Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 06 בדצמבר, 2018

הרוחות של ישמעאל – גרסת הבמאי, מאורת הגנבים, נסיעת לילה, מנצ'סטר ליד הים, הסרבן, מזרח התיכון של נייג'ל, השעות הקטנות, דסק-טופ 2, לשיר
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הרוחות של ישמעאל – גרסת הבמאי | Ismael's Ghost | Les fantômes d'Ismaël, ערוץ Yes VOD

סרט הפתיחה של פסטיבל קאן. הגרסה שתשודר היא הגרסה המלאה, שכוללת סיקוונס שצולם בתל אביב. גרסה זו הוגדרה על ידי המבקרים והקהל כשלמה וטובה יותר. למרות שהוא בזוגיות אוהבת, ישמעאל, במאי קולנוע מוערך, עוד לא התגבר על היעלמותה של אהובתו מלפני 20 שנה. זמן קצר לפני שהוא יוצא לצלם את סרטו הבא, היא מופיעה במפתיע בביתו, וחייו עוברים טלטלה. שחקנים: מתייה אמרליק, שרלוט גינסבורג, מריון קוטיאר, לואי גארל. במאי: ארנו דפלשן. צרפת, 2017.

מאורת הגנבים | Den of Thieves, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 29 בנובמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

נסיעת לילה | Night Fare, סלקום TV

מותחן. שני חברים שמתאחדים בפריז נמלטים על חייהם לאחר שהם הסתבכו עם נהג המונית הלא נכון. שחקנים: פאני ואלט, ג'ס ליאודין, ג'ונת'ן דמורגר. במאי: ז'וליין סרי. 80 דקות, צרפת, 2015.

מנצ'סטר ליד הים Manchester by the Sea, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 15 בספטמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes3

הסרבן Hacksaw Ridge, סלקום TV

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 08 בספטמבר, 2017, בשעה 22:00 בערוץ Yes4

22:00 מזרח התיכון של נייג'ל | Nigel Slater's Middle East, ערוץ הטיולים

מבקר האוכל נייג'ל סלייטר מסייר במזרח התיכון ומבשל עם אזרחי לבנון, טורקיה ואיראן. סלייטר יחל את מסעו בלבנון, מדינה קטנה עם מסורת קולינרית מפוארת; משם ימשיך לטורקיה, משכנו של אחד המטבחים הידועים בעולם; לבסוף יחתום את מסעו באחת המדינות המסתוריות בעולם, איראן.

22:00 השעות הקטנות | The Little Hours, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:50 דסק-טופ 2, ערוץ החיים הטובים

עונה שנייה לתכנית עיצוב המשרדים הייחודית. בשביל רבים מאיתנו המשרד הוא בית נוסף, מקום בו מבלים יותר שעות מאשר בבית הפרטי שלנו. בתכנית זו נבקר בחללי העבודה המושקעים ביותר בארץ, נפגוש את אנשי ההנהלה והעובדים שייקחו אותנו לסיור מעורר השראה: מחדרי הישיבות למשרדי הצוות, ומחדר האוכל לפינות המשחק והמרגוע.

לשיר | Sing, נטפליקס | Netflix

לפרטים נוספים, ראו יום שישי, 08 בדצמבר, 2017, בסלקום TV


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן