Skip to content

גאוה ישראלית: ד"ר להבית אקרמן פתחה כנס רופאים בסרביה

ד"ר להבית אקרמן מזריקה בסרביה: נבחרה על ידי איגוד רופאי העור הסרבים לפתוח את חגיגות העשור להיווסדות האיגוד בבלגרד (סרביה) בקרב כ 400 רופאי עור
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור, נבחרה על ידי איגוד רופאי העור הסרבים לפתוח את חגיגות העשור להיווסדות האיגוד בבלגרד (סרביה) ולהרצות בקרב כ 400 רופאי עור, על מגמות וטכנולוגיות חדשות בתחום ההזרקות המתקדמות בעולם.
לכנס הגיעו רופאי עור מרחבי העולם: צרפת, איטליה, גרמניה, אנגליה, ארה"ב, יפן, סין ועוד והוא כלל יומיים של הרצאות, סדנאות וחשיפת טכניקות חדשות.

מימין דר סלאביצה פקוביץ', דר סבטלנה בוגדנוביס דר להבית אקרמן והדוגמנית אנה סלבניה (צילום: יחצ)
מימין דר סלאביצה פקוביץ', דר סבטלנה בוגדנוביס דר להבית אקרמן והדוגמנית אנה סלבניה (צילום: יחצ)

ענקית התרופות הבינלאומית גלדרמה (Galderma), הנמצאת בבעלות קונצרן נסטלה המגלגלת כ90 מיליארד דולר בשנה, השיקה בכנס ליין מוצרים חדשים להזרקות. גלדרמה בחרה בד"ר אקרמן לחשוף בעולם את ליין המוצרים עם המיתוג המחודש עם הטכניקות החדשות, תחת המסר- הזרקה למראה טבעי.
ד"ר אקרמן הגיעה ל 24 שעות בלבד, לפתוח את האירוע בהרצאה ובסדנא רצופה של 6 שעות. ד"ר אקרמן הסבירה: "הלקוחות הישראליות מעדיפות לשמור את המראה הטבעי וזה סוד ההצלחה והגדולה של הרופאים שהפנימו זאת ומי שמצא את השיטות, הטכניקות והטכנולוגיות באמצעותן ניתן להשיג מראה זה – הוא מהמבוקשים".
כחלק נלווה לכנס העבירה ד"ר אקרמן בשיתוף ד"ר סבטלנה בוגדנוביס (Dr Svetlana Bogdanovic) רופאה בכירה בסרביה, הדגמות מתקדמות להזרקות ומילויים ואף הספיקה להזריק לכ 20 רופאים ורופאות.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן