Skip to content

למעלה ממאתיים שיגורי רקטות לעבר ישראל

עד כה, יורטו על ידי לוחמי כיפת ברזל כ-60 שיגורים מתוך כ-200 שיגורים שזוהו משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל. רוב השיגורים נפלו בשטחים פתוחים. נסראללה מאיים לתקוף בצפון אם תיפתח מלחמה בדרום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
שמים מלאי עשן שובלי רקטות ונפילות - נתיבות הערב
שמים מלאי עשן שובלי רקטות ונפילות - נתיבות הערב

למעלה מ-200 שיגורי רקטות נורו עד עתה מאזור עזה לעבר ישראל.   למעלה מ – 20 מטרות טרור שונות של החמאס והג'יהאד האסלאמי נתקפו עד עתה באמצעות כלי טיס, מסוקי קרב וטנקים של צה״ל.בצפון רצועת עזה נתקפו כ-10 יעדי טרור בהם מתחמים צבאים ועמדות תצפית של ארגון הטרור חמאס והג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני. בדרום רצועת עזה נתקפו כ-10 יעד טרור של ארגון הטרור חמאס וגאפ.כמו כן נתקפו חוליות משגרי ירי תלול מסלול. כך מסר דובר צה"ל.
עוד נמסר כי
צה״ל ממשיך בשעה זו לתקוף יעדי טרור ברחבי הרצועה.  
מזכיר החיזבאללה חסאן
נסראללה איים הערב ואמר: "אם ישראל תפתח במילחמה נגד אחינו בדרום, אנו לא נישאר מחובקי ידיים. ישראל תרגיש את עוצמתנו גם מהצפון."

הבית שנפגע ישירות בנתיבות (צילום: דוברות המשטרה)
הבית שנפגע ישירות בנתיבות (צילום: דוברות המשטרה)


 

3 Comments

  1. גורן
    12 בנובמבר 2018 @ 22:16

    צה"ל יגיב במבצע צבאי בכיכר הבימה תערך הפגנה צה"ל מבצע טבח בעזה כבר הינו בסרט הזה

    • אליק מאור
      13 בנובמבר 2018 @ 6:39

      אכן.. יש בעיה. ממשלת ימין שעושה הכל כדי לשרוד, לשלוט ומוכנה להקריב ביטחון וחיי ישראלים ובלבד שלא להכנס למו"מ עם הרשות, ללכת לקראת מדינה פלסטינית לצד ישראל, לאפשר לעזתים תנאי מחיה של מדינה סבירה כמו נמל תעופה ונמל ימי. ולא פחות חשוב, לאפשר לתיירן הבלתי נלאה, נתניהו, להמשיך להישאר בכס השלטון שמאפשר לו (בינתיים) לחמוק מכתלי בית המשפט וסביר להניח שגם מכתלי הכלא.

      • גורן
        13 בנובמבר 2018 @ 18:37

        אליק הרי השמאל בעד יצאה מהשטחים אז לא רק יצאנו מעזה ברחנו מעזה מה קיבלנו? אז אומרים יצאנו בלי הסכם ואם היה הסכם החמאס היה עומד בהסכם התשובה לא בקיצור החמאס בעל אידאולוגיה דתית שהיא יותר מסוכנת מפוליטית כי דתית לא ניתן לשנות הרי החמאס כבר חודשים מפגין מול הגדר בהבטחה זכות השיבה אז אם אתה חולם שיהיה הסדר איתם או שלום הסיכוי אפסי כבר ביום השישי הזה אני מאמין ששוב נחזור להפגנות מי שצריך לאפשר להם תנאי חיים סבירים זה החמאס הוא המחליט לא ישראל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן