להביא למעצרו נתקלו באלימות והתנגדות מצידו מה שחייב שימוש בכוח ובגז פלפל.  לדבריהם החשוד נעצר אחר מרדף רגלי ונמצאה כוורת הזיקוקים אותם על פי החשד ירה לעבר השוטרים. ברור מגפון העלה כי שום צעיר צעיר לא נעצר בג'לג'וליה אתמול, במהלך יום הבחירות. מהסניגוריה הציבורית מסרו כי לידיהם לא הגיעה שום בקשה לייצג עצור שכזה.
אם וכאשר יגיעו הסברים ותגובת המשטרה הם יפורסמו כאן במלואם.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן