Skip to content

הדור החדש של הסובארו FORESTER בישראל, המחיר החל מ 180 אלף שח

הדור החמישי של הסובארו FORESTER מגיע עם 2 המערכות המובילות והייחודיות של סובארו כסטנדרט בכל הדגמים: מערכת הבטיחות האקטיבית והייחודית של סובארו- EYESIGHT ומערכת ה X-MODE, לראשונה עם בורר רטורי לנסיעה בשטח. הסובארו FORESTER, מציע שילוב ייחודי מסוגו בסגמנט: מנוע בוקסר עוצמתי 2.5 ליטר המפיק 182 כ"ס, תיבת הילוכים רציפה בעלת 7 יחסי העברה ומערכת […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לדברי מנהלי סמלת למעלה מ 40% משוק הרכב בישראל תופס סגמנט ה SUV. סובארו הם אומרים הייתה הראשונה שזיהתה את הטרנד כבר בתחילת שנות ה 70 עם ה"לאונה" המיתולוגית, שלאחריה הופיע ה"אאוטבק" ולאחריו הפורסטר . והיום זהו למעשה הדור החמישי לפורסטר.                     אורי להב, מנכ"ל קבוצת סמלת, במסיבת העיתונאים להשקת הרכב: "דגם הפורסטר הוותיק והאהוב חוזר משופר יותר, בטיחותי יותר ומאובזר יותר. הפורסטר ניצב בחוד החנית  של רכבי הפנאי בעולם עם מאפיינים ייחודים ובלעדיים כגון מערכות ה-  EYESIGHT וה- X-MODE. מותג סובארו ממשיך להוביל בישראל את מכירות הרכבים בעלי הנעה כפולה 4X4 והינו היחיד שמציע רכבי פנאי המשלבים גם יכולות שטח אמיתיות.".

סובארו פורסטר החדשה (צילום:דן בר-דוב)

אסף אבישר, מנכ"ל חטיבת הרכב הפרטי בסמלת ציין: "הדור החדש של הפורסטר מגיע עם מנוע עוצמתי יותר ואבזור עשיר במיוחד הכולל: מושב נהג בכוונון חשמלי, חימום מושבים, כניסה והנעה ללא מפתח ואלמנטים נוספים, זאת לצד מערכת הבטיחות הייחודית והמתקדמת של סובארו ה- EYESIGHT, והX-MODE שיגיעו כסטנדרט. הפורסטר החדש יחד עם אחיו הצעיר, ה-XV מעניק ללקוחות סובארו את היכולת להתרווח ברכב פנאי מאובזר, בעל מערכות טכנולוגיות מתקדמות, לצד מערכות בטיחות ייחודיות ומערכות נהיגה בשטח מהטובות בעולם".

סוברו פורסטר מגיעה עם אבזור פנימי עשיר (צילום:דן בר-דוב)

מערכת הבטיחות האקטיבית    EYESIGHTהינה סטנדרט בכל הדגמים, כוללת שתי מצלמות הממוקמות מעל המראה המרכזית ברכב ומשמשות זוג עיניים נוספות, היוצרות תמונה צבעונית, תלת ממדית ויודעות לזהות הולכי רגל ודו-גלגלי. בנוסף, המערכת מתריעה לפני התנגשות מלפנים ובעת הצורך בולמת באופן אוטונומי. כמו כן, בעת הפעלת בקרת השיוט האדפטיבית, המערכת יודעת לשמור על מרחק קבוע מהרכב מלפנים כולל מנגנון זחילה בפקקים. בנוסף לכל אלו, כוללת המערכת, התראת הסטייה מנתיב ובתוך נתיב לצד תיקון אקטיבי וכן חיישני נסיעה לאחור מקוריים ומערכת RAB הכוללת בלימה אוטומטית בעת זיהוי מכשול בנסיעה לאחור.

הפורסטר,שילוב משובל בין כביש לשטח (צילום:יח"צ)

הפורסטר מצויד במנוע בנפח 2.5 ליטר בהספק של 182 כ"ס המאפשר תאוצה ל 100 קמ"ש תוך 9.3 שניות וצורך כ 12.2 ק"מ לליטר (משולב). בסוברו מדגישים כמובן לצד התנהגות הכביש את יכולות השטח המשובחות של הפורסטר, הרכב מצויד במערכת הנעה כפולה 4X4 לכביש ולשטח, ה-X MODE הבקר הייחודי של סוברו לנהיגת שטח, בקרת ירידה במדרון וכמובן מרווח גחון של 22 ס"מ.

דגם הפורסטר X יעלה 179.990שח,הפורסטר ספורט 199.990שח (צילום:דן בר-דוב)

דגם הפורסטר X יעלה 179.990שח ודגם הפורסטר ספורט המאובזר יותר יעלה 199.990שח.

1 Comment

  1. אבי
    18 בדצמבר 2018 @ 16:22

    שלום,
    מתי יגיע פורסטר עם 6 או 7 מושבים?

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן