Skip to content

עכשיו בישראל "שיבאס XV"

חטיבת האלכוהול של טמפו משיקה לראשונה בישראל "שיבאס XV" בלנד שהתיישן 15 שנה לפחות. שיבאס XV מעניק פרשנות מעודנת לסגנון המסורתי של שיבאס. המחיר 169 שח.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שיבאס ריגאל, וויסקי היוקרה מספר 1 בעולם משיק את 'שיבאס XV', בלנד שהתיישן במשך 15 שנה לפחות וסיים את תהליך ההתיישנות בחביות קוניאק, מאזור הגראנד שמפיין, בכך לראשונה משלב בין שני המשקאות היוקרתיים בעולם לבין מסורת וחדשנות. השימוש בחביות הקוניאק, מעניק פרשנות מעודנת וקטיפתית לסגנון המסורתי של שיבאס. הסוד לטעם היוצא מן הכלל הוא כמובן הסיומת בחביות הקוניאק המובחרות מאזור הגראנד שמפיין, שבלב אזור קוניאק בצרפת, אזור הידוע בקוניאקים איכותיים ובעלי טעמים יוצאי דופן.

שיבאס ריגאל שהתיישן משך 15 שנה ,לפחות (צילום: דן בר-דוב)

השיבאס xv  בעל ארומה עשירה וניחוח של ריבת תפוזים, קינמון וצימוקים בשלים וניחן בטעם פירותי עם רמיזות של ריבת חלב וקרמל המוביל לסיומת חלקה ומתעגלת בחיך עם רמזים מעודנים של וניל כיאה לוויסקי עם נוכחות בלתי מתפשרת.

שיבאס XV נוצר כמחווה למומחי הערבוב ולקטגוריה המסורתית של הקוניאק והינו בעל מראה יוקרתי, עדכני וחדש השומר על צורת הבקבוק האייקונית המזוהה עם וויסקי שיבאס ריגאל ברחבי העולם. הבקבוק היוקרתי של שיבאס XV בעל חזות בגוונים של זהב המשקפת את הוויסקי היוקרתי שבתוכו. שיבאס XV מעניק פרוש עדכני וחדשני לסגנון המוכר של הוויסקי הסקוטי, המעודד חובבי וויסקי להתנסות בטעמים חדשים ולגלות דרכים חדשות ליהנות מהוויסקי האהוב עליהם.   המחיר המומלץ לצרכן: 169 ₪

שיבאס XV ,מחיר מומלץ 169 שח (צילום: יח"צ)

שיבאס ריגאל, שהושק לראשונה בשנת 1909, הינו משקה הוויסקי היוקרתי הראשון בעולם והוא נחשב לקלאסיקה של כל הזמנים. שיבאס ריגאל ידוע בכל העולם בזכות האיכות, הטעם, הסגנון והאקסקלוסיביות שלו. שיבאס ריגאל הינו מותג גלובלי, והוא היווה ומהווה מרכיב חיוני בצמיחת קטגוריית הוויסקי הסקוטי ברחבי העולם.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן