Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (13.11.18)

החל בלקים חדשים שיצאו לשוק וכלה בקלפים של שחקני כדורגל שהושקו לקראת ליגת האלופות 2018/19, אלה חמשת המוצרים שבחנו במדור זה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

LA PETITE PALETTE של L'ORÉAL PARIS

ההשקה החדשה של החברה עוסקת, כפי שאפשר להבין מהתמונה, בצלליות. מדובר בסדרה של שש פלטות שונות, כל אחת מכילה חמישה גוונים שונים, מאפשרים ליצור מגוון רחב של מראות. פלטה אחת מוקדשת לגווני אדמה ומים, השניה לצבעים מונוכרומטיים, השלישית לגווני נחושת וטורקיז, הרביעית לניוד וכחול רויאל והשישית לחום, זהוב ובורדו. אנו ניסינו את אחת הפלטות, שהיתה קודם כל נוחה לשימוש, גם כאשר רוצים להשתמש בה בזמן בתנאים שאינם אידיאליים כמו נסיעה במכונית. הצלליות נמרחות בקלות, אינן מכבידות על העפעף, ומספקות לא רק עמידות אלא גם מראה מרשים ובולט.

45 שקלים, 35 שקלים במבצע בחודש נובמבר. להשיג ברשתות הפארם, המזון, המשביר לצרכן ובפרפומריות מובחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

 

משקולות ידיים של הייטק

עברו הרבה מאוד שנים מאז הפעם האחרונה בה ניסינו להשתמש במשקולות ידיים בזמן פעילות ספורטיבית ביתית. הדבר הראשון שייאמר לזכות המשקולות החדשות, שהן יותר נוחות מאלו אשר שימשו אותנו, אי-שם לפני כ-20 שנים. מעבר לכך אין הרבה הבדל – כדי להשיג את התוצאות, העיקר טמון בתרגיל עצמו ולא באביזר. ואולי עוד פרט אחד: הן נמכרות במגוון צבעים, אם הסוגיה חשובה לכם.

18-90 שקלים למשקולת של 1-5 ק"ג. להשיג במגה ספורט.

צילום: גיל לב

Pure Active 3-in-1 Charcoal של Garnier

המוצר החדש מיועד לעשות דבר אחד: לנקות את עור הפנים השומני באופן יסודי, כך שלא רק השכבה העליונה של העור תעבור ניקוי אלא גם הנקבוביות, בעומק שלהן. המוצר משלב תמצית אוכמניות, חומצה סליצילית ופחם, והוא מיועד לעור פנים מעורב עד שמן, הנוטה לפגמי עור. ניתן להשתמש במוצר בשלושה אופנים – לניקוי יום-יומי, לפילינג (בזכות הגרגרים שיש בו) וכמסיכת ניקוי. אנו העדפנו שלא להשתמש בו באופן יום-יומי מחשש שהשימוש התכוף בגרגרים יגרום לשריטות מזעריות בעור. כפילינג הוא עושה עבודה טובה, ולאחר מכן הרגשנו תחושת ניקוי ברורה. זו התעצמה כאשר השתמשנו במוצר כמסכה, אם כי ישנן מסיכות טובות יותר לניקוי עור שמן.

34.9 שקלים, להשיג ברשתות הפארם, כל-בו, רשתות המזון ובתמרוקיות פרטיות.

צילום: יח"צ חו"ל

 

MATCH ATTAX של Topps

כמדי שנה, ישנה האפשרות לאסוף את סדרת הקלפים שמוקדשת לעונה החדשה של ליגת האלופות בכדורגל. כל זה מתרחש בתזמון מצוין – זו יכולה להיות מתנת חנוכה מוצלחת לילדים. הסדרה כוללת 400 קלפים, עליהם מופיעים כוכבי הכדורגל של 26 הקבוצות המשתתפות בטורניר, ובתקופת ההשקה מקבלים בעת רכישת מעטפה עם שישה קלפים עוד מעטפה עם שלושה קלפים. בנוסף, גם השנה תינתן הזדמנות להשתתף במשחק Online בינלאומי.

6-74.9 שקלים. להשיג ברשתות הצעצועים והספרים, בחנויות פרטיות, בחנויות כלי כתיבה ומתנות וב-http://www.palphot.co.il.

צילום: יח"צ

לקים בגווני פסטל של CHIC תמרוקים

החברה השיקה ליין חדש של לקים, הנמכרים במהדורה מוגבלת. הגוונים שנבחרו לסדרה זו הם אפרפר, תכלת, ירוק סלאדין, סגול לילך, ורוד בייבי וכן גוון לבן-אבן. רמת השקיפות של הלקים שונה גם היא – חלק יוצרים מראה שקוף באופן חלקי ואחרים יוצרים מראה אטום. הלקים עצמם נוחים למריחה, והעמידות שלהם על הציפורן היא מהטובות שתמצאו.

19 שקלים. להשיג ברשתות הפארם ובפרפומריות.

צילום: אלון גנון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן