Skip to content

חדש על מדפי המזון והמשקאות

עשרות מותגים וסדרות מצטרפים מדי שבוע לענף המזון והמשקאות בישראל. שי שגב בסקירה קצרה על המוצרים החדשים המושקים החודש על מדפי המרכולים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

עשרות מותגים וסדרות מצטרפים מדי שבוע לענף המזון והמשקאות בישראל. שי שגב בסקירה קצרה על המוצרים החדשים המושקים החודש על מדפי המרכולים

 מאת: שי שגב

עם שצף עצום של מוצרים חדשים בתחום המזון והמשקאות המושקים בישראל מדי חודש, גם לגרגרנים הגדולים ביותר קשה להדביק את הקצב. להלן סקירה קצרה ממיטב החדש על המדף:
.

רקנאטי משיק את הסדרה הים תיכונית
סדרה חדשה של היקב המשובח שלא מפסיק להפתיע. הפעם רקנאטי משיק מבחר זנים ים תיכוניים המתאימים לאקלים הארץ ישראלי. לטענת הייננים גיל שצברג ועידו לוינסון, "לא עוד יין כוהלי וכבד שקשה לסיימו בארוחה זוגית", אלא משהו שורשי עם בשומות וטעמים נגישים, המבטאים את אזורי גידול הגפנים הספציפיות. היקב עיצב עבור הסדרה תוויות מקוריות עם תמונות הגפן, ומשיק השנה שלושה יינות חדשים תחת כותר זה:

רקנאטי, רזרב, קריניאן 2010 – יין פרא: אחד מן היינות הטובים ביותר שיצאו ביקב. לקריניאן אולי היה שם רע בהיסטוריית היין הישראלי, אך צוות הייננים ידע ליצור אבן דרך בתולדות היין המקומי לזן זה. עוצמת פרי, תיבול וניחוחות, הם רק חלק קטן מאופיו של המשקה, שבוודאי ישמש צוהר לשאר יקבי ישראל, כיוון שרקנאטי הוא הסנונית הראשונה המחזיר לאופנה את הקריניאן. המחיר אמנם 140 שקל, אך המלאי הקטן, ובהחלט שווה לרוץ ולחפש יין בלתי נשכח זה.

עוד בסדרה, פטיט סירה-זינפנדל (110 שקל) וכן סירה-ויונייה (140 שקל). שני היינות מיועדים לחובבי היין שמחפשים לאתגר את החיך ולנסות דברים חדשים. לא עוד מרלו או קברנה סוביניון, אלא יינות אלגנטיים, מורכבים המתאימים לאוכל עשיר וחורפי.

.
טובורג יוצא עם סדרת פחיות "
Party Pack"
מותג הבירה הבינלאומי יוצא עם מארז קל לנשיאה ובו ארבע פחיות בסגנון עירוני צעיר. הפחיות המעוצבות שואבות השראה מעולם המוזיקה וחיי הלילה, והן נבחרו על-ידי גולשי עמוד המעריצים של טובורג. המחיר המומלץ 29.90 שקל. עתה היבואנית יוצאת גם במבצע איפור פנים מקצועי לפורים. הקישו PARTY PACK וקבלו עוד פרטים.

טובורג - Party Pack
טובורג - Party Pack


טפרברג 1870 משיק לפורים יינות מתוקים בהשראת כלי נגינה מקראיים
בסדרה ניתן למצוא יינות מקוריים, כגון חליל – קברנה סוביניון חצי יבש 2010 (50 שקל) או כינור – יין מחוזק אדום מתוק 2010 (50 שקל). עם זאת, הקרם דה לה קרם של הסדרה הוא הנבל, יין בסגנון הפורט הנהוג בפורטוגל, העשוי ביקב מ-100% ענבי מרלו. זהו יין מתקתק, עשיר וסמיך בגופו, עם בשומת מצויינת לדובדבנים, שוקולד ופירות יבשים. לא רק לאוהבי הז'אנר. 119 שקל.

נבל מסדרת כלי הנגינה של טפרברג
נבל מסדרת כלי הנגינה של טפרברג

בריאות מהטבע ברשת אילן'ס
רשת בתי הקפה, אילן'ס, מוסיפה לתפריטה שלוש מנות חדשות ובריאותיות בשיתוף פעולה ייחודי עם מותג האיכות של מחלבת Müller. המנות המוגשות בסניפי הרשת משלבות בריאות מן הטבע ויוגורט משובח. הקינוח של יעקב: שכבות יוגורט ופיסטוק גרוס (19 שקל), משקה יוגורט תפוזים (19 שקל) ויוגורט פינוקים: יוגורט טבעי מוגש עם תוספות של גרנולה חלבה, תמר מג'הול ממולא, אגוז פקאן ותותים טריים (29 שקל).

יוגורט פינוקים ברשת אילן'ס
יוגורט פינוקים ברשת אילן'ס


חטיפי גזר של דוד משה
הרבה זמן לא הייתה הברקה פשוטה ובריאותית כזו, חטיפי גזר קלופים ושטופים בשקית. החטיף עשוי מגזר הגדל בקיבוצי חבל מעון בנגב המערבי, ומיוצר מזני גזר בעלי מתיקות טבעית גבוהה. הם נשמרים טוב יותר ממוצרים אחרים המוצעים כיום בשוק. אריזה של 200 גרם ב-5 שקל.

חטיפי גזר של הדוד משה
חטיפי גזר של הדוד משה
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן