Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף (11.12.18)

מה בדקנו השבוע? מיץ אננס, תרסיס אורגני לניקוי הידיים, פלטת איפור, מעדנים טבעוניים ומרככי כביסה, כולם חדשים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מרככי כביסה של Lenor

אחרי הכדוריות שהשיק המותג, צורה חדשה של מרכך כביסה, הושקו המרככים גם בצורה הקלאסית שלהם. כלומר, נוזל. בחברה מספרים כי שני המוצרים החדשים נוצרו בשיתוף פעולה עם שלוש מבתי בושם מובילים. התוצאה – Lenor Parfum des Secrets Mystery, בקבוק בצבע שחור עם ניחוח המשלב מושק עם פרחים לבנים ופלפל שחור; ו-Lenor Parfum des Secrets Kiss, בקבוק בצבע אדום עם ניחוח של פסיפלורה וענבר. ייאמר לזכות החברה כי הריחות אכן חורגים מהניחוחות המוכרים והבנאליים, ומספקים בכך אלטרנטיבה טובה. מה עוד שהם גם מספקים רכות לבגדים וגם מותירים ניחוח שעמיד לכמה ימים. אך אל תטעו: זה עדיין מרכך כביסה, והוא לא מריח ממש כמו בושם.

29.9 שקלים לליטר, 18.9 שקלים במבצע. להשיג בסופר-פארם.

צילום: דני לוי

מעדנים של ONLY

היזם רונן לביא, אחד מבעלי חברת הסטארט-אפ יופיקס, הוא העומד מאחורי סדרת מוצרים חדשה זו, אשר פותחה במסגרת חממת הפודטק TheKitchen מקבוצת שטראוס והרשות לחדשנות. מדובר בסדרת מעדנים טבעוניים, נטולי סויה, המכילים שיבולת שועל, עדשים, זרעים ופירות. למרות העובדה שהם אינם מכילים מוצרי חלב, יש בהם חיידקים פרוביוטיים בדומה ליוגורט, ויש להם מרקם המזכיר יוגורט. הסדרה כוללת שלושה מוצרים: תפוח קינמון, כלומר מעדן המכיל מחית פרי תפוח, קינמון טחון, סוכר, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמניה, קוקוס, שומשום וחיידקים פרוביוטיים; פירות יער, כלומר מעדן המכיל מחית אוכמניות ופטל, סוכר, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמניה, קוקוס, שומשום, סיבים תזונתיים וחיידקים פרוביוטיים; ובננה, כלומר מעדן המכיל מחית בננה, סוכר חום, שיבולת שועל, עדשים, גרעיני חמניה, קוקוס, שומשום, רכז לימון וחיידקים פרוביוטיים. שלושת המעדנים הם הצלחה של ממש, ולא רק בזכות המרקם – הם טעימים בזכות כמות מספקת של פרי והם אינם מתוקים מדי, כך שכיף לאכול אותם.

עד 5.9 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

תרסיס אורגני להיגיינת הידיים בניחוח לבנדר של DR. BRONNER’S

אנו מכירים את המותג בזכות הסבונים המוצקים והנוזליים שלו. כעת הוא מציג מוצר בקטגוריה שונה – תרסיס שאמור להוות אלטרנטיבה למוצרי אלכו-ג'ל הרגילים. התרסיס משלב אלכוהול אורגני, גליצרין אורגני ושמן לבנדר אורגני, וכאמור מדובר בנוזל ולא בג'ל. הבקבוק נוח לשימוש, לתרסיס יש ריח מצוין של לבנדר, והתחושה שהוא משאיר היא תחושה של ניקיון.

29.9 שקלים ל-59 מ"ל. להשיג בבתי טבע וברשתות שיווק.

צילום: הדס ניצן

מיץ אננס של פרימור

המוצר החדש מגיע בדיוק בזמן – הפופולאריות של הפרי הטרופי רק הולכת וגוברת, וזה היה מתבקש להוציא לשוק מיץ של פרי זה. בשונה ממוצרים קודמים, הפעם מדובר במיץ המכיל 100% אננס. כלומר, ללא תוספת של מים, סוכר ורכיבים נוספים, שלרוב תמצאו במיצי האננס הוותיקים. חומר הגלם, כלומר הפרי, איכותי. זו עובדה הבאה לידי ביטוי בטעמו העשיר של הפרי, המשלב מתיקות עם חמיצות.

עד 17.9 שקלים לליטר. להשיג ברשתות המזון.

צילום: עמית שטראוס

URBAN LIGHT של מייבלין ניו-יורק

מותג האיפור השיק במהדורה מוגבלת את הפלטה הזו. היא תשע גווני צלליות יחד עם שימר וסומק, והיא מספקת מענה לאחר הטרנדים החזקים בעולם האופנה. זאת, הודות לשימוש בגווני דואוכרום ובגימור המטאלי. הפלטה נוחה לשימוש והמוצרים שיש בתוכה נמרחים בקלות על העור, לא מכבידים עליו, ומאפשר ליצור שילובים ייחודיים שיש להם עמידות מספקת.

40 שקלים. להשיג ברשתות הפארם, רשתות כל-בו, רשתות מזון ותמרוקיות.

צילום: יח"צ חו"ל

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן