Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 22 בנובמבר, 2018

אויבים, מהירה כמו הרוח, כוכבים למבוגרים בלבד, משפחת ג'ונס, בלאדריין: שליחות, סטארסקי והאץ', חדר בריחה, ג'ון גוטי: סנדק ובן, להציל את חג המולד, גרינליף 3
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אויבים | Hostiles, ערוץ Yes VOD + סלקום TV + ערוץ Hot Movies1

מערבון. קצין בצבא ארצות הברית של 1892 מקבל על עצמו משימה ללוות צ'יף אינדיאני זקן בחזרה לחיק משפחתו לאחר שנים בשבי. בדרך הארוכה והמייגעת הופכים השניים מאויבים לבני ברית. שחקנים: כריסטיאן בייל, ווס סטודי, רוזמונד פייק. במאי: סקוט קופר. ארה"ב, 2017. סרט קודר מאוד ומתפתח באיטיות, בעת שהוא מציג את המורשת האלימה של המערב הפרוע של ארצות הברית, אולם איכות המשחק היא שמותירה את הרושם הגדול. ציון: 

מהירה כמו הרוח | Veloce Come Il Vento, ערוץ Yes VOD

הסרט היה מועמד ל-14 פרסי האקדמיה האיטלקית, וזכה בשישה. דרמת אקשן המושפעת מסיפור אמיתי. ג'וליה היא נהגת מרוצים בת שבע עשרה. לאחר מות אביה שהיה המנטור שלה לאור כל השנים, היא נאלצת לחבור לאחיה הבכור, אלוף מרוצים לשעבר וכעת מכור לסמים. בעוד היא מנסה להוכיח לרשויות החוק שהיא מסוגלת לדאוג לעצמה ולאחיה הקטן, עליה להתמודד גם עם שיגעונותיו של האח חסר האחריות. חוב עצום מאלץ אותה לנסות ולהשתתף במירוץ מסוכן, אולם לשם כך היא ואחיה חייבים ללמוד לשתף פעולה. שחקנים: סטפנו אקורסי, מטילדה דה אנג'ליס, לורנצו ג'ויילי. במאי: מתאו רוברה. איטליה, 2016.

כוכבים למבוגרים בלבדX-Rated 2: The Greatest Adult Stars of All Time, סלקום TV

סרט תיעודי על שחקני ושחקניות הפורנו הגדולים ביותר בכל הזמנים. ארה"ב, 2016.

משפחת ג'ונס | The Joneses, סלקום TV

סרט תיעודי על טרנסג’נדרית בת 72 והמשפחה שלה. 80 דקות, 2016.

00:55 בלאדריין: שליחות | BloodRayne 2: Deliverance, ערוץ AMC

פעולה. ריין הלוחמת, שחציה בת אדם וחציה ערפדית, מגיעה למערב הפרוע האמריקני בשנות ה-80 של המאה ה-19 כדי לעצור את בילי הנער הערפד ואת צוותו. שחקנים: נטסיה מאלתה, זאק וורד. במאי: אווה בול. קנדה, 2007.

21:00 סטארסקי והאץ' | Starsky & Hutch, ערוץ AMC

בלשי. שני שוטרים בעלי חוכמת רחוב עוצרים עבריינים בפורד טורינו האדומה-לבנה שלהם בעזרת המלשין המשטרתי האגי בר. שחקנים: בן סטילר, אוון וילסון. במאי: טוד פיליפס. ארה"ב, 2004.

22:00 חדר בריחה | Escape Room, ערוץ Hot Movies2 + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

מותחן אימה. טיילר חוגג את יום הולדתו יחד עם בת זוגו וכמה מחבריו בחדר בריחה הכי שווה בעיר. אך לאחר שהחבורה ננעלת בחדר, המשחק הופך במהרה לקרב הישרדות אמיתי. שחקנים: אוון וויליאמס, אליזבת' האוור, אנאבל סטיבנסון. במאי: וויל וורניק. ארה"ב, 2017.

23:15 ג'ון גוטי: סנדק ובן | Gotti: Godfather and Son, ערוץ ההיסטוריה

מיני-סדרה המגוללת את סיפור משפחת הפשע גמבינו ששלטה בניו-יורק, באמצעות שרטוט מערכת היחסים האינטימית והמורכבת בין ג'ון גוטי האב, ובנו, ג'ון גוטי ג'וניור, שצמח בשורות המשפחה, והחליף לכאורה את אביו בתפקיד ראש המשפחה, לאחר שגוטי האב, שכונה 'דון טפלון', נשפט ב-1992 למאסר עולם, ללא אפשרות חנינה. יוצר המיני-סדרה, הבמאי והכותב ריצ'ארד סטראטון, זכה לגישה בלתי-אמצעית וחסרת תקדים למשפחת גוטי, כולל תמונות וסרטונים אישיים נדירים, על-מנת שהמשפחה תחשוף לראשונה לעיני המצלמות את סיפורה, ותוך כדי כך תמחיש לצופים מה המשמעות של לגדול בתוך משפחת פשע בכירה.

להציל את חג המולד | The Christmas Chronicles, נטפליקס | Netfilx

אח ואחות מתנגשים בטעות במזחלת של סנטה ומבלים את הלילה בניסיון להציל את חג המולד ביחד עם 'ניק הקדוש'. שחקנים: קורט ראסל, דארבי קמפ, ג'ודה לואיס.

גרינליף 3 | 3 Greenleaf, נטפליקס | Netfilx

עונה שלישית לסדרת המקור של נטפליקס. למרות שבני משפחת גרינליף מנהלים כנסיה ענקית במיסיסיפי, חייהם העסקיים והפרטיים מוכתמים בשחיתות, ניאוף וחטאים נוספים. שחקנים: מרל דנדרידג', קים הות'ורן, דזירה רוס. יוצר: קרייג רייט.

 


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן