Skip to content

יונדאי משיקה את דגמי 2019

ליין הדגמים כולל בין השאר טוסון חדש, סנטה פה חדשה i20 חדשה ובהמשך השנה איוניק ו- KONA החשמליים, אלנטרה חדשה, אקסנט חדשה ודגם הספורט ה- i30N
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יונדאי מסתערת על שנת 2019 עם כ-8 דגמים חדשים אשר מושקים היום ובתקופה הקרובה, מציבה סטנדרט חדש באבזור ובטיחות, טכנולוגיות חדשות ומנועי חשמל מתקדמים המשקפים את החדשנות של החברה. יונדאי משיקה בישראל את הדור החדש של הטוסון במחיר של 149,900 ₪ את הסנטה פה החדשה במחיר של 249,900 ₪ ואת ה- i20 החדשה במחיר של 96,900 ₪.  בנוסף, במהלך השנה תשווק יונדאי את האיוניק וה-KONA  החשמליות, אלנטרה ואקסנט חדשות, את גרסת הספורט ה- i30N ודגמים נוספים.

יונדאי טוסון החדשה החל מ 150 אלף שח (צילום:דן בר-דוב)

דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי בכלמוביל  מציין כי "כלמוביל תוביל את השינויים והמגמות אשר מתרחשים בשוק הרכב העולמי והישראלי ואשר באים לידי ביטוי בטכנולוגיות בטיחות, אבזור, מנועים מתקדמים וחסכוניים וסדרות חשמליות, הייבריד ופלאג-אין על מנת לענות על צרכים של קהלים שונים ובקטגוריות שונות. בנוסף, לאחר כשנתיים של שיווק האיוניק, עם מערכות הבטיחות המלאות כולל בלימה אוטונומית והתראה על סטיה מנתיב ומבדיקה של שאר הדגמים המשווקים על ידי כלמוביל, עולה כי שיעור הרכבים אשר מעורבים בתאונות חזית קטנה בכ- 45% ביחס לרכבים ללא מערכת דומה. נתונים אלה מתיישרים עם הנתונים אשר הוצגו לפני כשנה ומאוששים את הטענה להפחתה בפגיעות ברכוש ובחיי אדם בדגמים עם מערכות בטיחות מתקדמות".

יונדאי טוסון 2019 (צילום:יח"צ חו"ל)

יונדאי טוסון 2019 החל מ-  149,000 שח  כלמוביל משיקה את דגם הטוסון 2019 החדש הכולל מתיחת פנים לרכב הפנאי שטח המצליח בישראל אשר מכר עד היום כ – 30,000 יחידות והוא הרכב הנמכר ביותר של יונדאי באירופה. הדגם החדש חזק, מאובזר ובטוח יותר וכולל תוספת של אבזור בטיחות, עדכון עיצובי למראה החיצוני, שינוי סביבת הנהג ומסך מגע צף 7 אינץ' הכולל מערכות Apple Car Play וAndroid Auto- ואפשרות לתוספת של מערכת ה- *Connected Carשל כלמוביל. השדרוג הפנימי והחיצוני כולל סבכה קדמית מדורגת חדשה, פגוש חדש, עיצוב חדש לחלק האחורי ברכב, תאורת יום DRL, תאורה אחורית חדשה, עיצוב פנים ארגונומי יותר, מראה חדש ודינמי לגלגלים עם חישוקי סגסוגת חדשים בגודל 18 ו- 19 אינץ' ועיצוב ריפודי עור חדש למושבים.

תכונות הבטיחות המתקדמות אשר יתווספו לטוסון כוללות: בלימה אוטונומית בעת חירום,מערכת למניעת סטייה מנתיב, מערכת לשמירה על ערנות הנהג,מערכת לזיהוי רכבים המתקבים בלילה והחלפת אורות באופן אוטומטי, מערכת התראה על רכב חוצה מאחור, מערכת להתראה על רכב ב"שטח מת".  כמו כן כולל הטוסון 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת בקרת משיכה TCS, מערכת מניעת התהפכות ROP, מערכת בקרת בלימה במורד DBC, מערכת בלמים ABS+EBD, מערכת סיוע לזינוק בעליה HAC, איתות בלימת חירום ESS, נטרול נעילה מרכזית בזמן תאונה, חיישן חגורות לכל חמשת המושבים,  ובקרת לחץ אוויר בצמיגים TPMS. הרכב נבחן במבחני ריסוק באירופה (EURONCAP) וזכה ב-5 כוכבים ובארה"ב במבחני IIHS  המחמירים וגם שם זכה בציון המקסימלי.

הטוסון בגרסת מנוע בנזין בנפח 2 ליטר מפיק 155 כוחות סוס ו-19.6 קג"מ, מאיץ מעמידה ל–100 קמ"ש ב–11.1 שניות, מגיע למהירות מרבית של 181 קמ"ש והוא משודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 מהירויות.

הטוסון ישווק במספר רמות גימור, ה- Prime Plus במחיר של 149,900שח, ה- Panoramic בעל גג פנורמי ב 162,900שח, ה- Elite במחיר של 169,900שח ודגם ה- Turbo Elite 1.6 במחיר של 182,900שח.

יונדאי סנטה פה החדשה החל מ 250 אלף שח (צילום:יח"צ חו"ל)

הסנטה פה החדש במחיר החל מ- 249,900 ₪   כלמוביל משיקה את הסנטה פה החדש של יונדאי, דגם ה- SUV 7 מקומות המפואר של החברה אשר מאופיין בעיצוב חיצוני נועז ועוצמתי. הסנטה פה החדש בעל מראה אתלטי ובולט למרחוק, ממשיך את שפת העיצוב של החברה אשר החלה עם דגם ה- KONA, רכב הפנאי המצליח והקומפקטי של יונדאי.  הסנטה פה 2019 החדש שהינו הדור הרביעי לרכב הפנאי שטח של החברה, מרווח יותר מהדור הנוכחי, בעל שדה ראיה רחב יותר ומושק בישראל עם כל מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר של יונדאי, אבזור עשיר, הנדסת אנוש מתקדמת, עיצוב פנים חדש ומסך מגע 7 אינץ' הכולל מערכותApple Car Play  וAndroid Auto- ואפשרות לתוספת של מערכת ה- **Connected Car של כלמוביל.

הסנטה פה מגיע בשתי גרסאות מנועים; דגם ה-  Premium ודגם ה- Luxury עם מנוע בנזין 2.4 ליטר בעל הנעה כפולה, המפיק 185 כ"ס ב- 6,000 סל"ד ו- 24.6 קג"מ מאיץ מעמידה ל–100 קמ"ש ב–10.4 שניות ומגיע למהירות מקסימלית של 195 קמ"ש.  ודגמי ה- Supreme (4X2) וה- Luxury (4X4) עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר, המשודך לתיבת 8 מהירויות ומפיק 200 כ"ס ב- 3,800 סל"ד ו- 45.1 קג"מ ב- 1,750 סל"ד, מגיע למהירות מקסימלית של 203 קמ"ד  ומאיץ מעמידה ל- 100 קמ"ש ב- 9.3 שניות בתצורת הנעה קדמית ו- 9.4 שניות בתצורת הנעה כפולה.

סנטה פה החדשה כבר כאן (צילום:דן בר-דוב)

תכונות בטיחות מתקדמות כסטנדרט בכל הדגמים עם מערכת SmartSense מעטפת הבטיחות הכוללת לנוסעים ברכב: מערכת ה- ROA- הסנטה פה מציב סטנדרט חדש בנושא הבטיחות וכולל לראשונה בהצגת בכורה מערכת  המתריעה על שכחת ילדים. המערכת עוקבת אחר המושבים האחוריים באמצעות חיישן קול ותנועה המסייע לזהות את תנועותיהם של ילדים וחיות מחמד. ההתראה הראשונה מזכירה לנהג לבדוק את המושבים האחוריים בעת היציאה מהרכב עם הודעה במסך המרכזי. ההתראה הראשונה מופיעה על גבי הצג הדיגיטלי בלוח השעונים, ומזכירה לנהג לבדוק את המושבים האחוריים בעת היציאה מהרכב.

אם המערכת מזהה תנועה במושב האחורי לאחר שהנהג עזב את הרכב ונעל את הדלתות, איתות המצוקה ברכב יופעל. בנוסף בעתיד יוכל לשלוח התראה לטלפון החכם של הנהג. המערכת נועדה למנוע שכחה של ילדים וחיות מחמד ברכב.

בנוסף יקבל הסנטה פה את מערכת ה- AEB; בלימה אוטונומית בעת חירום; מערכת בטיחות פעילה ומתקדמת המתריעה לנהג על מצב חירום ובולמת באופן אוטומטי אם נדרש. מערכת נוספת הנעזרת במצלמה הקדמית כדי לשפר את הבטיחות והנוחות היא מערכת ה- LKAS; באמצעות זיהוי סימני הכביש מסייעת המערכת במניעת סטייה מקרית מהנתיב על ידי תיקון היגוי והזזה אוטונומית של הגה הרכב כאשר מהירות הרכב היא מעל 60 קמ"ש. SEA- (Safe Exit Assist לראשונה יקבל הסנטה פה מערכת סיוע ליציאה בטוחה מהרכב. SCC- בקרת שיוט אדפטיבית חכמה. DAW- מערכת התראת קשב לנהג (Driver Attention Warning). BCA- מערכת אקטיבית למניעת התנגשות בעת מעבר נתיב. RCCA- מערכת אקטיבית למניעת תאונה בנסיעה לאחור, ESS- איתות בלימת חירום.

דגם ה Premium  ימכר ב 249,900שח, Supreme     267,900שח, Luxury בנזין  274,900שח   ו-  Luxury טורבו דיזל          294,900שח

יונדאי I20 החדשה (צילום:דן בר-דוב)

הדור החדש של ה- i20 במחיר החל מ- 97,900 ₪   כלמוביל יבואנית יונדאי משיקה את הדור החדש של ה-i20 שיכלול   מנועים חדשים, מראה חדש צעיר ודינמי אבזור עשיר, ומערכות  בטיחות מתקדמות.

ה-i20  מציע מנוע טורבו חדש בנפח 1 ליטר המשודך לתיבת DCT אוטומטית כפולת מצמד ובעלת 7 מהירויות. המנוע החדש ותיבת ההילוכים מעניקים ל- i20 ביצועי צריכת דלק משופרים אשר עומדים על  5 ליטר ל- 100 ק"מ בנהיגה משולבת. ה- i20 החדש אשר ישווק ב-3 גרסאות אבזור, ,Prestige Supreme ו- Supreme Plus הינו אחד מדגמי הסופר מיני הפופולאריים בישראל אשר מכר עד כה בישראל כ- 44,900 רכבים.

מנוע ה – 1 ליטר טורבו החדש אשר ישולב בכל הדגמים  מפיק 100 כ"ס ב- 4500 סל"ד ו- 17.5 קג"מ ב- 1500 סל"ד, מהירות מרבית של 182 קמ"ש (בדור הקודם 170 קמ"ש), וזינוק מ- 0 ל- 100 ב- 11.4 שניות  (לעומת 13.6 שניות בדור הקודם). ערכי פליטה 114 ג/ק"מ.

ביצועי צריכת הדלק השתפרו ועומדים על 4.2 ליטר ל- 100 ק"מ בנסיעה בינעירונית (21.7 קמ"ל), 5 ליטר ל – 100 ק"מ בנסיעה משולבת, ו- 5.6 ליטר ל- 100 ק"מ בנסיעה עירונית.

לוח התצוגה ב I20 (צילום:יח"צ חו"ל)

ה- i20 החדשה מתחדשת באבזור בטיחות רב הכולל את מערכת ה- AEB- בלימה אוטונומית בעת חירום; מערכת בטיחות פעילה ומתקדמת המתריעה לנהג על מצב חירום ובולמת באופן אוטומטי אם נדרש. באמצעות מצלמה קדמית, ה- AEB פועלת בשלושה שלבים. שלב ראשון מספקת אזהרה ויזואלית וקולית ראשונית לנהג. בשלב שני היא מתערב כדי לבלום אם יש סכנה של התנגשות. בשלב השלישי היא תפעיל כוח בלימה מקסימלי כדי למנוע התנגשות.  בנוסף כוללת את מערכות ה- LKAS; באמצעות זיהוי סימני הכביש מסייעת המערכת במניעת סטייה מקרית מהנתיב על ידי תיקון, היגוי והזזה אוטונומית של הגה הרכב כאשר מהירות הרכב הוא מעל 60 קמ"ש. HBA- מערכת המסייעת לזהות כלי רכב מתקרבים בלילה ויודעת באופן אוטומטי להחליף בין אורות גבוהים לרגילים. -DAA מערכת המתריעה על ערנות הנהג; המערכת מנטרת את דפוסי הנהיגה כדי לסייע בזיהוי נהג עייף ולמנוע תאונות פוטנציאליות. המערכת מנתחת אותות רכב שונים, כגון זווית ההיגוי, מומנט ההיגוי, מיקום הרכב בנתיב ובזמן הנסיעה. בנוסף, הנהג יכול לשנות את הגדרת המשתמש לבחירת רגישות המערכת. אם המערכת מזהה דפוסי נהיגה של עייפות, היא תזהיר את הנהג באמצעות חיווי קולי והודעה על לוח התצוגה המסך. כמו כן כוללת ה- i20 6 כריות אוויר, מערכת בקרת יציבות ESP, מערכת בקרת משיכה TCS, איתות בלימת חירום ,ESS מערכת בלמים ABS+EBD, בקרת לחץ אוויר בצמיגים  TPMS וחיישני חגורות לכל חמשת המושבים.

דגם ה- Prestige מגיע עם מערכת ה- Connected Car של כלמוביל עם ניווט WAZE ושלל אפליקציות נוספות,   דיבורית BT, מצלמה אחורית, שליטה על מערכת השמע מגלגל ההגה, 6 רמקולים, חלונות חשמל, נעילה מרכזית, מראות חשמל, גלגל הגה וידית הילוכים מצופים עור, מפתח שלט מקורי וחיישן אורות, פנסי איתות במראות, תאורת יום DRL- LED, שמשות כהות, תאורת עזר בפניה, פנסי ערפל קדמיים וחיישני חניה אחוריים מקוריים עם כפתור נטרול.  דגם ה- Supreme מקבל גם מראות מתקפלות באופן חשמלי, חיישן גשם, בקרת אקלים ו- ECM מראה מתכהה אוטומטית נגד סינוור. דגם ה- Supreme Plus יוצע עם גוון שחור בגג הרכב.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן