Skip to content

הסינגל מאלט של בלנטיינ'ס בישראל

לראשונה, בלנטיינ'ס, הוויסקי המדורג מס' 1 באירופה, משיק בישראל את סדרת הסינגל מאלטים הייחודית הכוללת שני סוגים: בלנטיינ'ס גלנבורגי 15 שנה ובלנטיינ'ס מילטונדף 15 שנה
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בלנטיינ'ס, הוויסקי המדורג מס' 1 באירופה, משיק לראשונה בישראל את סדרת הסינגל מאלט הייחודית הכוללת שני סוגי סינגל מאלטים: בלנטיינ'ס גלנבורגי 15 שנה ובלנטיינ'ס מילטונדף 15 שנה. הסדרה החדשה מהווה חיבור למורשת ולחדשנות של בלנטיינ'ס וכל אחד מהסינגל מאלטים בעל מאפיינים של טעם חלק ועשיר וארומה ייחודית. סדרת הסינגל מאלטים הייחודית המיוצרת באותה מסורת, תשומת לב ואותנטיות של בלנטיינ'ס, נועדה לספק את הביקוש הגובר לסינגל מאלט ולאפשר לדור חדש של צרכנים מתוחכמים לגלות את הטעמים הייחודיים של שניים מתוך מגוון משקאות המאלט המאפיינים את בלנטיינ'ס.

בלנטיינ'ס גלנבורגי 15 שנה (צילום:יח"צ חו"ל)

הסדרה הייחודית והחדשה כוללת שני סוגי סינגל מאלטים שונים: בלנטיינ'ס גלנבורגי 15 שנה מתהדר בטעם פירותי המזכיר תפוז, בעל מרקם עשיר וקטיפתי ונגיעות מתיקות של דבש. ניחוח של תפוחים אדומים רכים ואגסים וסיומת ארוכה ועגולה. בלנטיינ'ס מילטונדאף 15 שנה מתהדר בטעם פרחוני ריחני ומתוק עם רמיזות עדינות של קינמון, שוקולד חלב, ציפורן, בעל מרקם חלק מאוד עם נגיעות ליקריץ. ניחוח עשיר פירותי ומתוק של אפרסקים, תפוזים מתוקים ועסיסיים וטופי רך וקרמי בנגיעות של שקדים קלויים וסיומת ארוכה וחמימה.

בלנטיינ'ס מילטונדף 15 שנה (צילום:יח"צ חו"ל)

בלנטיינ'ס הינו הוויסקי הסקוטי המדורג מספר 1 באירופה ומספר 2 בעולם, המוכר מעל לשבעים מיליון בקבוקים בשנה ברחבי העולם. בעשור האחרון זכה המותג ביותר מ-130 פרסים ומדליות בתחרויות בינלאומיות, בזכות את האיכות המעולה, הטעמים העשירים והאיזון המושלם של הוויסקי של בלנטיינ'ס. המותג מתהדר במבחר הגדול בעולם של וויסקי סקוטי, החל ב-Ballantine's Finest וכלה בממסך ייחודי שיושן 40 שנים, אותו ממשיכים לפתח תחת הנהגת המאסטר בלנדר סנדי היסלופ, הממשיך את שושלת המאסטר בלנדרים של המותג, שראשיתו בשנת 1827.

מחיר מומלץ לצרכן :218 ש"ח

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן