Skip to content

חדש בטלוויזיה: ראשון, 16 בדצמבר, 2018

נילס הולגרסון, האיש שבקיר, אהבה מחוץ לחוק, סטארט אפ 3, פיט הולמס: נקי מלוכלך, עזרת נשים, קשור אותי אהוב אותי, תאגיד, אפוקליפסה: סטלין, ספרינגסטין בברודוויי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

פיט הולמס: נקי מלוכלך | Pete Holmes: Dirty Clean, סלקום TV + ערוץ Hot VOD

ספיישל קומי שצולם לפני קהל חי בתיאטרון אלאדין בפורטלנד. הספיישל כולל חומרים חדשים לגמרי בסגנונו הייחודי ואמיתות אישיות על הדרך שבה התודעה שלנו עובדת, מייקל ג'קסון, החיים אחרי המוות ו-אילון מאסק, כמו גם מחשבותיו על חייו החדשים כאב טרי.

נילס הולגרסון | Nils Holgersson, ערוץ Hot VOD

נילס הפזיז והנמהר הוא טיפוס שאוהב למרוד בסמכות. יום אחד, השדון השובב, אתנור, הופך אותו לבן-אנוש פצפון. נילס מגלה שהוא יכול לדבר עם חיות כעת והוא רוכש חבר חדש: מולי האווז. בליווי חברו החדש, נילס יוצא למסע יוצא-דופן יחד עם אווזי הבר. בחברתה של אקה, המנהיגה הוותיקה של האווזים, גורגו, הנשר שמאמין שהוא אווז, אינגריד המקסימה ושתי אחיותיה היריבות, הילד לומד כיצד לחיות על פי החוקים בקהילה.

00:00 האיש שבקיר | The Man in the Wall, ערוץ Yes קולנוע ישראלי

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

01:20 אהבה מחוץ לחוק | Gigli, ערוץ AMC
.

20:25 סטארט אפ 3 | 3 StartUp, ערוץ Hot HBO + ערוץ Hot VOD

לפרטים נוספים, ראו יום חמישי, 29 בנובמבר, 2018, בסלקום TV
.
22:00 עזרת נשים | 93Queen, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

בשכונת בורו פארק בניו יורק שוכנת הקהילה היהודית האורתודוקסית הגדולה בארצות הברית. בתוך הקהילה פועלים מספר ארגונים, שנועדו לשרת את חבריה, כולל שירותי הצלה רפואיים. הבעיה היא שארגון 'ההצלה' המרכזי מורכב מגברים ובמקרים רבים, ביניהן לידות – נפגעת טהרת הצניעות של נשות הקהילה. קבוצת נשים חסידיות עקשניות מתוך העולם האורתודוקסי הקשוח החליטו לנפץ את הפטריארכיה בקהילתן ולהקים את ארגון 'עזרת נשים', שבו מתנדבות למעלה מ-40 נשים. ארגון ההצלה שלהן נועד לשרת רק נשים והוא הארגון ההתנדבותי היחיד לשירותי הצלה ברחבי ניו יורק. הסרט מביא גישה חסרת תקדים אל תוך החברה האורתודוקסית ואל ארגון 'עזרת נשים' ומציג תמונה יוצאת דופן של קבוצת נשים דתיות שהחליטו לקחת את העניינים לידיים שלהם במטרה לשנות את הקהילה שלהם מבפנים. בימוי: פאולה אייסלט. 83 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 קשור אותי, אהוב אותי | Tie Me Up, Tie Me Down, ערוץ Yes3

לפרטים נוספים, ראו יום שבת, 01 בדצמבר, 2018, בערוץ Yes VOD

22:45 תאגיד | Corporate, ערוץ Hot קומדי סנטרל

סדרה קומית מבית היוצר של פאט בישופ, מאט אינגברטסון ו-ג'ייק וייסמן ("מורות"). מאט וג'ייק הם שני מנהלים זוטרים בתאגיד בינלאומי וחסר נשמה, הנתונים לחסדיו של המנכ"ל הרודן כריסטיאן דה-ויל וסגניו הפסיכופתים. בעודם מנסים לנווט בין סדרה של אסונות, מאט וג'ייק נעזרים בבת הברית היחידה שלהם בתאגיד, גרייס ממשאבי האנוש, שקורסת תחת עומס העבודה שלה ומערכת היחסים המתישה שלה עם שני העובדים התלותיים הללו.

23:15 אפוקליפסה: סטלין | Apocalypse: Stalin, ערוץ ההיסטוריה

מי היה סטלין באמת? האדם שמילא תפקיד מפתח בניצחון על הנאציזם? 'אבי האומה' הסובייטית המיתולוגי? או שמא הפושע הגדול ביותר של תקופתו? יוצרי המיני סדרה, בת שלושת הפרקים, משרטטים את דיוקנו של אחד השליטים העריצים האכזריים של המאה העשרים, ועושים זאת תוך שימוש מרשים בסרטים וחומרים ארכיוניים נדירים שעברו שיחזור והמרה לצבע. יוסיף סטלין, שליטה השני של ברית המועצות והמפלגה הקומוניסטית, הוא אחד מרוצחי ההמונים הגדולים בהיסטוריה, ונחשב עד היום לאחד מגדולי העריצים של המאה ה-20. סטלין הנהיג שלטון רודני, שאופיין בחיסול מתנגדים או חשודים כמתנגדים (טיהורים), כליאת מיליוני אנשים במחנות עבודת כפייה, ופולחן אישיות קיצוני. ב-1939 חתם סטלין על הסכם אי-התקפה עם גרמניה הנאצית, במסגרתו חולקה מזרח אירופה בין שתי המעצמות. לאחר פלישת גרמניה לברית המועצות ביוני 1941, הוא הנהיג אותה בנחישות עד להשגת הניצחון הסופי על הנאצים.

ספרינגסטין בברודוויי | Springsteen on Broadway, נטפליקס | Netflix

מופע יחיד ואינטימי, ברוס ספרינגסטין משתף סיפורים אישיים מחייו וגרסאות אקוסטיות לכמה משיריו המוכרים ביותר.


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן