Skip to content

שני בני אדם שחוסלו אמש – חברי ארגון פשיעה

על פי החשד חוסלו אמש שני עבריינים המשוייכים לארגון הפשיעה של מוסלי. אחד מהם - קצין המבצעים של הארגון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שני בני אדם בשנות ה-30 לחייהם נהרגו אמש (ראשון) בפיצוץ מכוניתם שאירע בצומת רחובות  לח"י והאצל שבמרכז שכונת התקווה.
כוחות משטרה, כיבוי ומד"א שהוזעקו למקום, איתרו שני כלי רכב בוערים – אחד מהם נפגע ישירות מהפיצוץ, והשני שעמד בסמוך לו עלה באש אף הוא. כתוצאה מכך, נהרגו במקום שני יושבי הרכב שהתפוצץ.

זירת האירוע (צילום: איחוד והצלה
זירת האירוע (צילום: איחוד והצלה

אתר הפלילים "פוסטה" חשף הלילה (ראשון – שני), כי מדובר בשני בעבריינים המשתייכים לארגון הפשע של משפחת מוסלי וערן חייא. לטענת האתר אחד ההרוגים הוא קצין המבצעים הראשי של ארגון מוסלי . ההרוג השני כך חושף האתר, הוא חבר הארגון מתחום ההימורים והגבייה, שנטל חלק בכמה אירועי סחיטה אחד מהם של כדורגלן ידוע, עד שעקב הסתבכות כספית שלו וסחיטה שלו, בין היתר על ידי פגיעה בבני משפחתו, התפוצצה פרשה גדולה אשר עדיין מתנהלת בבתי המשפט.

פראמדיקים של מד"א שמחה סימנדוייב וגל פאר שהגיעו למקום סיפרו: "היינו באחד מהרחובות הסמוכים והגענו בתוך זמן קצר למקום. ראינו שני כלי רכב עולים באש ועשן סמיך. לא ניתן היה להתקרב לרכבים ובשלב הראשון לא ידענו אם ישנם נפגעים. כוחות הכיבוי פעלו לכבות את האש ושניתן היה להתקרב הבחנו בשני גברים בשנות ה- 30 ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם במקום. המשכנו בסריקות ברכב השני ובסביבה ולא אותרו נפגעים נוספים".

מהמשטרה נמסר אמש כי "הרכב שהתפוצץ ורכב נוסף עלו באש. על פי גורמי רפואה, שני גברים נמצאו ללא רוח חיים. כוחות משטרה, כיבוי אש וכוחות הצלה נוספים במקום. הציבור מתבקש להתרחק מהזירה".


 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן