Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 04 בנובמבר, 2018

איש הצללים, ים של עצים, מייק ג'אדג': סיפורים מהאוטובוס 2, אחותי קפצה כיתה 2, ספיריט: לרכוב חופשי 2, סופשלי, יפה במנהטן, הרחק מהציוויליזציה 5, הזרם האנושי, ריקוד מושחת, אף. בי. איי., מחשבות פליליות 14
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

איש הצללים | .I.T, סלקום TV 

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 05 באוגוסט, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

ים של עצים | Sea of Trees, סלקום TV
.

מייק ג'אדג': סיפורים מהאוטובוס 2 | 2 Mike Judge Presents: Tales from the Tour Bus, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD
.

15:15 אחותי קפצה כיתה 2, ערוץ Yes Kidz

עונה שנייה של הקומדיה המשפחתית. ספוילר – כאילו החיים של מיכל לא היו מספיק קשים, עכשיו גם אמא שלה עובדת בבית הספר בתור מורה מחליפה. בכל מקרה, למיכל אין הרבה זמן להתעסק בזה. העונה יש מצב אמיתי שהיא ודישי יהיו ביחד – אם הם רק יצליחו לשרוד את הדייט הראשון שלהם…

16:30 ספיריט: לרכוב חופשי 2 | Spirit Riding Free 2, ערוץ הילדים (פרטנר TV, סלקום TV וערוץ Hot VOD)

עונה שנייה להרפתקה המרגשת עם לאקי – נערת עירונית טיפוסית המתגוררת עם אביה ודודתה. חייה משתנים מקצה לקצה כאשר אביה מקבל עבודה בעיירה רחוקה שנות אור ממציאות חייה עד כה. לאקי צריכה להתרגל במהירות למציאות החדשה שלה הכוללת חיים בערבה, בית ספר חדש, חברים חדשים ובעיקר חבר נפש חדש – סוס הפרא, ספיריט.

15:30 סופשלי, ערוץ הילדים (פרטנר TV, סלקום TV)

הסיטקום בכיכובם של שחר חסון, זאב רווח, עדי הימלבלוי ו-יובל סגל מגולל את סיפורו של סטנדאפיסט יהיר ואנוכי, שמחבל ללא כוונה בהצעת חברות של נער המאוהב בסתר בחברתו לכיתה. התפנית הגדולה חלה כאשר חסון מתחשמל ועולה לגן עדן. המלאך השומר שלו מעניק לו הזדמנות אחת אחרונה לחיות, אך בתנאי שישנה את דרכיו והתנהגותו ושיעזור לאותו נער להגיע לליבה של אהובתו.

21:00 יפה במנהטן | Maid in Manhattan, ערוץ AMC

קומדיה. רייף פיינס מגלם מועמד סנסציוני שמתאהב בחדרנית שהוא חושב שהיא אשת חברה, כשהוא רואה אותה מודדת שמלה של עשירות. שחקנים:  ג'ניפר לופז. במאי: ויין ואנג. ארה"ב, 2002.

22:00 הרחק מהציוויליזציה 5 New Lives in the Wild 5, ערוץ הטיולים

ההרפתקן בן פוגל יוצא למסע בעקבות האנשים שהפנו את גבם למירוץ העכברים והחליטו להקים את ביתם בפינות הנידחות בעולם. במהלך העונה יפגוש פוגל זוג שבנה את ביתו על אי צף לחופה המערבי של קנדה; את מריאן, אלמנה אמריקנית שהקימה חווה על שפת הסהרה; ואקדמאי לשעבר אשר ויתר על קריירה מבטיחה כדי לחיות ביער מבודד בניו זילנד.

22:00 הזרם האנושי | Human Flow, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

סרט בהיקף חסר תקדים של האמן הסיני איי וייוויי, שלוקח את הצופים למסע ויזואלי עוצמתי. וייוויי מלווה את גיבוריו, שנעקרו מבתיהם בשל תנאים של רעב, שינויי אקלים ואזורי מלחמה, בין ייאוש, אומץ, כוח סבל ותקווה; בין ערגה לעולם שנשאר מאחור והפוטנציאל הלא ידוע שצופן העתיד. התוצאה היא מסמך דוקומנטרי השופך אור על משבר ההגירה העולמי והשלכותיו. הסרט צולם במהלך שנה אחת, ב-23 מדינות, והוא עוקב אחר שרשרת של סיפורים אנושיים מסביב לעולם: אפגניסטן, בנגלדש, צרפת, יוון, גרמניה, עירק, ישראל, איטליה, קניה, מקסיקו, תורכיה ועוד. 140 דקות, גרמניה, 2017.

22:00 ריקוד מושחת | Dirty Dancing, ערוץ Yes3 + ערוץ Yes VOD

דרמה רומנטית בכיכובם של פטריק סוויזי כמדריך הריקודים ההורס וג'ניפר גריי כבת העשירים הצמאה להרפתקה שנופלת בקסמיו, ולומדת בזכותו לא רק לרקוד, אלא גם לעמוד על שלה ולגלות מהי אהבה. במאי: אמיל ארדולינו. ארה"ב, 1987.

22:00 אף. בי. איי. | .F.B.I, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

דרמת חקירות חדשה מבית היוצר של דיק וולף ("חוק וסדר"), העוקבת אחרי מה שקורה בתוך סניף ה-FBI בניו יורק. חברי יחידת העילית הזו משתמשת בכל היכולות, הכישרונות, החכמה והמומחיות הטכנית שבידיהם כדי לשמור על תושבי העיר והארץ בטוחים. הסוכנת המיוחדת מגי בל (מיסי פרגרים, "רוקי בלו"), נולדה אל תוך משפחה של אוכפי חוק וחשה מחויבות עמוקה כלפי האנשים שהיא עובדת איתם וגם כלפי האנשים שהיא מגנה עליהם. השותף שלה, הסוכן המיוחד עומר אדום זידאן (זיקו זאקי, "קומנדו 6") יוצא האקדמיה הצבאית ווסט פוינט ששירת במשך שנתיים כסוכן סמוי ברשות לאכיפת הסמים לפני שנבחר לשרת ב-FBI. על שניהם מפקחת הסוכנת המיוחד דינה מויזר (סלה וורד, "אחיות"), שפועלת תחת לחץ בכל שעות היממה ומפעילה את סמכותה הבלתי מעורערת על פקודיה. מנהל מוקד העצבים של היחידה והעוזר של מויזר הוא ג'ובל ולנטיין (ג'רמי סיסטו, "עמוק באדמה"), שמצליח לקרב אליו את כל חברי היחידה, ממפקדיו ועד הכפופים לו. הסוכנים המעולים האלו חוקרים בנחישות את המקרים בעלי החשיבות הגבוהה ביותר – פעולות הטרור, פשע מאורגן וריגול נגדי.

22:45 מחשבות פליליות 14 | Criminal Minds 14, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD 


הסדרה של רשת CBS חוזרת לעונתה הארבע עשרה. ספוילר – פרק הפתיחה של העונה מציין את הפרק ה-300 ובו מנהיג כת משיחית חוטף את ריד וגרסיה וחברי הצוות צריכים להציל את חבריהם ולמנוע ממנו להוציא אל הפועל תוכנית זדונית ומרושעת.
.
הסרט בערבית: عش البلبل | Nightingale's Nest, נטפליקס | Netflix

מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן