Skip to content

חדש בטלוויזיה: רביעי, 12 בדצמבר, 2018

פאוור ריינג'רס - נינג'ה סטיל, המרפא הפצוע, עיר מקלט, מכונת התעמולה של היטלר, מתוך רבים - אחד, בקסטריט גירלז
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פאוור ריינג'רס – נינג'ה סטיל | Power Rangers Ninja Steel, ערוץ Hot VOD


כשכוחם העצום של הפאוור סטארס הגיע לידיו של גלוואנאקס, שליטה האכזר של גלקסיית 'לוחמים', לוחם הנינג'ה החזק ביותר הקריב את חייו כדי לשמור על שלום היקום. עשר שנים לאחר מכן, דור חדש של לוחמים קם כדי להגן על הנינג'ה פאוור סטארס.

21:00 המרפא הפצוע | The Wounded Healer, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

זוכה פרס העריכה – פסטיבל דוקאביב 2018. ד"ר דן פיליפ, קרימינולוג, מטפל לאורך שנים בעברייני מין ובעובדי תעשיית הזנות. חייו המקצועיים מזמנים אותו למפגשים אינטנסיביים עם הרוע, השיגעון וחוסר הגבולות. דן טוען שהיחס של החברה לעברייני מין מלא בצביעות ומונע מפחד מלפגוש את הסטייה שקיימת עמוק בכל אחד מאתנו. שגרת החיים של דן נקטעת כשהוא מוזמן לעיר הולדתו אאכן שבגרמניה, לטקס זיכרון לגיזלה, חברת ילדות שלו שנספתה בשואה. החזרה לגרמניה חושפת סוד אפל בעברו של דן ומכריחה אותו להתמודד עם אירועים מכוננים וקשים שחווה כילד רדוף ביער. המסע שופך אור חדש על בחירתו המקצועית ועל המשיכה האובססיבית שלו אל הרוע האנושי. בימוי ותסריט: יוחאי רוזנברג. 60 דקות, ישראל, 2018.

22:00 עיר מקלט | Asylum City, ערוץ Yes Edge

דרמת מתח המבוססת על רב המכר מאת ליעד שהם, המתרחש בעולמם של מבקשי המקלט בדרומה של תל אביב. במרכז הסדרה, חוקרת צעירה המקבלת לידיה חקירת רצח שמתרחשת בלב העיר. במאבקה למצוא את הרוצח האמיתי, היא חושפת עולם שלם של אינטרסים סמויים – החל בפוליטיקאים שמנצלים את הרצח כדי לקדם את מעמדם, דרך ארגון פשע פיננסי ויעיל שהשתלט על השכונה, ועד לעסקאות בלתי חוקיות עם מדינות אפריקה. בדרך אל האמת ענת פורמת את הקשרים, והופכת לאיום אמיתי על כוחות גדולים וחזקים ממנה. שחקנים: חני פירסטנברג, דורון בן דוד, מלי לוי. במאי: איתן צור

23:15 מכונת התעמולה של היטלר | Hitler's Propaganda Machine, ערוץ ההיסטוריה


מיני-סדרה החושפת באמצעות שימוש בחומרי תעמולה וקטעי ארכיון נדירים, לצד ראיונות עם מומחים לנושא, כיצד אידיאולוגיית השנאה של הרייך השלישי ומנהיגה, נמכרו לציבור הגרמני ולעולם כולו. יוצרי המיני-סדרה, בוחנים לעומק את האמצעים השונים שהנאצים נקטו לבניית מכונת התעמולה האימתנית שלהם – החל משימוש בסמלים ויזואליים, דרך רטוריקה בוטה ודמגוגית, ועד לניצול גאוני של המדיה, הקולנוע והעיתונות – קמפיין מושלם שנוצר לשם מכירת שלטון הרשע האולטימטיבי להמונים.

מתוך רבים – אחד | Out of Many, One, נטפליקס | Netflix


סרט תיעודי קצר. נשים וגברים מכל העולם מדברים על מסעם האישי בדרך לקבלת האזרחות האמריקנית הנכספת.

בקסטריט גירלז | Back Street Girls Gokudols, נטפליקס | Netflix


סדרת אנימה. כדי לשלם על טעות חמורה, שלושה חברי יאקוזה נאלצים לשנות את גופם, להקים להקת בנות ולפרוץ לסצנת הג'יי-פופ המחתרתית.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן