Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 09 בדצמבר, 2018

ג'אדה על החוף, קוונטיקו 3, מכושפות: הדור החדש, נאשוויל 6, הגורים הטובים ביותר, ידע הבשרים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

11:25 ג'אדה על החוף | Giada on the Beach, ערוץ Food Network

השפית ג’אדה דה לורנטיס מכינה מתכונים נפלאים לגריל וסלטים והרבה כיף כשג’אדה מארחת אורחים בסוף השבוע. מתחילים עם ים יבשה איטלקי בתפריט עונתי הכולל סלט שזיפים צלויים, סלט מלון פיקנטי וסטייק אנטרניה צלוי. בהמשך ג’אדה נהנית בשקיעה עם האפי האוור ומבחר מתאבנים, כולל פריטטה סרטנים ותפוחי אדמה ורוזה שפריץ. כשג’אדה מארחת את החברות של הבת שלה, התפריט כולל מנות ידידותיות לילדים כמו סלט פסטה, המבורגר טאקו ובר ג’לאטו ביתי.

19:00 קוונטיקו 3 | 3 Quantico, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 03 במאי, 2018, בסלקום TV + פרטנר TV

21:15 מכושפות: הדור החדש | Charmed 2018, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

היוצרות של "ג'יין הבתולה" מקימות לחיים את דרמת העל-טבעי, בחידוש צעיר ועכשווי המבוסס על סדרת המקור. כמה חודשים לאחר מותה הטרגי והמסתורי של אימן, מגלות האחיות מל ומגי שיש להן אחות גדולה שמעולם לא ידעו על קיומה. מייסי חדשה בעיר ואינה מכירה איש, היא להוטה לפגוש את אחיותיה, אבל הן מתקשות לקבל את החדשות בנוסף להלם של מות אימן. יחד עם הגעתה של מייסי, כל אחת מהבנות מגלה בעצמה כוחות חדשים ובלתי אפשריים: מל יכולה לעצור את הזמן, מגי מתחילה לשמוע מחשבות של הסובבים אותה ולמייסי יש כוחות טלקיניזיס. מסתבר שלעניין יש הסבר פשוט- או כל לפחות טוען הארי גרינווד, ראש המחלקה ללימודי נשים באוניברסיטה שבה מל עובדת, שאוסף את שלוש האחיות וחושף בפניהן את האמת: הן מכשפות חזקות ומוכשרות, כפי שהיתה אימן והוא אינו באמת פרופסור, אלא היועץ והמדריך שלהן. הבנות לוקחות על עצמן את ייעודן החדש, להגן על המין האנושי משדים המסתובבים בינינו.. ואשר אחד מהם הרג את אמא שלהן. עם כוח השלוש הן חזקות יותר יחד, אפילו אם אינן יודעות באמת מול מה הן עומדות.

21:30 נאשוויל 6 | 6 Nashville, ערוץ Hot3 + ערוץ Hot VOD


הדרמה המוזיקלית של Lionsgate ורשת CMT חוזרת לעונה שישית ואחרונה. ספוילר – העונה נפתחת בסמוך לערב השנה החדשה, ודיקון מרגיש בודד. ג'ולייט עוברת התמוטטות עצבים על הבמה ומוצאת תמיכה אצל מקור מסתורי ובלתי צפוי שחש לעזרתה. בינתיים, גאנר וסקארלט מתקשים לעבוד כסולנים, ומאדי פוגשת את ג'ונה פורד, אמן צעיר בתחילת דרכו.

22:00 הגורים הטובים ביותר | Pick of the Litter, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

מסע מעורר השראה על 5 גורי כלבים בדרך להכשרתם ככלבי נחייה לעיוורים. מהרגע שפוטומק, פרימורס, פיל, פטריוט ופופט נולדו נקבע הייעוד שלהם לשמש ככלבי נחייה לעיוורים. הסרט שלפנינו מלווה אותם ואת המאמנים שלהם במהלך 20 חודשי ההכשרה. כיצד מלמדים גור כלבים להיות אחראי על חיים של בני אדם ולעשות הכל נכון ב-100% מהזמן, שכן טעות אחת שלהם יכולה להביא לאסון טרגי. מהצד האחר של המתרס, מביא הסרט את סיפורם של העיוורים שנעזרו עד היום במקל הנחייה המגביל ומחכים לקבל לעזרתם את כלבי הנחייה שישנו את חייהם לעד. בימוי: דנה נחמן ("באטמן מתחיל"), דון הרדי. 82 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 ידע הבשרים | Carnal Knowledge, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 08 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן